ETSINTÄKUULUTUS:
Katsotaan löytyykö tätä kautta Riihimäen Femmatorin myyjä, olet aina ehtinyt lähteä sillä välin kun olen päässyt kassalle. Sinulla tummahkot hiukset, vähä yli olkapään. Yleensä ponnarilla.
FEMMATORI /Riihimäki
19
409
Vastaukset
- Utelias121
Siis tarkoitatko sitä myymäläpäälikköä? Mitä hänestä??
- Hukassa_
En tarkoita
- Utelias121
Ketä sitten? Tarkempia tuntomerkkejä?
- Hukassa_
Vihertävä takki taitaa olla, en tiedä onko siskoksia kiharahiuksisen kanssa kun aika paljon samaa näköä :)
- Toinenutelias
Kuka kysyy?
- A1a2
Tule huomenna paikanpäälle esittäytymään ... :) Ja kertomaan kuka on etsintäkuulutettu :)
- Hukassa_
Kun tietäisi monelta kyseinen henkilö on työvuorossa :)
- Hukassa_
A1a2 kirjoitti:
Tule huomenna paikanpäälle esittäytymään ... :) Ja kertomaan kuka on etsintäkuulutettu :)
Laitatko vaikka kuvasi tulemaan mulle niin tiedän onko oikea henkilö ;) [email protected]
- A1a2
12-20 .... Ollaan kaikki paikanpäällä ;)
Tervetuloa - Hukassa_
A1a2 kirjoitti:
12-20 .... Ollaan kaikki paikanpäällä ;)
TervetuloaEn taida kehdata silloin kun myymäläpäällikkö työvuorossa :( Hän kuitenkin "tuntee" minut.
- A1a2
Ei sinun myymäläpäällikköä tarvitse pelätä :) Tule rohkeesti vaan
- Hukassa_
A1a2 kirjoitti:
Ei sinun myymäläpäällikköä tarvitse pelätä :) Tule rohkeesti vaan
Ei tänään näköjään ollut työvuorossa :(
- Utelias121
Kerro itsestäsi joku tuntomerkki mistä sinut tunnistaa?
- Asiakas8881
Kumpaa näistä siskoksista tarkoitat? Voin välittää terveiset.
- Hukassa_
Eipä näkynyt tänäänkään :(
- Hukassa_
Tänään olit paikalla, ja satuin vielä sinun kassallesi. Jämähdin enkä kehdannut kysyä. Olin kassallasi 14:10 :)
- Utelias121
tuntomerkki?
- Hukassa_
Olen ollut pidempään paikan vakioasiakas, tosin näin kesäaikaan jäänyt vähemmälle käynnit. Olen tumma pitkä ehkä komeakin ;)
- Hukassa_
Tänään olit paikalla kolmen aikoihin, mutta eikö myymäläpäällikkö tullut kassalle juuri silloin :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894