Kylmä totuushan on, että eräs näkyvä osa sinisistä nikeistä pelkää meidän mustien rekkautumista. Veisimme heiltä syömähammasta ja elintilaa palstalta. Tuo pelkuri osa on pieni otanta, mutta näkyvästi tullut esiin. He haluaisivat johtaa ja päsmäröidä mutta täsmäiskut heihin horjuttavat heidän asemaansa.
Siniset nikit pelkäävät
25
96
Vastaukset
- näänmustaavaan
Kyllä!
Miksi pitäisi piiloutua raukkamaisesti rekatun nikkinsä taakse, kun voi rehdisti sanoa sanottavansa paljaan puskan takaa?
Jos ihmisellä ei ole mitään salattavaa, niin hän pystyy ja rohkenee kommentoida ihan millä nimimerkillä tahansa.
Ei se asia uskottavaksi muutu sinisen kirjoittamana.- Täyttä-totta
ASIAA!!!
- kohtatuuleelujasti
Hiljaisuus raastaa korvia.
Melko varmasti parhaillaan tuolla taustalla käydään kiivasta keskustelua asiasta.
Kohta laaditaan yhdessä ovelaa sotasuunnitelmaa ja arvotaan, kuka käy syötin paikalle.
Täytyyhän porukalta pian löytyä yksi kirjoittaja, joka astuu tuleen ja jota sitten porukan yhteisvoimin käydään puolustamaan.- kotkiusattu
Haisisko syötti sen verran märränttynnel oikeinsta nappaa .
- kot-kotkottelul
en tierä hänt ko en oo hapan-silakka paatis sköneilly. Mut maar silli haisee ,,sillee lemuaa ,,piikkiön piki tiel ko lasti kaatusi
- joskus00
Lunta satelee ja hiljaisuus puhuttelee, nautinto on tämäkin.
Kuutamokävelyt iltaisin ovat ollet kuin herkkujälkiruoka päivän päätteeksi.
En laadi sotasuunnitelmia enkä kerää toisten ilkeyksiä taakakseni.
Hyvästä päivästä ja tunnelmasta ei saa huonoa yrittämälläkään. - entinenrekattu
Voi miten monta kertaa olen jo näiden 15 vuoden aikana nähnyt tämän rekatut vs rekkaamattomat taistelun. Samat kuviot toistuu vuodesta toiseen. Itse taisin olla jo ihan siinä ensimmäisessä mukana ;D silloin henkeen ja vereen rekattua puolustaen. Vaan kun rehdeiksi luulemani rekatut paljastuivatkin pahimmiksi puskailijoiksi ja selkäänpuukottajiksi kääntyi kelkkani ja heitin rekattuni roskiin.
Jos tänne tulee rekisteröitymispakko niin silloin ei tarvitse näitäkään sivuja enää avata.- ent.siivoojaparka
Kuka siinä valinnassa häviää ?
- varmaankin
Täällä olisi kymmekunta naista ja muutama hamepäällä olevaa miehenkuvatusta.
- entinenrekattu
Rekatut työntävät puskasta rekkaamattomien piikkiin sen tuuban mitä eivät voi rekatuillaan sanoa suoraan toisilleen.
- entinenrekattu
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Kuka siinä valinnassa häviää ?
missä valinnassa?
- maapussi
Kaikki olemme olleet rekattuja ja hyvin moni meistä on vieläkin jopa usealla nikillä. Kauan eläköön vapaus.
- hooooomoilanen
Olen oppinut minäkin sen, etten enää koskaan rekkaudu. Rekkautuneet ovat olevinaan aina rehellisiä, eivätkä koskaan puskaile. He ovat kumminkin pahimpia siinä hommassa. Aina valmiina puukottamaan kaveria selkään, kun sopiva tilanne tulee.
Voin sanoa että en ole puukottanut ketään selkään, joskus aikaisemmin olen ärsyyntynyt siitä kun haukutaan turhaan ja kirjoittanut samalla mitalla puskasta. Nykyisin en viitsi harrastaa sitäkään.
Kirjoitellaan vain jos jokin asia kiinnostaa. Jos joku on ilkeä niin oma häpeänsä.
En välitä siitä olenko suosittu, olen muutenkin sellainen että en kaipaa huomiota. Kestäisin paremmin vaikka haukkumisen kun liiallisen mielistelyn.- näillämennään-
mielikki.neito kirjoitti:
Voin sanoa että en ole puukottanut ketään selkään, joskus aikaisemmin olen ärsyyntynyt siitä kun haukutaan turhaan ja kirjoittanut samalla mitalla puskasta. Nykyisin en viitsi harrastaa sitäkään.
Kirjoitellaan vain jos jokin asia kiinnostaa. Jos joku on ilkeä niin oma häpeänsä.
En välitä siitä olenko suosittu, olen muutenkin sellainen että en kaipaa huomiota. Kestäisin paremmin vaikka haukkumisen kun liiallisen mielistelyn.Minun täytyy kertoa että en koskaan ole puukottanut ketään selkään. Mutta useasti olen pahoittanut mieleni kun on räksytetty kun rakkikoirat perässä. Itse en siihenkään ole alistunut.
Tässä on vain nyt se ero että olen päättänyt alkaa selkään puukottajaksi ja peesaajaksi. En anna armoa.
- ainaainaaina
voi teitä aikaihmiset!
- takinvaihto
voi voi, mitä voivottelet, iloitse siitä että jotkut osaavat kiorjoitella riitelemättä. Plussana vielä se etteivät esittele yksityiselämmäänsä.
- aika.ihminen
Kas kun ei margariini!
Sanos muuta, voi meitä, minusta on niin himskatin kivaa kun ei tartte noita rekkautumisia ajatella, kerran rekkautunut ja aina kun masiinan avaan, siinä se menee samoilla, menen sitten mihin vaan.
Kauhiaa jos pitäisi miettiä, olenko tänään hän , se vai tuo, aina samana pölvästinä vain pölläilen.rosaliiin kirjoitti:
Sanos muuta, voi meitä, minusta on niin himskatin kivaa kun ei tartte noita rekkautumisia ajatella, kerran rekkautunut ja aina kun masiinan avaan, siinä se menee samoilla, menen sitten mihin vaan.
Kauhiaa jos pitäisi miettiä, olenko tänään hän , se vai tuo, aina samana pölvästinä vain pölläilen.Unohdin vielä kirjoittaa, että kiva kun kaikki kivat ja rehelliset tuutte ja valtaatte, mulla ei ole mitään valtaa täällä, mutta silloinhan sitä antaakin tosi paljon jos antaa sellaista mitä ei edes ole.
- rehellinen.olen
rosaliiin kirjoitti:
Kauhiaa jos pitäisi miettiä, olenko tänään hän , se vai tuo, aina samana pölvästinä vain pölläilen.Kauhiaa..... onneksi olet säästynyt kauhialta. Kyll kannatti tulla kertomaan noin tärkeä asia.
rehellinen.olen kirjoitti:
Kauhiaa..... onneksi olet säästynyt kauhialta. Kyll kannatti tulla kertomaan noin tärkeä asia.
Just, sä äkkäsit hienosti kauhian tärkeän kohdan tuossa kirjoituksessa ja varsinkin se on tosi tärkeää kun sen minulle vielä kerrot mitä siinä sinulle just kerroin. Näin pelastit loppupäiväni. Odotan jännityksellä sen valtauksen tuloa ja te rehelliset räiskäsette sen rehellisyyden, varmaan oikea ilotulitus. Hyvää päivän jatkoa sinulle.
- koti-kuolattu
rosaliiin kirjoitti:
Just, sä äkkäsit hienosti kauhian tärkeän kohdan tuossa kirjoituksessa ja varsinkin se on tosi tärkeää kun sen minulle vielä kerrot mitä siinä sinulle just kerroin. Näin pelastit loppupäiväni. Odotan jännityksellä sen valtauksen tuloa ja te rehelliset räiskäsette sen rehellisyyden, varmaan oikea ilotulitus. Hyvää päivän jatkoa sinulle.
Tyypillinen kirjoitus rekkautuneiden piilovittuilusta.
- Huimiaootte
Ootteko huomannu että siniset keskustelevat itsensä kanssa mustilla nimmareilla. Kaikkea sitä tääkin palsta päällään kantaa ja kun pitäisi olla keksuttelupalsta;D
- tuttu.kirj.virhe
"Keksustellaan" joooo ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175103Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012321- 1352018
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481888Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171700"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551276Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu117957Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää50855Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24664