kun nämä miehittäjät saapuvat Suomee? Kodin puolustusjoukot tarvittaisiin ettei maat ja mannut raiskaannut jenkkisotilaan saappaan alla!!
Kuinka moni aikoo lähteä Nato-joukkkoja vastaan
13
180
Vastaukset
- Tytteli_raikas
Minä menen ja otan mukaani korillisen ruusun terälehtiä ripoteltaviksi käytäville heidän eteensä koska olen niin iloinen kun ryssä ei sen jälkeen enää uskalla uhata Suomea. Ne tietävät amerikkalaisen sotakoneen ylivallan jos sellainen tilanne tulisi jossa tarvitaan voimaa. Siitä alkaisi Suomen nousu ja epäkelvon aineksen kitkeminen pois vapaalta jalalta, anarkistireppanat etunenässä.
- Bror-Erik1917
Eiköhän sitä jotain keksitä jenkkisaappaan paskaan astumiseenkin :)
- 11-18
Rommel on kyykkypaskalla niitten polulla. Saa maharista tukevan potkun paskaseen perseeseen.
- SuomiEnsin
Uskon vakaasti että kymmeniä tuhansia isänmaallisia järjestäytyy Natomiehittäjiä vastaan.Toivottavasti Putin tulee ja auttaa materiaaliapuna,aseina,räjähteinä,sinkoina,miinoina ym.tarvikkeina jotta maa saadaan puhdistettua puoliapinoista!
- ahonyrtti
Miehittäjät tulleet jo itämaista
- Barbusse
Kuinka salassa Suomen puolustusministeri onnistuu pitämään Hangon maihinnousun ajankohdan? Tottahan toki jos saamme tietää (tai urkittua) päivämäärän ja kelloajat , lähdemme joukolla Hankoon rauhanomaisesti vastaanharaamaan.
- Bror-Eriku2
Aivan varmasti nato/usalaiset joukot tullaan ottamaan `lämpimästi`vastaan,val-
mistelut ovat jo käynnissä. - Bror-Erik2016
Jep,kyllä aikataulutus handlataan ja muukin.
- felixsteiner
Joo lippua heilutetaan ja otetaan ilolla vastaan ne kun edustaa vapaata maailmaa meinaan tuo nato porukka (ne kun on muutakin kuin usa)
- historiatoistaa
Putin laskeskelee että hänen venäjänsä liitty hieman ennen meitä Natoon. Silloin maailmalle kerrotaan että venäjä lahjoitti meille jäsenyyden. Noinhan kävi juuri itsenäistyessämmekin.
- jokaainoakesä
Minulla on aika hankala tilanne kun pitäisi tervata jälleen se muovivene. Aina keväisin sen teen. Että....
- Multiinvaan
Minä jään kotikonnuille laittamaan avaajan kaltaisia nippuun ja kuusi jalkaa maata päälle.
- MukaanVaan69
Hyppää itse samalla mukaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14113066Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k21311966Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t16210125Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729581Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h949064Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k137695Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht187547Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386684Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1406089Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa915925