Robert on kaikkien aikojen paras hahmo?

Åke--

Olin jo lopettamassa sarjan seuraamisen mutta sitten tuli Robert! Aivan mahtava hahmo sarjaan ja mahtava juonittelija jolta kuitenkin löytyy myös herkkyys.

Robert osaa olla myös kaikkien kaveri toisin kuin esimerkiksi Ross joka on vastenmielisen huono "pahis" sarjassa.

Robert on mahtavan älykäs. Robert on täydellinen hahmo.

Robert on syy miksi seurata sarjaa.

85

950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Revittelyäriittää

      Robert on todella kiinnostava hahmo. Millä tavalla sen voi jokainen katsoja päätellä ajan mittaan. Ross,joka on paras Bartoneista on myös hyvä hahmo omalla tavallaan kuten Cain. Ross hahmona on hieman salaperäinen toimija kylässä. Paljastus ketjussa on jotain tulevista tapahtumista. Jännittävä vuosi tulossa,ei oikein voi muuta sanoa tässä.

      • homoprovo

        Provo provo


    • keps

      Parempi tämä uusi Robert on kuin se edellinen, joka oli enemmänkin tavallinen amisjätkä

      • glbt

        Sama ajatus täällä. Olen aina ihmetellyt, kuinka jotkut kehuivat edellistä, joka minusta oli todella epämiellyttävän oloinen kaikilla tavoilla.


      • uskokkko

        Mahdatteko nyt ymmärtää että vanhasta Robert ajasta on se n10v? melko lähelle menee! Jos vaikka vilkasette 10v takasia kuvia ittestänne,huomaatte varmasti eron ja nii myös mielellisesti. Ihmiset vanhenee ja muuttuu! Oon itekki ollu amis poika ja nyt oon 32v mies. Ero itessäni ja sen aikusesta on niiku yö ja päivä. Sehä se ois hassua ku yks ihminen pysyis ikuisesti amis poikana ja prikullee saman näkösenä! Esim Andy on muuttunu 10v aika radikaalisesti. näyttää nyten niiku ois 40v


      • glbt

        Niin, se on kyllä totta, että hyvin on sillä tavalla valittu uusi näyttelijä tähän, että on uskottava ja sopivan näköinenkin verrattuna edelliseen, eli tavallaan uskottavaa, että on vanhempi versio edellisestä.


    • Miunmielipie

      Nykyiselle Robertille on istutettu hankalan ja kieron ihmisen rooli. Ilkikurinen hymy tilanteiden päätteeksi. Auktoriteetti vain puuttuu.

    • Hyiolkoon

      Iljettää nämä homojen intohimon hetket. Tekee pahaa katsella, kun miehet suutelee noin ym. Vaikka ollaankin vuodessa 2016 ei tälläiseen totu.

      • helppokatsoa

        Kumpikin näyttelijä mies on naisen kanssa parisuhteessa elävä.


      • hhhhhhhhh

        No ei kai kenenkään oo pakko kattoa :D Mua aina naurattaa nää tällaiset, ei kai kukaan katso mitään jota ei halua?


      • arvauseispoileri
        hhhhhhhhh kirjoitti:

        No ei kai kenenkään oo pakko kattoa :D Mua aina naurattaa nää tällaiset, ei kai kukaan katso mitään jota ei halua?

        Ei tietenkään ole pakko katsoa, mutta pitäisikö katsominen lopettaa parin huonon hahmon takia?
        Itse et varmaan katsele uutisia, urheilua tai yleensäkään tv:tä, joka ohjelmassahan on jotain vastenmielistä samoin kuin oikeassa elämässä.
        Mielipiteitä saa sanoa, toiset eivät vain jaksa tätä ylenpalttista kehumista mitättömästä suorituksesta.
        Tässä sarjassa on käytetty jo moneen kertaan samat juonikuviot, ei yksi Robert mitään uutta saa aikaan.
        Ainoa asia mitä ei mielestäni ole käsitelty, on lapsiin sekoilu, mutta merkeistä päätellen sekin kohta nähdään!


      • iujhygtfcd
        arvauseispoileri kirjoitti:

        Ei tietenkään ole pakko katsoa, mutta pitäisikö katsominen lopettaa parin huonon hahmon takia?
        Itse et varmaan katsele uutisia, urheilua tai yleensäkään tv:tä, joka ohjelmassahan on jotain vastenmielistä samoin kuin oikeassa elämässä.
        Mielipiteitä saa sanoa, toiset eivät vain jaksa tätä ylenpalttista kehumista mitättömästä suorituksesta.
        Tässä sarjassa on käytetty jo moneen kertaan samat juonikuviot, ei yksi Robert mitään uutta saa aikaan.
        Ainoa asia mitä ei mielestäni ole käsitelty, on lapsiin sekoilu, mutta merkeistä päätellen sekin kohta nähdään!

        "Ainoa asia mitä ei mielestäni ole käsitelty, on lapsiin sekoilu, mutta merkeistä päätellen sekin kohta nähdään!"

        No eikös sitäkin nopeasti sivuttu, kun Victoria kusetti ikänsä ja halusi työntää kieltään täysi-ikäisen kurkkuun? Hopwoodin Billy tuli siihen väliin kertomaan, mitä sellaisille pojille tehdään.

        Samat teki Ethan, joka vastasi alaikäisen Debbien pusuun. Ashley nosti siitä metelin.

        Mutta näin yleisesti ottaen, tämä on nyt tätä suvaitsevaisuuden aikaa, kun pitää olla homo- ja etnisyys -kiintiöt joka sarjassa. Zoen jälkeen näitä homoja on täytynyt näkyä ruudussa kaiken aikaa. Ei sen puoleen, yllättävän paljon eksyy tuollaiseen pikku kyläpahaseen monikulttuurisuuttakin.


      • arvauseispoileri
        iujhygtfcd kirjoitti:

        "Ainoa asia mitä ei mielestäni ole käsitelty, on lapsiin sekoilu, mutta merkeistä päätellen sekin kohta nähdään!"

        No eikös sitäkin nopeasti sivuttu, kun Victoria kusetti ikänsä ja halusi työntää kieltään täysi-ikäisen kurkkuun? Hopwoodin Billy tuli siihen väliin kertomaan, mitä sellaisille pojille tehdään.

        Samat teki Ethan, joka vastasi alaikäisen Debbien pusuun. Ashley nosti siitä metelin.

        Mutta näin yleisesti ottaen, tämä on nyt tätä suvaitsevaisuuden aikaa, kun pitää olla homo- ja etnisyys -kiintiöt joka sarjassa. Zoen jälkeen näitä homoja on täytynyt näkyä ruudussa kaiken aikaa. Ei sen puoleen, yllättävän paljon eksyy tuollaiseen pikku kyläpahaseen monikulttuurisuuttakin.

        Victorian tapausta en muista ja en pidä teinitytön (Debbie) itsensä tyrkyttämistä lapsiin sekoamisena, en ainakaan pelkästä pususta.
        Mutta myönnettäköön että väärässä taisin muutenkin olla (ei ainakaan vielä ole paljastunut epäilyni)


      • Uusiajuoni-ideoita
        arvauseispoileri kirjoitti:

        Victorian tapausta en muista ja en pidä teinitytön (Debbie) itsensä tyrkyttämistä lapsiin sekoamisena, en ainakaan pelkästä pususta.
        Mutta myönnettäköön että väärässä taisin muutenkin olla (ei ainakaan vielä ole paljastunut epäilyni)

        Sellainen asia, jota ei ole vielä käsitelty, lienee ainakin eläimiin sekaantuminen. Ja sukupuolenkorjaus. Olisi myös metkaa, jos joku synnyttäisi siamilaiset kaksoset.


      • dfghyuj
        Uusiajuoni-ideoita kirjoitti:

        Sellainen asia, jota ei ole vielä käsitelty, lienee ainakin eläimiin sekaantuminen. Ja sukupuolenkorjaus. Olisi myös metkaa, jos joku synnyttäisi siamilaiset kaksoset.

        Eikä nekrofiliaakaan ole taidettu vielä harrastaa tuossa kylässä. Olisihan siihen mahdollisuuksia, kun kylän kokoon suhteutettuna hyvin moni kokee väkivaltaisen, taikka tapaturmaisen kuoleman.


      • kjhgvf
        arvauseispoileri kirjoitti:

        Victorian tapausta en muista ja en pidä teinitytön (Debbie) itsensä tyrkyttämistä lapsiin sekoamisena, en ainakaan pelkästä pususta.
        Mutta myönnettäköön että väärässä taisin muutenkin olla (ei ainakaan vielä ole paljastunut epäilyni)

        Victorian juttu oli tämän Isabel Hodginsin ollessa sarjassa, kun Hopwood tuli hetkeksi uudelleen mukaan sarjaan, mutta eipä sitäkään nyt miksikään sekaantumiseksi voi sanoa.


      • TodellistaElämää
        iujhygtfcd kirjoitti:

        "Ainoa asia mitä ei mielestäni ole käsitelty, on lapsiin sekoilu, mutta merkeistä päätellen sekin kohta nähdään!"

        No eikös sitäkin nopeasti sivuttu, kun Victoria kusetti ikänsä ja halusi työntää kieltään täysi-ikäisen kurkkuun? Hopwoodin Billy tuli siihen väliin kertomaan, mitä sellaisille pojille tehdään.

        Samat teki Ethan, joka vastasi alaikäisen Debbien pusuun. Ashley nosti siitä metelin.

        Mutta näin yleisesti ottaen, tämä on nyt tätä suvaitsevaisuuden aikaa, kun pitää olla homo- ja etnisyys -kiintiöt joka sarjassa. Zoen jälkeen näitä homoja on täytynyt näkyä ruudussa kaiken aikaa. Ei sen puoleen, yllättävän paljon eksyy tuollaiseen pikku kyläpahaseen monikulttuurisuuttakin.

        "Näitä homoja on täytynyt näkyä ruudussa kaiken aikaa" - "Näitä homoja" näkyy ruudussa, koska "näitä homoja" on ihan oikeassa elämässäkin. Kuten sanottu, jos ei kestä, ei tarvitse katsoa. Ei kuitenkaan tarvitse olla epäkunnioittava.


      • kljhgf
        TodellistaElämää kirjoitti:

        "Näitä homoja on täytynyt näkyä ruudussa kaiken aikaa" - "Näitä homoja" näkyy ruudussa, koska "näitä homoja" on ihan oikeassa elämässäkin. Kuten sanottu, jos ei kestä, ei tarvitse katsoa. Ei kuitenkaan tarvitse olla epäkunnioittava.

        Tuntuu hivenen väkinäiseltä, kun yksi homo poistuu, niin toinen tulee tilalle, eli on sellainen saumaton homopanos jatkuvasti sarjassa. Ei niitä hookkaneita ennenkään näkynyt kuin hyvin säästeliäästi televisiossa ja se oli ihan ok, homot ovat kumminkin vähemmistö. Nykyään vaan täytyy tuputtaa homoja joka paikkaan, koska tänä päivänä on niin trendikästä olla sateenkariporukkaa. Homoista on leivottu jotain helkutin pyhimyksiä, jotka ovat kuulemma täydellisiä ihmisiä, eivätkä tee koskaan pahojakaan (näin on minulle sanottu).

        Maailmassa on myös pedofiileja, nekrofiileja, saappaan panijoita, sadomasokisteja ja muita seksuaalioikkuja, mutta jostain syystä näitä ei oikein näy televisiossa. Ei ilmeisesti ole kovinkaan trendikästä suvaita ihmistä, jolla on mieltymyksiä pikkupentuihin, mutta joka mahdollisesti taistelee joka päivä halujaan vastaan. Tuossa vasta olisikin loistava ja vakava aihe todellisesta ongelmasta, kuka uskaltaa ruveta työstämään?

        Tosin se, että elokuva "Perikato" nosti, varsinkin Saksassa, ison kohun, koska uskalsi näyttää Hitlerin hirviön sijasta ihmisenä, tarkoittaneepi sitä, että myös pedofiilin näyttäminen hirviön sijasta ihmisenä ei ole korrektia. Toisen maailmansodan tapahtumia on kumminkin ehditty puimaan jo useampi vuosikymmen.


      • EitörkyäTänne

        Pedofilia on todella sairasta mielenvikaista käytöstä. Pajastusketjussa 3 on em. vuosien takaisesta nyky asukkaaseen kohdistuneesta teosta kerrottu.Tekijä ei ole kylästä. Homous ei ole sairaus. Ei pidä sotkea asioita turhaan ja kirjoitella rumia asioita palstoille.


      • TörkyPoisTäältä

        Viestisi pitäisi poistaa ne ovat oksettavia,loukkaavia ja sopimattomia tälle palstalle.


      • tekopyhyyskukoistaa
        TörkyPoisTäältä kirjoitti:

        Viestisi pitäisi poistaa ne ovat oksettavia,loukkaavia ja sopimattomia tälle palstalle.

        Etkö kestä totuutta. cvfgbhjki puhuu asiaa.


      • TodellistaElämää
        kljhgf kirjoitti:

        Tuntuu hivenen väkinäiseltä, kun yksi homo poistuu, niin toinen tulee tilalle, eli on sellainen saumaton homopanos jatkuvasti sarjassa. Ei niitä hookkaneita ennenkään näkynyt kuin hyvin säästeliäästi televisiossa ja se oli ihan ok, homot ovat kumminkin vähemmistö. Nykyään vaan täytyy tuputtaa homoja joka paikkaan, koska tänä päivänä on niin trendikästä olla sateenkariporukkaa. Homoista on leivottu jotain helkutin pyhimyksiä, jotka ovat kuulemma täydellisiä ihmisiä, eivätkä tee koskaan pahojakaan (näin on minulle sanottu).

        Maailmassa on myös pedofiileja, nekrofiileja, saappaan panijoita, sadomasokisteja ja muita seksuaalioikkuja, mutta jostain syystä näitä ei oikein näy televisiossa. Ei ilmeisesti ole kovinkaan trendikästä suvaita ihmistä, jolla on mieltymyksiä pikkupentuihin, mutta joka mahdollisesti taistelee joka päivä halujaan vastaan. Tuossa vasta olisikin loistava ja vakava aihe todellisesta ongelmasta, kuka uskaltaa ruveta työstämään?

        Tosin se, että elokuva "Perikato" nosti, varsinkin Saksassa, ison kohun, koska uskalsi näyttää Hitlerin hirviön sijasta ihmisenä, tarkoittaneepi sitä, että myös pedofiilin näyttäminen hirviön sijasta ihmisenä ei ole korrektia. Toisen maailmansodan tapahtumia on kumminkin ehditty puimaan jo useampi vuosikymmen.

        No, ensinnäkin samaa voisi sanoa mistä tahansa ihmisryhmästä, miksi tulee yksi vanhus puuttuvan tilalle, miksi tulee yksi bitch-henkinen hahmo kun toinen joutuu vankilaan, miksi yksi hullu murhaaja, kun toinen kuolee. Niin se vain on, kuten oikeassakin elämässä, ihmisiä on erilaisia ja monenlaisia, ja en tiedä, miksi niitä ei tulisi olla myös tässä ja muissakin tv-sarjoissa. Eihän siinä olisi mitään katsottavaa, jos ohjelma koostuisi toistensa kopioita olevista ihmisistä. Ja on hiukan vaikea uskoa, että itse olisit tekemisissä jatkuvasti vain henkilöiden kanssa, jotka ovat keskenään samanlaisia, tai samanlaisia kuin itse olet.

        Toisekseen, ei homoseksuaali oli yhtään sen enempää 'pyhimys' kuin kukaan muukaan, ja sellaisia kuvauksia tulisikin olla enemmän, että ei ole, ja senkin takia Robert esim. on mielenkiitoinen ja hyvä hahmo, että hänhän on roisto, lisäksi Aaronkin on tehnyt vaikka mitä rötöksiä aikaan.

        Finniäkään ei voi sanoa mitenkään 'pyhimykseksi', vaikka hän nykyisistä hahmoista onkin melko viaton ja kiltti.

        Eikä kyse ole mistään 'leipomisesta' tai 'tuputtamisesta', vaan yksinkertaisesti vain siitä, että näytetään todellista elämää. Löytyy kyllä jokaisesta kylästä.

        Et varmaankaan tarkoittanut verrata homoseksuaalisuutta ja pedofiliaa keskenään? Sillä se olisi melko typerää ja epäkorrektia. Pedofilia on paitsi vastoin lakia, siinä on kyse lapsen, joka ei pysty itse vielä ottamaan vastuuta teoistaan, hyväksikäytöstä.

        Ja mitä tulee Hitleriin, niin totta kai hän oli ihminen, jolla oli ihmisen ajatukset, tunteet ja tarpeet, eihän siinä mitään ihmeellistä olekaan. Hän vain lisäksi määräsi tehtäväksi hirmutekoja. Se kohu, kuten kohut yleensäkin, kertoo enemmän ihmisistä, jotka kohua ylläpitää, kuin itse asiasta. Aivan kuten tässäkin kyseisessä keskustelussa. :)


      • TodellistaElämää

        Paitsi, että sopivasti sivuutat erään tärkeän seikan: Pedofilia kohdistuu lapseen, joka ei voi vastata omista teoistaan, ja kyseessä on raiskaamiseen verrattava asia.

        Nämä sinun kommentit ovat kyllä tahallisia provoja, ei tuollaisia kukaan vakavalla naamalla sano.


      • hthththt
        tekopyhyyskukoistaa kirjoitti:

        Etkö kestä totuutta. cvfgbhjki puhuu asiaa.

        Pelkkää provoa.


      • Mielenkiintoista__

        Eli sinun mielestäsi siis raiskaukset, hyväksikäyttö, ja vapaudenriisto esimerkiksi voisivat myös laillistaa.


      • uhiojop
        Mielenkiintoista__ kirjoitti:

        Eli sinun mielestäsi siis raiskaukset, hyväksikäyttö, ja vapaudenriisto esimerkiksi voisivat myös laillistaa.

        "Nythän siis puhutaan mielenkiinnosta, ei teoista." Jäikö ymmärtämättä.


      • ikjuhygf
        TodellistaElämää kirjoitti:

        No, ensinnäkin samaa voisi sanoa mistä tahansa ihmisryhmästä, miksi tulee yksi vanhus puuttuvan tilalle, miksi tulee yksi bitch-henkinen hahmo kun toinen joutuu vankilaan, miksi yksi hullu murhaaja, kun toinen kuolee. Niin se vain on, kuten oikeassakin elämässä, ihmisiä on erilaisia ja monenlaisia, ja en tiedä, miksi niitä ei tulisi olla myös tässä ja muissakin tv-sarjoissa. Eihän siinä olisi mitään katsottavaa, jos ohjelma koostuisi toistensa kopioita olevista ihmisistä. Ja on hiukan vaikea uskoa, että itse olisit tekemisissä jatkuvasti vain henkilöiden kanssa, jotka ovat keskenään samanlaisia, tai samanlaisia kuin itse olet.

        Toisekseen, ei homoseksuaali oli yhtään sen enempää 'pyhimys' kuin kukaan muukaan, ja sellaisia kuvauksia tulisikin olla enemmän, että ei ole, ja senkin takia Robert esim. on mielenkiitoinen ja hyvä hahmo, että hänhän on roisto, lisäksi Aaronkin on tehnyt vaikka mitä rötöksiä aikaan.

        Finniäkään ei voi sanoa mitenkään 'pyhimykseksi', vaikka hän nykyisistä hahmoista onkin melko viaton ja kiltti.

        Eikä kyse ole mistään 'leipomisesta' tai 'tuputtamisesta', vaan yksinkertaisesti vain siitä, että näytetään todellista elämää. Löytyy kyllä jokaisesta kylästä.

        Et varmaankaan tarkoittanut verrata homoseksuaalisuutta ja pedofiliaa keskenään? Sillä se olisi melko typerää ja epäkorrektia. Pedofilia on paitsi vastoin lakia, siinä on kyse lapsen, joka ei pysty itse vielä ottamaan vastuuta teoistaan, hyväksikäytöstä.

        Ja mitä tulee Hitleriin, niin totta kai hän oli ihminen, jolla oli ihmisen ajatukset, tunteet ja tarpeet, eihän siinä mitään ihmeellistä olekaan. Hän vain lisäksi määräsi tehtäväksi hirmutekoja. Se kohu, kuten kohut yleensäkin, kertoo enemmän ihmisistä, jotka kohua ylläpitää, kuin itse asiasta. Aivan kuten tässäkin kyseisessä keskustelussa. :)

        No johan on porukat vetänyt herneen nenään, kun on täytynyt ihan vietsikin poistaa. Viestissä ei muuten ollut mitään sääntöjen vastaista, homostahan tässä kumminkin puhutaan. Tämä nyt on vain juuri sitä, mistä jo mainitsinkin, että ei saa puhua asioista, jotka ovat epäkorrekteja. Vertaa tuohon holokaustin kieltämiseen.

        Oli arvattavissa, että ruvetaan pälpättämään lapsen vahingoittamisesta, vaikka mainitsin, että puhun pelkästään mielenkiinnosta. Itse kukin on varmaan joskus manannut hermostuttuaan tappavansa jonkun, mutta onko se yhtä tuomittavaa kuin tuollaisen toteuttaminen? Pedofiilinen mielenkiinto on aivan samanlainen seksuaalinen "oikku" kuin homoseksuaalinenkin mielenkiinto, kummassakaan ei ole edellytyksiä lisääntymiselle (vaikkakin on olemassa lapsia, jotka ovat tulleet raskaaksi, homoja ei niinkään...), mitä varten luonto on ne lisääntymiselimet aikaansaanut ylipäätään. Tämän takia en voi ymmärtää, miksi edellämainittu on tuomittu sairaaksi, ja jälkimmäisessä ei ole mitään vikaa. Ja kuten jo sanoin, myös homostelu oli lailla kiellettyä 70-luvun alkuun saakka Suomessakin. Luuletko, että homot olivat lainkuuliaisia tuon lain suhteen?

        Jos ajatellaan, että ihmisellä on alituisia haluja pentuja kohtaan, mutta siitä huolimatta ei koskaan koske yhteenkään, voiko tuollaista ihmistä tuomita vain, koska hänellä on omasta tahdostaan riippumattomia haluja? Mielestäni tuollainen on hyvä ihminen, kun ottaa vielä huomioon kuinka "helppoja" lapset ovat. Pedofiilihan ei ole synonyymi lapsen hyväksikäyttäjälle, mutta te olette tuomitsemassa nämä ihmiset ja haukutte sairaiksi paskoiksi. Tiedättehän muuten, että ketään ei saa Suomen lain mukaan syrjiä seksuaalisuutensa vuoksi. Se, mitä minä olen mieltä homoista tv:ssä, ei ole mitään verrattuna siihen, mitä mieltä minun tekstiäni paheksuvat tahot ovat pedofiileistä. Soo soo.

        Joka tapauksessa juuri tässä olisi erinomainen ja keskustelua herättävä vakava aihe, jota ei ole oikeastaan ollenkaan käsitelty missään. Joten jos niitä homoja ynnä muita on todellisessa elämässäkin, ja sen takia täytyy työntää jatkuvalla syötöllä sarjoihinkin, niin miksei sitten pedofiilejä näy missään, niitäkin kun on yhteiskunnassamme? Itse en ole homoja katukuvassa nähnyt, he kun eivät julkisesti läyhää samalla lailla kuin tv-sarjoissa, joissa pääsee kurkkaamaan suljettujen ovien taakse. Joten siinä mielessä tuo tv:n tarjonta homojen suhteen on hieman vääristynyttä.

        "Se kohu, kuten kohut yleensäkin, kertoo enemmän ihmisistä, jotka kohua ylläpitää, kuin itse asiasta. Aivan kuten tässäkin kyseisessä keskustelussa. :)"

        Meinaat varmaankin minua homojuttuineni? Mutta keneltäs poistettiin viesti, kun teksti oli ilmeisesti aiheineen liikaa? Ja näet varmaan, että minua pidetään provoilijana, koska ihmiset eivät kestä kuin sitä tietynlaista korrektia mielipidettä tietyistä aiheista. Vertaa edelleen siihen holokaustin kieltämiseen.


      • ÄlkääPilatkoKetjuja

        Edellä mainitut ja poistetut epäasiallista ja mauttomasti viestit ei kuulu tälle palstalle eikä kuulu tähän viestiketjuun.


      • kjhgfcd
        ÄlkääPilatkoKetjuja kirjoitti:

        Edellä mainitut ja poistetut epäasiallista ja mauttomasti viestit ei kuulu tälle palstalle eikä kuulu tähän viestiketjuun.

        Tässähän keskustellaan homoista ja muista seksuaalisuuntauksista, missä määrin niitä näkyy tv-sarjoissa. Miksei tuo muka kuuluisi tälle palstalle ja juuri tähän ketjuun, koska homoseksuaalista hahmostahan tässäkin keskustellaan?

        Kuinka vakavasta aiheesta keskusteleminen on mautonta? Sekä olisi asiallisempaa, jos haukuttaisiin kaikki epämieluisat ihmiset sairaiksi paskoiksi ja kerrottaisiin yksityiskohtaisesti mitä sellaisille pitäisi tehdä? Noh, tuossa alempanahan on joku kirjoittanut tällaisen kommentin: "Robert on mulkku.", eikä sitä kukaan ole poistanut. Tuoko on asiallista keskustelua, joka kuuluu tähän ketjuun? Tämäkin haara sai alkunsa kyseisen hahmon homoseksuaalisuudesta, joten kuinka tämä olisi epäasiallisempaa keskustelua kuin tuo kommentti?

        Se, että et itse pysty sulattamaan yleisestä mielipiteestä poikkeavia kommentteja etkä keskustelemaan asiallisesti on oma ongelmasi. Kaltaisillasi yksilöillä on tapana "voittaa" keskustelu poistattamalla viesti, jonka sisältö on omille asennoituneille aivoillenne väärä. Vai väitätkö, että olisi viestit lähteneet liitämään, jos puoli ketjua olisi kirjoitettu asiaankuulumattomien homojen ylistämiselle?


      • Kiitosettätoimittenoin

        Lopettakaa lapsukaiset tuo tyhjänpäiväinen inttäminen! Tai jos haluatte jatkaa aiheesta, niin tehkää uusi keskustelualoitus jonnekin muualla, esim. Seksi-aihealuelle


      • batmani
        Kiitosettätoimittenoin kirjoitti:

        Lopettakaa lapsukaiset tuo tyhjänpäiväinen inttäminen! Tai jos haluatte jatkaa aiheesta, niin tehkää uusi keskustelualoitus jonnekin muualla, esim. Seksi-aihealuelle

        Mitä järkeä on mennä Seksi-aihealueelle puhumaan Robertin homoudesta?


      • PysykääAsiassa
        kjhgfcd kirjoitti:

        Tässähän keskustellaan homoista ja muista seksuaalisuuntauksista, missä määrin niitä näkyy tv-sarjoissa. Miksei tuo muka kuuluisi tälle palstalle ja juuri tähän ketjuun, koska homoseksuaalista hahmostahan tässäkin keskustellaan?

        Kuinka vakavasta aiheesta keskusteleminen on mautonta? Sekä olisi asiallisempaa, jos haukuttaisiin kaikki epämieluisat ihmiset sairaiksi paskoiksi ja kerrottaisiin yksityiskohtaisesti mitä sellaisille pitäisi tehdä? Noh, tuossa alempanahan on joku kirjoittanut tällaisen kommentin: "Robert on mulkku.", eikä sitä kukaan ole poistanut. Tuoko on asiallista keskustelua, joka kuuluu tähän ketjuun? Tämäkin haara sai alkunsa kyseisen hahmon homoseksuaalisuudesta, joten kuinka tämä olisi epäasiallisempaa keskustelua kuin tuo kommentti?

        Se, että et itse pysty sulattamaan yleisestä mielipiteestä poikkeavia kommentteja etkä keskustelemaan asiallisesti on oma ongelmasi. Kaltaisillasi yksilöillä on tapana "voittaa" keskustelu poistattamalla viesti, jonka sisältö on omille asennoituneille aivoillenne väärä. Vai väitätkö, että olisi viestit lähteneet liitämään, jos puoli ketjua olisi kirjoitettu asiaankuulumattomien homojen ylistämiselle?

        Niiden poistettujen viestien sisältö ja vertaukset hirvittävyyksiin olivat aivan muuta kuin homoihin liittyvää. Robert ketjun aiheen tarkoitus ei ole vatvoa seksuaalisuutta sen tarkemmin vaan seurata sarjan tapahtumia ja juonen käänteitä.


      • oihujgf
        PysykääAsiassa kirjoitti:

        Niiden poistettujen viestien sisältö ja vertaukset hirvittävyyksiin olivat aivan muuta kuin homoihin liittyvää. Robert ketjun aiheen tarkoitus ei ole vatvoa seksuaalisuutta sen tarkemmin vaan seurata sarjan tapahtumia ja juonen käänteitä.

        Mihin hirvittävyyksiin? Kuten olen jo kertaalleen muistuttanut, olen puhunut ainoastaan seksuaalisista mielenkiinnoista, en teoista.

        Myöskin homous on osa Robertin hahmoa, joten miksei hänen seksuaalisuudestaan saisi puhua? Sehän on jo aiheuttanut sarjassakin juonenkäänteitä, ja osaltaan johtanut äskeiseen hyvin traagiseen tapahtumaan.


    • vddcddcdf

      Robert on mulkku.

    • Turhaa-ilakointia

      Keskinkertainen roolisuoritus ja hahmossakaan ei ole kehumista.

      • AikanäyttääMiksi

        Näyttelijä Ryan Hawley oli mukana Titanic 4-osaisessa minisarjassa v.2012 ja esitti 1 luokan 17v. nuorukaista Jack Thayeria, joka uimalla taisi selvitä hengissä veneeseen. YouTubessa on videoita muistakin rooleista. Todella hyvä näyttelijä Emmerdalessa.


    • IsoRobA

      Aloitusotsikko on aloittajan mielipide. Mielestäni näin ei ole. Ehkäpä aloittaja ei ole pitkän linjan Emmerdale-katsoja?
      Lähtökohta Robin nykyroolille on, että aina pitää tehdä jotain sellaista, mikä aiheuttaa muille harmia. Jotenkin outoa, että kukaan ei huomaa Robertin ketkuiluja, ei tuleva vaimo eikä tuleva appiukko.

    • TajrasVT

      "Robert osaa olla myös kaikkien kaveri"
      Kerropa esimerkki, kenen kaveri Robert on?

    • KatsomallaSelviää

      Pitkän linjan säännölliset katsojat ymmärtävät Emmerdalen tapaa tehdä tarinaa. Silloin tällöin katsomalla ja pikkuasioihin takertumalla ei näe kokonaisuutta ja tekee liian pikaisia päätelmiä ja turhia heittoja. Ei nähdä ketkä tekee isoja rooleja, keiden varassa isot juonet kulkee.

    • PASKKKK

      Sugden oli kunniakas perhe, nyt ovat sekoilijoita kaikki. Miksi oi miksi tuottajat!

    • näin.olen.ajatellut

      Robert on loppumattoman ja perusteettoman kateellinen Andylle, joka tuli Sugdenin perheeseen kasvattilapseksi ja myöhemmin myös adoptoitiin. Andy halusi jo lapsena tulla maanviljelijäksi, Robertia se ei koskaan kiinnostanut. Koki kuitenkin tulleensa syrjityksi, nytkin Andyn polttareissa katkerana tilitti miten isä hänet ajoi pois kylästä. Ei ymmärrä sitä että Jack-isä päinvastoin pelasti hänet kun otti syyt niskoilleen Max Kingin kuolemasta ja sai siitä vankilatuomion. Kostoksi kaikesta halusi ja haluaa kaiken mitä Andylla on. Ja kun ei saa, tuhoaa sen joko pikkujäynöillä tai sitten dramaattisemmin, kuten piakkoin taas saamme nähdä.

      Ja ei, Robert ei ole kaikkien aikojen paras hahmo. Cain on ja tulee olemaan. Kovana kakkosena jo kauan sitten poismennyt Kim Tate.

      • RobertIsSunshine

        Andy kertoo totuuden Robertille Max kuolemasta joskus syksyn jaksossa. Robert ei aiheuttanut Maxin kuolemaa. Cain on kyllä paras hahmo tähän mennessä joka on edelleen mukana. Robert on nyt kiinnostava koska näyttelijä on todella hyvä ja taitava roolissaan.


      • Andynmustamenneisyys

        Andy kertoi Robertille että Max itse tarttui ja väänti rattia niin että autot törmäsivät Robertin autoon. Robert pystyy pelastamaan palavasta autosta Andyn.


      • fxf

        Hyi hitto, Cain on kaamea otus, joka saisi ajaa pellolle minne kuuluukin.


      • YmmärränRobertia
        Andynmustamenneisyys kirjoitti:

        Andy kertoi Robertille että Max itse tarttui ja väänti rattia niin että autot törmäsivät Robertin autoon. Robert pystyy pelastamaan palavasta autosta Andyn.

        Tarkennus vielä. Andy ajoi autoa ja Max istui vieressä joka panikoi ja väänsi rattia yhtäkkiä niin että heidän auto suistui tieltä ja kaatui, syttyi tuleen. Robertin auto ei siis törmännnyt Andyn autoon. Robert pystyi,ehti pelastamaan palavasta autosta Andyn mutta ei enää Maxia. Andy aiheutti Robertin äidin kuoleman. Robertin on syytä olla vihainen kohtelustaan. Hänen lähtökohtansa oli huonot mutta on pärjännyt lahjakkuudellaan hyvin elämässä. Robert on hyvä ihminen sisimmässään ja joutunee koville epäkypsän ongelmaisen Aaronin takia. Chas on ollut ja on sekoäiti yhä.


    • Entinen_katsoja

      Minä taas lopetin sarjan katsomisen, kun Robert tuli.

    • hetken-seurannut

      Ärsyttävintä sarjassa on se, että tuo rikollinen kieroilija Carita (oliko nimi noin?) ei joudu mistään rötöksistään kiinni, vaan aina saa jatkaa elämäänsä ja rötöstellä.
      Enkä ymmärrä Cainin käytöstä suojelemalla tuota entistä vaimoansa. Pilaa liittonsa Moiran kanssa.

      No, tarinaahan se vain on, mutta rikoksen pitäisi saada rangaistuksensa.

      • Serouslysaying

        Miksi katsoa jos ei ymmärrä koko sarjasta mitään? Jotkut kykenee vain tarpeettomasti haukkumaan. Se miten näkee asiat kertoo teistä itsestänne. Tämä oli neuvo teille.


      • Robron
        Serouslysaying kirjoitti:

        Miksi katsoa jos ei ymmärrä koko sarjasta mitään? Jotkut kykenee vain tarpeettomasti haukkumaan. Se miten näkee asiat kertoo teistä itsestänne. Tämä oli neuvo teille.

        Eli jos ihannoin ihmistä joka esim pettää vaimoaan, ärsyttää yli puolta kylää, ei osaa päättää kumpi sukupuoli on parempi, olenko myös itse sellainen?


      • Dalesparhautta

        Kuka katsoisi sarjaa jossa ei tapahdu mitään? Ei ole kysymys ihannoinnista ja mallien ottamisesta tvstä. Vaan hyvistä tarinoista. Hassua olisi jos kukaan ei ihastuisi toiseen,ei varastaisi,huijasi,eikä tekisi rikoksia. Kukaan ei tarvitsisi sairaala hoitoa ja eläisi saman henkilön kanssa koko elämänsä? Poliiseja ei olisi eikä onnettomuuksia tapahtuisi. Ei kukaan tuottaja edes tekisi sellaisia,ne eivät myy. Parasta on se että,Robert on hahmona niin hyvin kirjoitettu ja näyttelijän verbaalinen ja energinen osaaminen kameran edessä tulee esille. Se on nautittavaa katsomista ja kuultavaa.
        Vuosi 2015 alkaa kohta meillä ja Cain joutuu sairaalaan koska kärsii Zakin aiheuttamasta päävamman seurauksista. Jatkossa monet muutkin parhaat mies päähahmot ovat hoidettavana,sairaalassa käydään muutenkin paljon ja poliisi kuulusteluissa käy usea kyläläinen.


      • Malttiamalttia

        Se on Charity. Älä nyt hätäile, eihän se oikeudenkäyntikään ole vielä ollut. Odota ja katso niin näet, miten käy. Emmerdalessa rikoksen tekijät pääsee tosi harvoin kuin koira veräjästä.

        Charity ei muuten ole Cainin entinen vaimo. He eivät koskaan menneet naimisiin, vaikka yhdessä olivatkin. Cain nyt antaa Charityn asua heillä vielä lähinnä siksi, kun Charity kiristi Cainia, että kertoo Moiralle totuuden siitä auton hylkäämisestä, jos hänet häädetään.


    • Ne-Kässärit

      Nimimerkille "Entinen katsoja"
      Ei kai kukaan lopeta sarjan seuraamista jonkun henkilöhahmon takia. Sinulla on ollut aivan muut syyt, Robert kenties vain oli se viimeinen pisara. Ei tämä minuakaan hirveästi vakuuta, mutta täällä on useampaankin otteeseen annettu ymmärtää miten mielenkiintoisia jaksoja on luvassa. Odottelen niitä. Tosin aika paljon Emmerdalen täytyy muuttua paremmaksi ennen kuin siitä tulee mielenkiintoinen. Vika ei ole henkilöissä, vaan enemmänkin kässäreissä.

      • Kummalogiikkasulla

        Ei kukaan myöskään seuraa sarjaa jonkun tietyn henkilöhahmon ja näyttelijän takia, jos sarja ei muuten miellytä.


    • nalysi

      En siedä Robertia edelleenkään. Vittumaisemman näköinen jätkä tuli esittämään sitä roolia.
      Siinä hahmossa ei ole syvyytä ollenkaan, vaan jatkuvaa pinnallista kiukkua ja närää. Rasittavaa.
      Lisäksi tuo liikaa esille Andya ja Katieta, ällöttävämpiä hahmoja koko sarjassa Robertin myötä.
      Dianasta ja Victoriasta on tullut taas ihme ruikuttajia ja "sovittelijoita".

      • Youwillsuprise

        Tuotannon täydellinen löytö näyttelijä Ryan Hawley Robertina ja onnistunut storyline hänen ympärillään,joka jatkuu edelleen. Robertin syvällisyyyden,hyvyyden näkee katsojat aikanaan,R. on jollain tapaa ainutlaatuisen kiehtova kun vertaa muihin hahmoihin.


      • opettaiskojoku

        Victorian naamanvääntely on tympeetä katsella, pitäis opetella ilmeitä, eikä vaan väännellä naamaa mutrulle. aina sama mutruilme. näytteleminen on tunteiden ilmaisua elein ja ilmein, eikä naaman vääntelyä.


      • katsotaanpatarkemmin
        Youwillsuprise kirjoitti:

        Tuotannon täydellinen löytö näyttelijä Ryan Hawley Robertina ja onnistunut storyline hänen ympärillään,joka jatkuu edelleen. Robertin syvällisyyyden,hyvyyden näkee katsojat aikanaan,R. on jollain tapaa ainutlaatuisen kiehtova kun vertaa muihin hahmoihin.

        Mä luulin et se Robertin huippusuoritus on vasta tulossa, mutta sehän on mielestäsi jo alkanut, mä en vaan oo huomannu


      • Tuskinomaaloitteista
        opettaiskojoku kirjoitti:

        Victorian naamanvääntely on tympeetä katsella, pitäis opetella ilmeitä, eikä vaan väännellä naamaa mutrulle. aina sama mutruilme. näytteleminen on tunteiden ilmaisua elein ja ilmein, eikä naaman vääntelyä.

        Jospa ohjaaja on antanut ohjeet, miten naaman pitää olla


      • Älyvapaatyyppi
        Youwillsuprise kirjoitti:

        Tuotannon täydellinen löytö näyttelijä Ryan Hawley Robertina ja onnistunut storyline hänen ympärillään,joka jatkuu edelleen. Robertin syvällisyyyden,hyvyyden näkee katsojat aikanaan,R. on jollain tapaa ainutlaatuisen kiehtova kun vertaa muihin hahmoihin.

        Mun mielestä tuo Robert on epäaito. Lapsellisen näköinen poikanen.
        Jos tietää, että Andylla ei kovin hyvä elämä ollut, mitään syytä ei ole kadehtia, saati kostaa. Ihan älytön roolihahmo.
        Vielä kun itsellään näennäisesti menee hyvin, niin miksi hänen pitäisi pilata kaikki.


    • RobertOnParasHahmo

      Andy,murhaajan ja rikollisen poika joka on vain adoptoitu naisten hakkaaja on ärsyttävin juntti maalais renki hahmo. Sarjassa mukana siksi että ne 2 lasta Debbien kanssa. Miten voi joku kuvitella että Robert olisi kateellinen hänelle hah. Nykyisin Andy on kylänpyörä joka käyttäytyy kuin twat. Niin tylsä ja sietämätön että toivon viimein ensi kesänä,syksyllä ulos sarjasta! Muistakaa että Andy tappoi Robertin ja Victorian äidin ym.pahuutta.
      Lahjakas Robert on aivan eri tasolla kaikessa. Sisarpuolet Robert ja Victoria Sugden Jackin omina lapsina,eri äiti,ovat hyviä ja läheisiä keskenään.

      • Andyräjäyttäälian

        "Andy tappoi Robertin ja Victorian äidin ym.pahuutta"
        Se oli kuolemantuottamus


      • kylänpyörätwat

        Ja tää nykynuoriso ei voi muistaa ja ymmärtää mitä kaikkea tässäkin sarjassa on vuosien saatossa tapahtunut
        (Ikäsi paljastui kirjoitustyylistä)


      • Eri_äidit

        Huom! Robertilla ja Victorialla on eri äidit.


      • ikifani
        Eri_äidit kirjoitti:

        Huom! Robertilla ja Victorialla on eri äidit.

        Toden totta, Robertin äiti oli Pat Merrick. Sarah Connoly oli vain Victoria äiti.
        Kun aloin katsoa tammikuussa 1997 ei Pat Merrick ollut enää kuvioissa. Muistan Victorian syntymän ja pienen pojan. Sarahin näyttelijä vaihtui melko pian.


    • Nimimerkki313

      En tykännyt Robertista silloin enkä nytkään. Se hahmo on silkkaa pahaa täynnä. Esim Cainin ja Charity jne heissä löytyy myös pehmeä puoli ja toisinaan jopa huumoria. Robertissa ei mitään muuta. Hyvin yksioikoinen hahmo, jolle nyt on yritetty kirjoittaa syvyyttä homostelulla. Ei uppoa.
      Ikuinen pikkukakara, joka ei aikuiseksi tunnu kasvavan ei sitten millään.

      • VastaAlkuatarinalle

        Huvittavaa pika arvostelua kun Nykyinen Robert on ollut vasta n 3 kk sarjassa. Ei kannata muistella edellistä esittäjää,tapahtumia. Eikä kannata painottaa liikaa miesten välistä s-suhdetta koska asiat heistä kerrotaan kauniisti mielestäni sillä tavalla että katsojana näkee heidät vain kahtena ihmisenä tunne myrskyissä.


      • näinsevaanonusein
        VastaAlkuatarinalle kirjoitti:

        Huvittavaa pika arvostelua kun Nykyinen Robert on ollut vasta n 3 kk sarjassa. Ei kannata muistella edellistä esittäjää,tapahtumia. Eikä kannata painottaa liikaa miesten välistä s-suhdetta koska asiat heistä kerrotaan kauniisti mielestäni sillä tavalla että katsojana näkee heidät vain kahtena ihmisenä tunne myrskyissä.

        Kyllä sitä vaan muistissa on vanhat tapahtumat, joissa Robert-hahmo (ei näyttelijä) oli todella inhoittava, ei hänen (hahmon) persoonansa mihinkään ole muuttunut, vaikka vuosia on kulunut ja näyttelijäkin vaihtunut


      • Dalesparassarja

        Pitääkö hahmon pysyä samanlaisena vuosikausia? Ettei ihminen muuttuisi iän ja kokemuksien myötä? Jos jonkun sarjasta vuosia sitten lähteneen hahmon näyttelijä vaihtuu ja hän tulee uudenlaisissa kuvioissa,nyt White perheessä,mukaan se antaa niin monia mahdollisuuksia tarinoihin ja tapahtumiin. Seuraan sarjaa myös englannin tahdissa eikä Robert näytä samalta kuin nyt. Näyttelijän ulkonäköä,tyyliä ym muutellaan sarjoissa tarpeen mukaan. Esim Rossin tukka on nykyään hyvin muodikkaasti,tyylikkäästi leikattu.


      • näinsevaanonusein
        Dalesparassarja kirjoitti:

        Pitääkö hahmon pysyä samanlaisena vuosikausia? Ettei ihminen muuttuisi iän ja kokemuksien myötä? Jos jonkun sarjasta vuosia sitten lähteneen hahmon näyttelijä vaihtuu ja hän tulee uudenlaisissa kuvioissa,nyt White perheessä,mukaan se antaa niin monia mahdollisuuksia tarinoihin ja tapahtumiin. Seuraan sarjaa myös englannin tahdissa eikä Robert näytä samalta kuin nyt. Näyttelijän ulkonäköä,tyyliä ym muutellaan sarjoissa tarpeen mukaan. Esim Rossin tukka on nykyään hyvin muodikkaasti,tyylikkäästi leikattu.

        Onko sitten muka muuttunut parempaan suuntaan? Ja mielestäsihän hän on eri ihminen, koska näyttelijä on vaihtunut ja olosuhteet muutenkin
        Turha tästä on kinata, mielipiteet ovat vaan erilaisia


    • hthththt

      No, nytpä rupeaa tapahtumaan oikein kunnolla, hotellireissun seurauksena asiat kärjistyvät tänään tosi lailla. Mielenkiintoinen viikko luvassa.

    • homoiluakaikille

      Robert on kaikkien aikojen paras homo

    • Karismajakemia

      Emmerdale sarja on nyt myös nimetty Bafta Television Award ehdokkaaksi,nomination, vastaan CoronationSt.,East Enders,Holby City. Corrie voitti viime vuonna. ED Ei ole kahteen vuoteen ollut edes nimettynä. Seremonia on 8.5.2016. Emmerdale on voittanut viimeiset Broadcast Awardin ja maaliskuussa Royal Television Societyn palkinnot. Ne meni Oatesin piikkiin. Two in the row. Tämän vuoden alussa vaihtui tuottaja joka haluaa sarjaan enemmän myönteisiä asioita,ystävällisyyttä,Happiness kuin lyömistä ja tappeluita mitä riitti viime vuonna 2015 jaksoissa joita meillä nyt esitetään. Uuden tuottajan vaikutus näkyy vasta syksystä 2016 eteenpäin,pieniä muutoksia on jo tehnyt. Aaronin ja Robertin jutulla on suuri osa suosiosta. Ryan Hawley Robertina on näyttelijänä todella monipuolisen lahjakas,taidokas,kaunis,kuvauksellinen.

      • Myrskynalku

        Kerrottuaan Paddylle, että on rakastunut Aaron päätti sitten eilen järjestää ansan Robertille Wylien tilalle ja pyysi Katien paikalle. Aika tyhmää. Pelkkää kostoa tuhota R ura ja työ vai kuvitteleeko Aaron näin saavansa Robertin itselleen? Tämä sama rakkaus,viha,A aggressio kuvio jatkuu on-off kunnes Aaron tietysti rikkoo avioliiton. Joku kysyi myöhemmin viettelikö Aaron Robertin niin A sanoo R tehneen aloitteen mikä ei ole aivan totta. A oli heti kiinnostunut Robertista suuttui pikku asiasta ja kävi kiinni R rinnuksiin,iholle,pikku temppu lähestyä. Pretty boyksi Robertia nimittänyt Ross huomasi jo jotain koruryöstön jälkeen ja kysyikin Aaronilta,että do you fancy him,(Robert.)


      • Aaronärsyttääkatsojaa

        Itse pahasti ongelmainen Aaron ei ymmärrä miten vaikean tilanteen Robertille aiheutti omilla teoillaan,nyt ja myöhemmin. Aaronilla jonka pää ei kestä juuri mitään ja kaikki tunteet näkyy vihana,on vain kova tunnustamisen tarve kiksi. Katien suhteen johon hän on yhtä syyllinen jos tapaus tulisi tutkintaan. Tapaus on onnettomuus. Suhteen paljastuttua nyt R menettäisi kaiken. Avioliitossa R eron tapahtuessa saa tasinkoa,rahaa Chrissieltä,omistaa myös White yhtiön osakkeita. Aaronille on vain kova tarve tehdä Robertista lapsellisella tavalla julki homoa ja estää avioliitto. Kun olen seurannut Englannin ajassa sarjaa niin Aaron,Chasin ja Paddyn käytös on saanut minut vihaiseksi koska ymmärrän Robertia täysin ja todella hirvitti mitä R joutui ja joutuu kokemaan. Sekoäiti Chas sanoo vähän väliä Aaronille että ansasaitset parempaa kuin Robert,joka on pelkkää dirt, likaa tajuamatta että se parempi on Robert kaikin tavoin! Näyttelijänä Hawley on parempi kuin Miller.


      • batmani
        Aaronärsyttääkatsojaa kirjoitti:

        Itse pahasti ongelmainen Aaron ei ymmärrä miten vaikean tilanteen Robertille aiheutti omilla teoillaan,nyt ja myöhemmin. Aaronilla jonka pää ei kestä juuri mitään ja kaikki tunteet näkyy vihana,on vain kova tunnustamisen tarve kiksi. Katien suhteen johon hän on yhtä syyllinen jos tapaus tulisi tutkintaan. Tapaus on onnettomuus. Suhteen paljastuttua nyt R menettäisi kaiken. Avioliitossa R eron tapahtuessa saa tasinkoa,rahaa Chrissieltä,omistaa myös White yhtiön osakkeita. Aaronille on vain kova tarve tehdä Robertista lapsellisella tavalla julki homoa ja estää avioliitto. Kun olen seurannut Englannin ajassa sarjaa niin Aaron,Chasin ja Paddyn käytös on saanut minut vihaiseksi koska ymmärrän Robertia täysin ja todella hirvitti mitä R joutui ja joutuu kokemaan. Sekoäiti Chas sanoo vähän väliä Aaronille että ansasaitset parempaa kuin Robert,joka on pelkkää dirt, likaa tajuamatta että se parempi on Robert kaikin tavoin! Näyttelijänä Hawley on parempi kuin Miller.

        Ootsä varma ettei niillä ole avioehto?
        Oletko myös tutkinut yritystaustan noin tarkkaan?

        Hei herää, tää on vaan saippuasarja


      • Moneyisnoteverything

        Paljastusketju 3 on tietoja maaliskuulta 2016. Avioero päätös on nyt lopullinen. Robert sai rahaa Chrissieltä. Lawrencen antamia White yhtiön osakkeita ei voi ottaa häneltä pois,työpaikan hän menetti etuineen heti heinäkuun lopulla 2015 kun Aaron paljasti Chrissielle ja koko kylälle suhteen,josta jo tiesi Chas,Paddy,Cain. Ketju 3 löytyy tietoa muusta. Uutta alkua odotellaan yhä...


      • toisetelääsuomenaikaa
        Moneyisnoteverything kirjoitti:

        Paljastusketju 3 on tietoja maaliskuulta 2016. Avioero päätös on nyt lopullinen. Robert sai rahaa Chrissieltä. Lawrencen antamia White yhtiön osakkeita ei voi ottaa häneltä pois,työpaikan hän menetti etuineen heti heinäkuun lopulla 2015 kun Aaron paljasti Chrissielle ja koko kylälle suhteen,josta jo tiesi Chas,Paddy,Cain. Ketju 3 löytyy tietoa muusta. Uutta alkua odotellaan yhä...

        Pysyisit siellä paljastusketjussasi etkä kertoisi kaikkea etukäteen


      • Lisätietoa
        Moneyisnoteverything kirjoitti:

        Paljastusketju 3 on tietoja maaliskuulta 2016. Avioero päätös on nyt lopullinen. Robert sai rahaa Chrissieltä. Lawrencen antamia White yhtiön osakkeita ei voi ottaa häneltä pois,työpaikan hän menetti etuineen heti heinäkuun lopulla 2015 kun Aaron paljasti Chrissielle ja koko kylälle suhteen,josta jo tiesi Chas,Paddy,Cain. Ketju 3 löytyy tietoa muusta. Uutta alkua odotellaan yhä...

        Robertin ja Chrissien Avioero ei ole vieläkään loppuun käsitelty. Chrissiellä oli jo suhde toiseen mieheen jonka salasi kun asiaa viimeksi käsiteltiin. Nyt Robert vaatii Lawrencelta myös työtään,asemaansa ja omistustaa takaisin yhtiössä. Hyvä Robert!


    • Nymähuudan

      Näyttelijänä hyvä, hahmona Ärsyttävä !

    • voitätäpahuutta

      robert ei vielä vedä Stephanien pahuudelle vertoja, mutta ehkä ei kauan tarvitse odottaa.
      Ross Barton alkaa tuntua pulmuselta tämän Robertin rinnalla. Sen sijaan Emma Barton on ilkeä.
      Aika karmeaa. Alun perin koukutuin sarjaan, koska se oli niin lämminhenkinen. Se hyvyys on kadonnut tyystin.

    • W-pedia

      Lämminhenkisyys sarjoissa ei tänä päivänä oli erityisemmässä suosiossa. Aika on eri, kohdeyleisö eri ja kilpailu katsojista entistä kovempaa. Vaikka nämä nykykuviot eivät kaikkia miellytäkään, ne kuitenkin tyydyttävät useimpia. Jos katsominen mättää, vaihdetaan kanavaa. Aina kannattaa muistaa, että Emmerdalea tehdään kovalla vauhdilla. Se verottaa aina tuotteen laatua oli kysymyksessä mikä tahansa sarja.

      • ReallyGoodActing

        Robert hahmo oli viime vuonna eniten työllistetty mies kohtausten määrillä joissa oli mukana. Näin alussa Hawley 30v. näyttää nuoremmalta,babyface kuin on,tukka on pitempi. Nyt ulkonäkö,vaikutelma on parempi,kypsempi,tukka lyhyempi,on laihtunut jonkun kilon. Näyttelijän oma puhetyyli aksentti on vielä hienostuneempi kuin Robertin. Tiivistahtinen sarja näyttelijöille mutta antaa säännölliset tulot. Saa näkyvyyttä mahdollisia elokuvarooleja varten.


      • batmani
        ReallyGoodActing kirjoitti:

        Robert hahmo oli viime vuonna eniten työllistetty mies kohtausten määrillä joissa oli mukana. Näin alussa Hawley 30v. näyttää nuoremmalta,babyface kuin on,tukka on pitempi. Nyt ulkonäkö,vaikutelma on parempi,kypsempi,tukka lyhyempi,on laihtunut jonkun kilon. Näyttelijän oma puhetyyli aksentti on vielä hienostuneempi kuin Robertin. Tiivistahtinen sarja näyttelijöille mutta antaa säännölliset tulot. Saa näkyvyyttä mahdollisia elokuvarooleja varten.

        Voiko tuollainen riisikeppi vielä laihtua, taitaa olla silläkin anoreksia


      • Brilliantman

        Ryan Hawleyn pituus on 6 jalkaa, n.182cm. Vahvat kiinteät reisi lihakset,ei rasvaa. Ei ole laiha vaan sopiva. Hyvä sopusuhtainen vartalo. Kuvaukselliset kasvot. Hyvin muuntautumiskykyinen näyttelijä. Hallitsee tekniikat hyvin.


    • MeitOnMonex

      AINA, kun katson muijaansa Chrissietä, mulle tulee mieleen Kari Hietalahti. (YleLeaksin Juhani Käki on symppis.) Brittiläisissä on savolaestakin geeniä, nähtävästi... ;)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      225
      1963
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      68
      1711
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1506
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1199
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1110
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1075
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      5
      995
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe