Olen 14, 2kk päästä 15. Kun runkkaan minulla ei tule orgasmin yhteydessä spermaa eikä ole koskaan tullut nukkuessakaan. Mutta kun olen saanut orgasmin niin menee ehkä noin 3-5min. Niin minulla on tullut läpinäkyvää kirkasta nestettä. Pari kertaa sitä on tullut runkatessakin mutta ne ovat ilmeisesti touhutippoja. Olen nähnyt täällä aikaisemminkin kun joku kysyi samasta asiasta. Kiitos jo etukäteen
Onko normaalia
10
153
Vastaukset
- jotenjoten
Emt, oon tyttö :)
- Odota-vielä-vähän
Et kertonut sitä, koska murrosikäsi alkoi ja koska karvat tulivat. Oletan, että noista ei ole vielä paljon aikaa joten odota vielä kuukausi pari, niin varmaan spermaakin tulee jo vauhdilla. Tämä tuntu ihan normaalilta murrosiän alussa.
- Alottaja
hiki alkoi haista pari vuotta sitten ja ehkä 1v sitten tuli ekat haituvat kasseihin. Karvoja ei viälä ole kauheasti mutta jonkun verran kumminkin. Äänen murros ei ole alkanut. Mutta silloin kun sitä "mälliä" tulee vähän niin se on läpinäkyvää...
- Alottaja
Niin ja se vielä että penikseni ei ole vielä alkanut kasvaa.
On normaalia.
Usein se ensimmäinen tavara, mitä sieltä tulee, on juurikin läpinäkyvää. Alkuvaiheessa sitä voi tulla hyvinkin vähän ja sen takia se saattaa tulla ulos vasta vähän jälkijunassa, koska paine ja määrä ei riitä työntämään sitä ulos asti orgasmin hetkellä - varsinkin, jos runkkaat selälläsi. :)
Kehityksesi on ehkä hieman keskimääräistä myöhäisemmässä, mutta missään nimessä ei ole syytä huoleen.- Alottaja
Kiitos vastauksesta. :) Ja niin yleensä runkkaankin selälteen.
Alottaja kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. :) Ja niin yleensä runkkaankin selälteen.
Ole hyvä. :)
Nauti nyt (suurin piirtein) kuivista orgasmeista, kun vielä voit. :D Muistan, miten sperman tulon alkaminen monimutkaisti toimitusta, kun piti ottaa myös jälkipyykki paremmin huomioon. Lisäksi uudelleen latautuminen alkoi vaatia enemmän aikaa.
- 01boy69
Mää oon itte 14 kans ja mulla ekat karvat tuli joskus 12 v mulla lentää aika vitusti mälliä ja se on aika perseestä ku runkkaa sängyllä äänenmurros alko 13 v kasvupyrähdys lopuillaan ja vituttaa 173cm tuli pituudeks muna ei varmaa nii paljoo oo kasvanu ku noin 12-13cm
Kasvamisesi ei välttämättä lopu siihen, kun kasvupyrähdyksesi loppuu.
Itse olin kasvupyrähdyksen päättyessä sinua sentin lyhyempi ja nyt olen 178 ja vajaan sentin päälle.
- YourMastah
Juu kuulin huhua, että vuosi sen jälkeen kun kivekset laskeutuu (=spermaa/siittiöitä alkaa kehittymään), kasvaa myös penis. Jos ei oo karvoja viä ollu, niin käsittääkseni pikemminkin sääntö kuin poikkeus. Kuten oot varmaan jo tuhat kertaa lukenu, murrosiän aika on erittäin yksilöllinen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437