Kuinka moni aikoo lähteä Nato-joukkkoja vastaan

Mustabarbaari10

kun nämä miehittäjät saapuvat Suomee? Kodin puolustusjoukot tarvittaisiin ettei maat ja mannut raiskaannut jenkkisotilaan saappaan alla!!

13

132

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tytteli_raikas

      Minä menen ja otan mukaani korillisen ruusun terälehtiä ripoteltaviksi käytäville heidän eteensä koska olen niin iloinen kun ryssä ei sen jälkeen enää uskalla uhata Suomea. Ne tietävät amerikkalaisen sotakoneen ylivallan jos sellainen tilanne tulisi jossa tarvitaan voimaa. Siitä alkaisi Suomen nousu ja epäkelvon aineksen kitkeminen pois vapaalta jalalta, anarkistireppanat etunenässä.

      • Bror-Erik1917

        Eiköhän sitä jotain keksitä jenkkisaappaan paskaan astumiseenkin :)


    • 11-18

      Rommel on kyykkypaskalla niitten polulla. Saa maharista tukevan potkun paskaseen perseeseen.

    • SuomiEnsin

      Uskon vakaasti että kymmeniä tuhansia isänmaallisia järjestäytyy Natomiehittäjiä vastaan.Toivottavasti Putin tulee ja auttaa materiaaliapuna,aseina,räjähteinä,sinkoina,miinoina ym.tarvikkeina jotta maa saadaan puhdistettua puoliapinoista!

      • ahonyrtti

        Miehittäjät tulleet jo itämaista


    • Barbusse

      Kuinka salassa Suomen puolustusministeri onnistuu pitämään Hangon maihinnousun ajankohdan? Tottahan toki jos saamme tietää (tai urkittua) päivämäärän ja kelloajat , lähdemme joukolla Hankoon rauhanomaisesti vastaanharaamaan.

    • Bror-Eriku2

      Aivan varmasti nato/usalaiset joukot tullaan ottamaan `lämpimästi`vastaan,val-
      mistelut ovat jo käynnissä.

    • Bror-Erik2016

      Jep,kyllä aikataulutus handlataan ja muukin.

    • felixsteiner

      Joo lippua heilutetaan ja otetaan ilolla vastaan ne kun edustaa vapaata maailmaa meinaan tuo nato porukka (ne kun on muutakin kuin usa)

    • historiatoistaa

      Putin laskeskelee että hänen venäjänsä liitty hieman ennen meitä Natoon. Silloin maailmalle kerrotaan että venäjä lahjoitti meille jäsenyyden. Noinhan kävi juuri itsenäistyessämmekin.

    • jokaainoakesä

      Minulla on aika hankala tilanne kun pitäisi tervata jälleen se muovivene. Aina keväisin sen teen. Että....

    • Multiinvaan

      Minä jään kotikonnuille laittamaan avaajan kaltaisia nippuun ja kuusi jalkaa maata päälle.

      • MukaanVaan69

        Hyppää itse samalla mukaan!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe