Kuka osaisi sanoa miksi Seroxat mieliala lääke lihottaa?lopetin viime keväänä kyseisen lääkkeen,oli aika pahat lopetus oireet...noin kuukauden,paino tippui aivan itsestään.Syksyllä jouduin aloit.uudelleen,painoa tullut noin 10kg,se jos mikä masentaa entisestään.Olisiko joku muu lääke parempi?tuo sopi muuten hyvin .
SEROXAT
9
1625
Vastaukset
- killum
Itselläni paino on vaan tippunut seroxatin käytön aloittamisen jälkeen. Ruokahalu ei ole entisellään.
- ritu
Mulla ei oo paino noussut vaan päinvastoin. kun nuo ruokahalut varsinkin aamulla on poissa. kun mulla on tota aamukyökkimistä. mikä annos sulla on ? Mulla on 40 ja xanor.
- mitä tekis
annos on 40mg aamuisin!
- tyyt.ex-käyttäjä
lääkehän EI lihota,ei ainakaan paroxetin.
Sitä käytetään hyvin hoitotuloksin,tosin suuremmalla annoksella mm. BED:n hoidossa.
Jotkut vanhemman polven lääkkeet keräävät nestettä (sitä tekee kyllä mm. Remeronkin),lisäävät ruokahalua jne.
Mutta ei se suuhusi laittama Seroxat sitä painoa lisää tuo.
Keskustele asiasta hoitavan psykiatrisi kanssa.
Jospa kokeilisit jotakin muuta lääkettä.
Ensiksi sinun kannattaa kuitenkin tehdä ruokapäiväkirja...katsoa onko siinä "petraamisen" varaa.Miten liikunta?
Itse olen laihtunut paroxetinin käyttämisaikana yli 15kg. - mitä...
tyyt.ex-käyttäjä kirjoitti:
lääkehän EI lihota,ei ainakaan paroxetin.
Sitä käytetään hyvin hoitotuloksin,tosin suuremmalla annoksella mm. BED:n hoidossa.
Jotkut vanhemman polven lääkkeet keräävät nestettä (sitä tekee kyllä mm. Remeronkin),lisäävät ruokahalua jne.
Mutta ei se suuhusi laittama Seroxat sitä painoa lisää tuo.
Keskustele asiasta hoitavan psykiatrisi kanssa.
Jospa kokeilisit jotakin muuta lääkettä.
Ensiksi sinun kannattaa kuitenkin tehdä ruokapäiväkirja...katsoa onko siinä "petraamisen" varaa.Miten liikunta?
Itse olen laihtunut paroxetinin käyttämisaikana yli 15kg.Kyllä se on sitten "vika" jossain muualla, kun kaikki laihtuu jotka käyt. seroxatia,mut millä annoksilla syötte?
- hönttä
Syön itse Optiparia eli myös paroksetiinia, ja minulla on paino nousut tämän 5 kk aikana yli 7 kiloa. Jossain palstalla oli juttua, että paroksetiini voi vaikuttaa sokeri- ja rasva-aineenvaihduntaan. Itse pilleri ei siis lihota, mutta se aiheuttaa aineenvaihdunnan muutoksia. Itselläni on ensimmäistä kertaa elämässäni välillä makeanhimo, vaikka yleensä en juuri makeasta piittaa. Samoin Optipar on kerännyt selvästi nestettä kroppaan, esim. pohkeet ovat jatkuvasti turvoksissa. Söin alkuun 20 mg/vrk, ja silloin paino nousi vain hieman, mutta painonnousu kiihtyi selvästi kun annosta nostettiin 30 mg:aan. Muitakin sivuvaikutuksia minulla on, mutta olen päättänyt kestää ne, sillä Optipar on tehonnut masennukseeni hyvin. Tänä aamuna heräsin iloisena ensimmäistä kertaa yli vuoteen!
- miku
Kyllähän se jo Fharmacassa lukee, että ks. lääke voi aiheuttaa painonnousua. Jotkut taas laihtuvat.
- Anonyymi
Vieläkö joku vetää tätä kyseistä myrkkyä? Vieroittautuminen tästä myrkystä on verrattavissa kidutukseen varsinkin pitkäaikaisen käytön jälkeen. Minulle se jätti mieleen ja kehoon pysyvät traumat.
Paroksetiini on saatanasta. Oikeita kuolemanpillereitä.
Parempiakin vaihtoehtoja on tarjolla.- Anonyymi
Viekkarit aivan saatanalisia, järki meinaa lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n322411Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1002302Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk181349Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491217Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o331152Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o27930- 51840
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To11811- 53745
- 56734