Olen 14, 2kk päästä 15. Kun runkkaan minulla ei tule orgasmin yhteydessä spermaa eikä ole koskaan tullut nukkuessakaan. Mutta kun olen saanut orgasmin niin menee ehkä noin 3-5min. Niin minulla on tullut läpinäkyvää kirkasta nestettä. Pari kertaa sitä on tullut runkatessakin mutta ne ovat ilmeisesti touhutippoja. Olen nähnyt täällä aikaisemminkin kun joku kysyi samasta asiasta. Kiitos jo etukäteen
Onko normaalia
10
120
Vastaukset
- jotenjoten
Emt, oon tyttö :)
- Odota-vielä-vähän
Et kertonut sitä, koska murrosikäsi alkoi ja koska karvat tulivat. Oletan, että noista ei ole vielä paljon aikaa joten odota vielä kuukausi pari, niin varmaan spermaakin tulee jo vauhdilla. Tämä tuntu ihan normaalilta murrosiän alussa.
- Alottaja
hiki alkoi haista pari vuotta sitten ja ehkä 1v sitten tuli ekat haituvat kasseihin. Karvoja ei viälä ole kauheasti mutta jonkun verran kumminkin. Äänen murros ei ole alkanut. Mutta silloin kun sitä "mälliä" tulee vähän niin se on läpinäkyvää...
- Alottaja
Niin ja se vielä että penikseni ei ole vielä alkanut kasvaa.
On normaalia.
Usein se ensimmäinen tavara, mitä sieltä tulee, on juurikin läpinäkyvää. Alkuvaiheessa sitä voi tulla hyvinkin vähän ja sen takia se saattaa tulla ulos vasta vähän jälkijunassa, koska paine ja määrä ei riitä työntämään sitä ulos asti orgasmin hetkellä - varsinkin, jos runkkaat selälläsi. :)
Kehityksesi on ehkä hieman keskimääräistä myöhäisemmässä, mutta missään nimessä ei ole syytä huoleen.- Alottaja
Kiitos vastauksesta. :) Ja niin yleensä runkkaankin selälteen.
Alottaja kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. :) Ja niin yleensä runkkaankin selälteen.
Ole hyvä. :)
Nauti nyt (suurin piirtein) kuivista orgasmeista, kun vielä voit. :D Muistan, miten sperman tulon alkaminen monimutkaisti toimitusta, kun piti ottaa myös jälkipyykki paremmin huomioon. Lisäksi uudelleen latautuminen alkoi vaatia enemmän aikaa.
- 01boy69
Mää oon itte 14 kans ja mulla ekat karvat tuli joskus 12 v mulla lentää aika vitusti mälliä ja se on aika perseestä ku runkkaa sängyllä äänenmurros alko 13 v kasvupyrähdys lopuillaan ja vituttaa 173cm tuli pituudeks muna ei varmaa nii paljoo oo kasvanu ku noin 12-13cm
Kasvamisesi ei välttämättä lopu siihen, kun kasvupyrähdyksesi loppuu.
Itse olin kasvupyrähdyksen päättyessä sinua sentin lyhyempi ja nyt olen 178 ja vajaan sentin päälle.
- YourMastah
Juu kuulin huhua, että vuosi sen jälkeen kun kivekset laskeutuu (=spermaa/siittiöitä alkaa kehittymään), kasvaa myös penis. Jos ei oo karvoja viä ollu, niin käsittääkseni pikemminkin sääntö kuin poikkeus. Kuten oot varmaan jo tuhat kertaa lukenu, murrosiän aika on erittäin yksilöllinen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433634Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4473340Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan302959Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!852013- 1031642
- 1461579
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541400- 1141374
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.361113Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l61035