eikä nimeä.
En lue hänen viestejään, mutta aina kun nimi näkyy, tunnelma laskee.
Mutta loikkaan yli, eihän tarvi kaikkea täällä lukea, mutta en halua että hän puuttuu ainakaan minun kirjoituksiini.
Minä en haluaisi nähdä täällä Hunksin kirjoituksia
16
76
Vastaukset
- Korppis1
Ikään kuin kerjäät hunksia ketjuusi, no toivotaan, että tulee ; )
- Heikunkeikku
Minusta tälläinen aloitus on epäasiallinen.
Ja lapsellinen.- sipoonmies
Mitäs ne ko. herran viestit sitten on?
- Heikunkeikku
sipoonmies kirjoitti:
Mitäs ne ko. herran viestit sitten on?
Noh, kyllä aika usein ovat Mädän Ällöjä.
Myös hömppiä.
Mutta ei se mua haittaa niin paljon, että alkaisin aloitusta siitä asiasta vääntämään.
- ent.siivoojaparka
Jaha.
Taasko tuli uusi mies palstalle?
Tervetuloa!!!!! Monta on loikkaajaa, joille jotkut mäet ovat pakko-pullaa.
Janne Ahonenkin pelkää jo liikaa.
Toni Niemisenkin rahat ovat loppu.
Olet yksi heistä, joka jotain on menettänyt.
Ehkäpä ukon akkanakin.
Tai päin-vastoin.
En pane pahakseni.
Taitaahan tämä olla korppiksen aloitus.
Tai sinne päin.
H.Minusta on ihan kiva niitä lukea, ja aina tungen hänen aloituksiinsa, vaikkei hän yhtään tykkää. Luen toki jutut, kun joku on nähnyt vaivaa, että on kirjoittanut, niin totta hitossa luen. No jos on kauhean pitkiä ja riitasia niin niitä en viitsi rullailla. Parhaisiin tulee palattua vaikken osais ja harvoin osaan sanoa niihin yhtään mitään. Parempiahan nämä on kuin joku sivu keskisuomalaisessa, 60 tuntoja.
Ummista simmusi siinä kohtaa, valinta on sinun ihan ikioma.Alkuun minuakin vähän häiritsi kun sain tyrmäävää palautetta häneltä. Sitten tulin siihen tulokseen että eipä tuo mittää, kai olen tottunut. Meillä oli sellainen kasvatus että tarpeeton ihmisten loukkaaminen ei ole sivistynyttä. Yritän päästä sellaisesta painolastista ;)
- ent.siivoojaparka
Minulla taas oli sellainen kasvatus, että tarpeeton loukkaantuminen on vain itsensä kiusaamista; "höpö-höpö-höpö, se on ihan löpö, joka leikistä suuttuu". "Ärrinpurrin, kuukelimurrin, kukapa se leikistä suuttuu".
- O-Orvokki
Onpa typerä ja sivistymätön naapurisi-nimimerkki. Ei uskoisi, että vielä tässä iässä joku moisia typeryyksiä rustailee.
Tässä yhteydessä ei ole tarpeen esitellä omia ajatuksiani ko. nimimerkin jutuista, enkä todellakaan kuulu ko. miehen ihailijajoukkoon. Jokaisella on kuitenkin oikeus kirjoittaa tänne omia juttujaan ja mielipiteitään, niin hunksztsukalla kuin naapurillaankin ja kaikilla meillä muilla.
Toivoisin hieman älykkäämpää ja kiinnostavampaa tasoa ketjuihin, vaikkei kaikkia olekaan pakko lukea, muusta osallistumisesta puhumattakaan.
Haaste: kuka saa käynnistetyksi pitkän, kiinnostavan ja kohtuullisen asiallisena pysyvän ketju, huumori on sallittua ja hassuttelu myös.- ent.siivoojaparka
Jos toinen kirjoittaa oman rehellisen mielipiteensä, niin onko miten sivistynyttä sanoa häntä typeräksi ja sivistymättömäksi?
Mikä minusta oli vähän kummallista tuossa aloituksessa, niin tuo toive, että hunksz ei puuttuisi hänen kirjoituksiinsa.
Jotenkin jäänyt minulta ainakin sivuun tuollainen "naapurisl" nimimerkki. Onkohan hän kirjoitellut paljonkin tänne? - TulosNollaNollaTaiOoOo
Ei kukaan ole väittänytkään, että olisi... ;D
Minusta on aina ollut kiva väitellä ja keskustella eri mieltä olevien ihmisten kanssa, jos keskustelussa on edes hiven järkeä mukana. Joskus järjettömyys ylittää humoristisen hauskuuden rajan ja siitäkin voi löytää omat hupsuttelun aiheet. Provosointi ja ärsyttäminen houkuttavat välillä suuriinkin älyttömyyksiin.
Kukaan ei saa täällä yksinoikeutta edes omiin aloituksiinsa ilmestyviin kirjoituksiin. Olkoon sana vapaa edelleenkin
- prklKiitosHunkztsukalle
Eihän tuossa mitään asiaa olekaan, mistä mitään kunnollista keskustelua kukaan löytäisi. Hunksztsuka kirjoittaa 10 kertaa viksumpia kuin "naapurisi" loukkaavaksi tarkoitetut typeryydet.
- ToinenTyperysNääs
Minä en haluaisi nähdä naapurisi-merkkiä täällä enää koskaan! ! !
Onko pakko? - skipatenmennään
aluksi itseänikin häiritsi ja loukkasi hänen moukkamaiset kommenttinsa sekä joka avaukseen tyhjin sanoin työntymisensä
vaan sitten koin valaistuksen ja ymmärsin ettei ne liity itseeni millään muotoa, hänhän vain munaa itse itseään kerran toisensa jälkeen ja jatkuvasti
ja tuottaahan hän paljon sekoikuillaan hauskuuttakin Ei minua kenenkään kirjoitukset häiritse, mukavaa ja antoisaa on lukea myös hunkszin viestejä, mahtuuhan maailmahan noita ja tännekin erilaisia persoonia. Nimimerkistään nyt tulee mieleen jonkinsortin tanssija, lienee tarkoituksella sellaisen valinnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175103Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012321- 1352018
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481888Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171700"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551276Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu117957Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää50855Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24664