13-vuotias tyttö: Tuntuu etten koskaan saa

auttakee

20

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumamaija

Hah, voi noita teinejä. Itse sain ekani vasta melkein 10 vuotta vanhempana.

• rumamaija

Tosin onhan se teini-ikä hormooneineen aika poikkeuksellista ja silloin tuollaiset asiat vielä jaksavat vituttaakin. Itsekin hakkasin itseäni suunnilleen tuonikäisenä (14-vuotiaana, joka oli juuri täyttämäisillään 15) yölampulla päähän menetettyäni ensirakkauteni. Onneksi sitä viisastuu ajan myötä.

• Miehillä muuten sama juttu mutta mennäänkin junan alle, kun se aikaisintaan 30 vuotiaana saatu ensirakkaus jättääkin.

• No buhuu!

• Tytölle tuo onkin poikkeuksellista. Yleensä tuossa vaiheessa joku amisviiksi on käynyt jo korkkaamassa.

• rumamaija

No minä olen sitten vissiin joku tilastoihme.

• rumamaija
        rumamaija kirjoitti:

No minä olen sitten vissiin joku tilastoihme.

PS: Naisten keskimääräinen neitsyydenmenetysikä Suomessa on vasta 16 vuotta, joten tuo ei ole lainkaan poikkeuksellista.

• rumamaija kirjoitti:

PS: Naisten keskimääräinen neitsyydenmenetysikä Suomessa on vasta 16 vuotta, joten tuo ei ole lainkaan poikkeuksellista.

Mistä tuo tieto on peräisin?

• rumamaija

• "Kyselyyn haastateltiin seksuaalisesti aktiivisia 16-49 –vuotiaita ihmisiä Suomen ja Maltan lisäksi Belgiasta, Tanskasta..."

Neitsytsedät on siis rajattu pois noista luvuista.

• rumamaija

Vaikka luvut olisivatkin vain niistä ihmisistä jotka saavat seksiä jo suht nuorella iällä, niin ei se poista sitä tosiasiaa että keskimäärin ne seksuaalisesti aktiivisetkin naiset aloittavat seksielämän 16-vuotiaina. Miesten luvusta ja siitä keitä miehiä se koskee ei nyt ollut kyse.

• Mikä itse asiassa saattaa vääristää aineistoa nuoremmasta päästä, koska jos 16-18-vuotiaista miehistä seksiä harrastavat lähinnä vain ytmit, siitä ikäryhmästä aineistoon niinikään päätyivät vain ytmit. Kysely olisi ehkä tuottanut luotettavamman tuloksen, jos se olisi rajattu vaikkapa välille 30-50v.

• rumamaija
        HC-ätmel kirjoitti:

Mikä itse asiassa saattaa vääristää aineistoa nuoremmasta päästä, koska jos 16-18-vuotiaista miehistä seksiä harrastavat lähinnä vain ytmit, siitä ikäryhmästä aineistoon niinikään päätyivät vain ytmit. Kysely olisi ehkä tuottanut luotettavamman tuloksen, jos se olisi rajattu vaikkapa välille 30-50v.

"koska jos 16-18-vuotiaista miehistä seksiä harrastavat lähinnä vain ytmit"

Olen (joskus ollessani 19-vuotias) tavannut 25-vuotiaan miehen, joka menetti poikuutensa 16-vuotiaana ja oli korkeintaan ktm, tosi mukava mies kyllä. Tavattiin alunperin niissä merkeissä, että oltaisiin opeteltu yhdessä harrastamaan seksiä (koska hän ei ollut harrastanut koskaan seksiä tuota yhtä 16-vuotiaana sattunutta kertaa lukuunottamatta), mutta muutinkin mieleni.

Lisäksi toka eksäni menetti poikuutensa 18-vuotiaana ja hän oli korkeintaan ktm.

Eka eksäni oli melkoinen ujo nössykkä (ja ujo varsinkin naisten kanssa) mutta hän oli menettänyt poikuutensa paljon nuorempana kuin mitä itse neitsyyteni menetin, sillä atm-luonteesta huolimatta ulkonäkö sai naiset tekemään itse hänelle aloitteita.

Myös erään nuoruudenkaverini poikaystävä menetti poikuutensa noin 15-16-vuotiaana, vaikka oli herkkä rillipää.

Sitten eräästä kotipaikkakuntani pojasta tuli isä 15-vuotiaana, vaikka hän oli todella kaukana komeasta.

• rumamaija kirjoitti:

Vaikka luvut olisivatkin vain niistä ihmisistä jotka saavat seksiä jo suht nuorella iällä, niin ei se poista sitä tosiasiaa että keskimäärin ne seksuaalisesti aktiivisetkin naiset aloittavat seksielämän 16-vuotiaina. Miesten luvusta ja siitä keitä miehiä se koskee ei nyt ollut kyse.

Kun ajattelen omaa ikäryhmääni, tuo 16 vuotta kuulostaa ihan paskalta. Lähes kenelläkään ei ollut tuossa vaiheessa edes tyttöystävää. Ja koska tuo on "keskimääräinen" ikä, puolet olisivat aloittaneet vielä sitä nuorempana. Veikkaan, että tuossa on nyt tyritty jotain.

• rumamaija kirjoitti:

Olen (joskus ollessani 19-vuotias) tavannut 25-vuotiaan miehen, joka menetti poikuutensa 16-vuotiaana ja oli korkeintaan ktm, tosi mukava mies kyllä. Tavattiin alunperin niissä merkeissä, että oltaisiin opeteltu yhdessä harrastamaan seksiä (koska hän ei ollut harrastanut koskaan seksiä tuota yhtä 16-vuotiaana sattunutta kertaa lukuunottamatta), mutta muutinkin mieleni.

Lisäksi toka eksäni menetti poikuutensa 18-vuotiaana ja hän oli korkeintaan ktm.

Eka eksäni oli melkoinen ujo nössykkä (ja ujo varsinkin naisten kanssa) mutta hän oli menettänyt poikuutensa paljon nuorempana kuin mitä itse neitsyyteni menetin, sillä atm-luonteesta huolimatta ulkonäkö sai naiset tekemään itse hänelle aloitteita.

Myös erään nuoruudenkaverini poikaystävä menetti poikuutensa noin 15-16-vuotiaana, vaikka oli herkkä rillipää.

Sitten eräästä kotipaikkakuntani pojasta tuli isä 15-vuotiaana, vaikka hän oli todella kaukana komeasta.

Olet selvästi hieman hämmentynyt tasoteorian suhteen.

YTM = saa paljon seksiä
        KTM = saa jonkin verran seksiä
        ATM = saa vähän tai ei lainkaan seksiä

Mikään muu ei vaikuta arvioon miehen tasosta, koska kaikki muu on subjektiivista. Toteutunut vienti on ainoa objektiivinen miehen seksuaalisen markkina-arvon mittari.

• HC-ätmel kirjoitti:

Olet selvästi hieman hämmentynyt tasoteorian suhteen.

YTM = saa paljon seksiä
        KTM = saa jonkin verran seksiä
        ATM = saa vähän tai ei lainkaan seksiä

Mikään muu ei vaikuta arvioon miehen tasosta, koska kaikki muu on subjektiivista. Toteutunut vienti on ainoa objektiivinen miehen seksuaalisen markkina-arvon mittari.

Tarkennuksena vielä, että YTM saa siis paljon seksiä monilta eri kumppaneilta. Hän on siis yleisesti haluttu.

• rumamaija kirjoitti:

Pitkillä pojilla on helppo elämä.

• Kilttiatm

Joku jännäpoika puhkoo tuon tytön impeyden viimeistään 15 vuotiaana.

• Luolamadonna

15v jokainen meidän luokan oppilas oli menettänyt neitsyytensä jo prox viidesti.

(Hihitystä)

• eikoskaanseurustellut

Jotkut ihmiset puhuvat, että on liian aikaista tuollaista murehtia, kun elämä on vielä edessä. Mutta olen eri mieltä. Itse olen kohta 14-vuotias tyttö enkä ole koskaan seurustellut. Kyllähän sitä 13-vuotiaana vitutti, kun muilla kavereilla pyöri poikia ympärillä. Mutta elämä jatkuu, ja kyllä se unelmien ihminen sieltä tulee. Eikä sen takia itkeä tarvitse. Itkin myös aluksi ja ajattelin, että minussa on jotain vialla. Mutta ei, syynä olikin se, että en ollut vielä valmis parisuhteeseen.

Elämä odottaa ja nauti siitä kun vielä voit. Koska silloin kun on parisuhteessa niin siihen pitää varata aikaa, etkä voikkaan mennä kavereiden kanssa jokapaikkaan, minne haluat.

Mutta jos todella haluat parisuhteeseen, niin yritä tutustua ihmisiin, äläkä ole kotona odottamassa unelmien sulhasta. Älä tee niinkuin minä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      59
      6729
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      132
      4768
    3. Nainen, vaikka kaikki on

ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.
      Tunteet
      22
      3209
    4. Voi luoja miten haluaisin

jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai
      Ikävä
      44
      2707
    5. HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä

Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki
      Ikävä
      9
      2491
    6. Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?

Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin
      Maailman menoa
      154
      2117
    7. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      39
      1995
    8. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      108
      1986
    9. Mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota

kun eka kerran näit kaivattusi?
      Ikävä
      93
      1659
    10. Ihan pelästyin kun sut

näin. Huh huh kun olit vanhentunut.
      Ikävä
      117