Hautakivien vaihtoehtoja

puolet.pois

Pohjanmaan radiosta tuli juuri juttua teräksisistä, led-valaistuista kivistä, jotka ovat moderni vaihtoehto perinteisille paaseille.
Onpahan vain ko. rosterituotteilla pöyristyttävät hinnat, vaikka mainostetaan edullisemmiksi.
Eli kylläpä tännekin kaivataan kilpailua, kun nyt puhutaan tavallaan monopolituotteesta alallaan.

21

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 31111115

      eihän sitä ole pakko ottaa mistään mun käsittääkseni..voin olla väärässä toivottavasti joku oikaisee asiallisesti? vaikka laittas koivuhalon pystyyn.henkilökohtaisesti toivomus itselläni kun tältä kerran nyt alasti ilman mitään lähdetään niin ei viitti sukulaisten vaivoiksi jäädä...tuhkaksi ja purkki sirotella mereen..mä maksan matkan kun se ei oo vaan suomessa

      • EinarinHautakivetOy

        Joo, ei ole pakko asentaa, mutta asia on hyvä varmistaa paikallisesta Kirkkoherranvirastosta.


    • EinarinHautakivetOy

      Laudasta muotti ja irtokirjaimet askartelukaupasta kirjain/numero muoteiksi. Sitten rautakaupasta 25kg säkki tai kaks viistonnista valumassaa ja sekoitat, valat.

      Numerot kuten muotti yleensä on hyvä rasvata ennen valua, lähtee kirjaimet siten helpommin pois irroittaessa.

      HUOM. Asennathan numerot ja kirjaimet peilikuvana muottiin !

      • varatonperikunta

        Hei. Valmistatteko te Einarin hautakivet Oy itse kyseisiä tuotteita? Meillä kivi on jäänyt laittamatta omaisemme haudalle sattuneista syistä.

        Tuotteenne kuullostaa edulliselta.


      • hermanniMä

        kuinkas teidän perikunta nyt niin varaton on?


      • varatonperikunta

        No, eipä siinä tartte paljoa, näin nimettömänä voin sen kertoa että pojan autovelka maksettiin ensin pois ja käytiin kanariansaarilla lomalla. Ensimmäinen ulkomaanmatka se oli.


      • mitäjärkee

        eli ryyppäsitte kaikki rahat, häh?


      • varatonperikunta

        Ei vaan maksoimme poikamme Bmw lainan ensin pois ja sitten matkustelimme. Vain muutama pulloviiniä meni matkallamme, siinä kaikki.


      • täh55

        Ei voi olla totta! Ja nyt isänne hauta vailla kiveä?


    • kunniotustaKiitos

      Kylläpä täällä on sitten lapsellisia kommentteja! Jos olette tuota mieltä, ni pyytäkää jonkun kaivamaan teille saunantaa monttu ja sinne kuoppaan ruhonne pudottamaan! Ja noista uusista ledvaloilla mainostetuista hautakivistä puheenollen, ni aivan karmeen kuuloista touhua tuokin! Perinteinen alan hautakivivalmistajien muistomerkki on kaikkein kaunein ja vaihtoehtoja malleista löytyy. Ja kirjaimetkin tulevat oikeanlaiset ja oikein asennettuna. Toivottavasti minä saan aikanani muistoa kunnioittavan hautakiven jonka kyllä pystyn maksamaan. Kyllä jonkinlainen kunnioitus pitäisi hautausmaita kohtaan olla eikä virastojen saa hyväksyä mitä tahansa roinaa hautausmaille! Nytkin joidenkin hauta näyttää joltain leikkipaikalta punaisine- ja ledkynttilöineen, puhumattakaan jopa valokuvien tuomisesta haudalle! Siisti on aina kaunista katsottavaa jota varmasti suurin osa ihmisistä haluaa.

      • perikuntahoitaaHalvimman

        Mitenkäs sen Hautakiven meinaat itse ostaa?


    • kunnioitustaKiitos

      Sinulle perikuntahoitaaHalvimman nimimerkille, mene kouluun ja opettele lukemaan ennenkuin kommentoit täälä yhtikäs mitään! KIRJOITIN, ETTÄ PYSTYN ITSE KYLLÄ MAKSAMAAN, EN OSTAMAAN! Sen verran pitää säästöjä olla tilillä, että pystyy perikunta hautajaiskuluni maksamaan! Onneksi minulla on sellainen perikunta jäämässä joka myöskin kunnioittaa vainajan toivetta ja yleistä käytäntöä!

      • PerikuntaHoitaaHalvimman

        Älähän nyt Rouva hermostu, mutta kerrohan vielä, mikä ero on ostamisella ja maksamisella. Kiitos.


    • kunnioitustaKiitos

      Jos et herra tietämätön ymmärrä luettua, niin OLE YMMÄRTÄMÄTTÄ!

      • perikuntasHuijaa

        Et vain osannut kirjoittaa, siinä se. Mutta hyvää kevättä sulle ja hautakiven odotusta, millaisen muuten meinaat ostaa/maksaa?


    • lukihäiriöisillekiitos

      En minäkään aio ostaa hautakiveäni, mutta jos kuolen ennen puolisoani, puolisoni ja lapset ostavat kiven ja hoitavat muutkin kulut minun säästöilläni ja olemme kylläkin keskustelleet mallista millaisen haluan. Siinä tuli lukihäiriöisille myös selitys ostamiselle ja maksamiselle. Minä ainakin ymmärsin kunnioitustakiitos nimimerkin kirjoituksen sisällön täysin. Toivotan myös hyvää kevättä ja pitkää rikasta elämää kaikille ja myös lukihäiriöisille:)

      • ryyppääHautakiviRahat

        Luuletko että Vävysi tykkää susta?


      • ryyppääHautakiviRahat

        Ovat varmaan onnessaan, päästessään Anopistaan eroon.


    • miniäsi

      Opettele säki ryyppääHautakiviRahat nimimerkki kirjoittamaan ja kommentoi sit! HEH, heh ja vielä kerran HEHEHEHEHEHEHEHEHEHHEEEEEEEE!

    • halpuutetaan

      Seinäjoelle pitääs perustaa muistokivetön hautuuma vain pieni laatta johonki kivi paasihi joka sitä haluaaa

    • ledilauri

      Saman Led-homman kykenee jokainen itsekin tekemään-90 % halvemmalla kuin tarjotaan.
      Älkää maksako turhasta turhaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe