"Ratkaisetko ongelmat käyttämällä voimaa vai heittämällä salaman?
Sunnuntaina vietetään Kalevalan päivää. On siis aika heittäytyä mytologian maailmaan!
Maailman kulttuurit ovat täynnä erilaisia myyttisiä jumalia, jumalattaria ja sankarihahmoja. Testaa nyt, kuka myyttinen hahmo sinä olet!"
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001126725.html
Testaa, kuka myyttinen hahmo olet?
13
87
Vastaukset
- unohda.toi.testiEi oikeesti jaksa... - testiä_pukkaaEikä unohdeta. Nyt reippaasti testaamaan. 

- 39339Täällä Väinämöinen. Viisas ja vakaa. Mistäs mulle nuori teinimorsian esikuvan mukaan? 
- Olen myyttisten tarujen Vesta 
 Olen Vesta, roomalainen kotilieden jumalatar. Minua palvotaan kodin parhaassa paikassa eli keittiössä. Olen jokaisen kotiäidin paras tuki ja turva.
- Olen myyttisten tarujen Väinämöinen 
 Olen Väinämöinen, Kalevalan tietäjä iänikuinen. Osaan kaiken, tiedän kaiken. Olen viisas ja charmantti. Minussa asuu myös herkkä laulaja ja runoilija.- sameinenkusiSinuunko on typerän Tabermannin sialu 
 asumaan tullut,
 niinku muut hullut?

- Vastasin niin, ettei ainakaan tulisi joku rakkaudenjumalatar ja kuinkas sitten kävikään... Hah! 
 Härkä-naisena vastasin elementiksi maa, vaikka horoskooppimerkki ei tässä nyt olekkaan se olennainen juttu. Paras paikka asua, vastasin vuori. Eihän tuo ainakaan asuisi siellä, vaan vedessä, eikö niin? Luonteeltani olen vahvatahtoinen ja erityistaitoni on ällistyttävä muuntautumiskyky.
 Epäilen vahvasti tämän testin luotettavuutta! :)
 "Olen myyttisten tarujen Afrodite
 Olen kreikkalainen kauneuden ja hedelmällisyyden jumalatar. Synnyin meren vaahdosta. Rakkauselämäni on monipuolista ja monimutkaista: erityisen intohimoisesti suhtaudun Adonikseen.?
- Viuluu e osaa skulaa & muksuparkani 

"Olen myyttisten tarujen Näkki
 Olen vedessä asuva Näkki, joka houkuttelee varomattomia luokseen. Olen nainen tai sitten mies, kaunis kuitenkin. Lapsia ei päästetä lähelleni. Soitan viulua."
- freijarunoilijaNo niin trolliluuserit, polvistukaa edessäni! 
 "Olen myyttisten tarujen Freija
 Olen germaanisessa mytologiassa nuoruuden ja seksuaalisuuden jumalatar ja valtavan kaunis. Viikonpäivä perjantai on nimetty mukaani. Olen kuuluisa suhteistani kääpiöiden kanssa."- jyrkkä.ei.lapsilleEli lapsien kanssa, haa, olet phaentomiimi ;) 
- jyrkkä.ei.lapsille kirjoitti:- Eli lapsien kanssa, haa, olet phaentomiimi ;) - Kääpiö on lyhytkasvuisesta käytetty termi, ei lapsesta käytetty. 
 Aivokääpiö taas tarkoittaa kyvyttömyyttä järjelliseen keskusteluun. Siinä taas jyrkkä ei.lapsille nikki on hyvä esimerkki

- Vastaus: Olen myyttisten tarujen Odin. 
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8410491
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1408749
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906057
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään604228
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut504210
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804050
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503709
- Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntäKriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi673159
- Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliinja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73097
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k672945