tiukka pillu, hyvä vai huono asia?

nainenb

Eräs poika sanoi minulle eilen yhdynnän alussa että oon tiukka, hän kyllä pääs mun sisään eikä missään mitään ongelmaa ollu, mut mulla jäi vaivaamaan tuo kommentti. Tuntuuko tiukka pillu paremmalta vai ei?

2

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uros49

tuntuu paremmalta!!!

• pehmohöhlä

Tiukka pillu on paha! Hanki hieromasauva ja harjoittele pillun lihaksia. Asuin aikanaan Afrikassa, jossa heimon vanhemmat naiset opettivat nuoria tyttöjä kassavan varsien avulla miten hallitaan vaginan lihaksia. Kävin itse yhdessä Gola-heimon kylässä , jossa tytöt oli sivelty savella ja pidettiin eristettynä muista opetusajan.. Asuin Monroviassa, Liberiassa. Kaikilla valkoisilla oli palvelusväkeä. joka päivä ovellani kävi henkilö, joka oli tulossa kokiksi. Tapasin kaupungilla Gola-tytön, jonka olin tuntenut aikaisemmin..Ajattelin, että pääsen eroon kaikista niistä, jotka koko ajan tuppautuivat palvelukseeni ja ehdotin hänelle kokin virkaa, Hän suostui heti. Hän oli sitten kuitenkin aivan loistava kokki Hän kävi torilla ja teki ruokia, joista en ymmärtänyt mitään, mutta hyviä ne olivat.
      .Ja sitten vaan yhtenä päivänä hän sanoi: "Tule ja nussi minua! " No, minä menin kuin lammas ja nussin häntä. Siitä alkoi aivan käsittämätön vaihe elämässäni. Hän oli oppinut hallitsemalla vaginan lihaksiaan pitämään miehen laukeamatta ja pystyi jatkamaan yhdyntää monta tuntia ,Kysyin häneltä: "Saatko sinä? " minä saan koko ajan", hän sanoi. Itse olin aivan hulluna. Meistä kummastakin tuntui, että voisimme rakastella ikuisesti ja vaan sitten häipyä jonnekin olemattomuuteen. Ja sitten vaan kaikki muuttui! Kerron myöhemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      88
      2503
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1455
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      82
      1363
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      11
      1192
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      913
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      900
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      33
      773
    8. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      773
    9. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      102
      771
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      706
    Aihe