Elikkä olen siis syönyt 19 päivää e-pillereitä (zoely) ja 15 päivän pillerin (keskiviikko) oksensin ulos kahden tunnin ottamisen jälkeen enkä ottanut 12 tunnin sisään korvaavaa vaan jatkoin pillereiden syöntiä normaalisti taas seuraavana päivänä. Olin yhdynnässä lauantain ja sunnuntain välisenä yönä eikä käytetty mitään lisäehkäisyä. Ensi viikolla minulla alkaa lume pillerit.
Kysymys siis on, että kerkeskö nuo kolme pilleriä jotka otin normaalisti oksentamisen jälkeen vaikuttamaan ehkäisytehoon? Kuinka suuri todennäköisyys on että olen raskaana? Mitä mun tulisi tehdä..
Voinko ottaa jonkun jälkiehkäisyn?
Saatoin oksentaa e pillerin
Kuurina
1
96
Vastaukset
- luepakkausseloste
Kannattaa lukea pakkausseloste ja toimia sen mukaan.
Nyt olet jättänyt ottamatta tabletin ja ollut yhdynnässä.
Koska kyseessä oli 15. tabletti, niin mahdollisesti toimivin tapa olisi syödä seuraava laatta putkeen ja jättää nykyisestä laatasta lumetabletit syömättä.
Voit kysyä neuvoa myös apteekista tai lääkäriltäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754851
- 494773
- 753554
- 502818
- 602521
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274