"Ratkaisetko ongelmat käyttämällä voimaa vai heittämällä salaman?
Sunnuntaina vietetään Kalevalan päivää. On siis aika heittäytyä mytologian maailmaan!
Maailman kulttuurit ovat täynnä erilaisia myyttisiä jumalia, jumalattaria ja sankarihahmoja. Testaa nyt, kuka myyttinen hahmo sinä olet!"
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001126725.html
Testaa, kuka myyttinen hahmo olet?
13
76
Vastaukset
- unohda.toi.testi
Ei oikeesti jaksa...
- testiä_pukkaa
Eikä unohdeta. Nyt reippaasti testaamaan.
- 39339
Täällä Väinämöinen. Viisas ja vakaa. Mistäs mulle nuori teinimorsian esikuvan mukaan?
Olen myyttisten tarujen Vesta
Olen Vesta, roomalainen kotilieden jumalatar. Minua palvotaan kodin parhaassa paikassa eli keittiössä. Olen jokaisen kotiäidin paras tuki ja turva.Olen myyttisten tarujen Väinämöinen
Olen Väinämöinen, Kalevalan tietäjä iänikuinen. Osaan kaiken, tiedän kaiken. Olen viisas ja charmantti. Minussa asuu myös herkkä laulaja ja runoilija.- sameinenkusi
Sinuunko on typerän Tabermannin sialu
asumaan tullut,
niinku muut hullut?
Vastasin niin, ettei ainakaan tulisi joku rakkaudenjumalatar ja kuinkas sitten kävikään... Hah!
Härkä-naisena vastasin elementiksi maa, vaikka horoskooppimerkki ei tässä nyt olekkaan se olennainen juttu. Paras paikka asua, vastasin vuori. Eihän tuo ainakaan asuisi siellä, vaan vedessä, eikö niin? Luonteeltani olen vahvatahtoinen ja erityistaitoni on ällistyttävä muuntautumiskyky.
Epäilen vahvasti tämän testin luotettavuutta! :)
"Olen myyttisten tarujen Afrodite
Olen kreikkalainen kauneuden ja hedelmällisyyden jumalatar. Synnyin meren vaahdosta. Rakkauselämäni on monipuolista ja monimutkaista: erityisen intohimoisesti suhtaudun Adonikseen.?Viuluu e osaa skulaa & muksuparkani
"Olen myyttisten tarujen Näkki
Olen vedessä asuva Näkki, joka houkuttelee varomattomia luokseen. Olen nainen tai sitten mies, kaunis kuitenkin. Lapsia ei päästetä lähelleni. Soitan viulua."- freijarunoilija
No niin trolliluuserit, polvistukaa edessäni!
"Olen myyttisten tarujen Freija
Olen germaanisessa mytologiassa nuoruuden ja seksuaalisuuden jumalatar ja valtavan kaunis. Viikonpäivä perjantai on nimetty mukaani. Olen kuuluisa suhteistani kääpiöiden kanssa."- jyrkkä.ei.lapsille
Eli lapsien kanssa, haa, olet phaentomiimi ;)
jyrkkä.ei.lapsille kirjoitti:
Eli lapsien kanssa, haa, olet phaentomiimi ;)
Kääpiö on lyhytkasvuisesta käytetty termi, ei lapsesta käytetty.
Aivokääpiö taas tarkoittaa kyvyttömyyttä järjelliseen keskusteluun. Siinä taas jyrkkä ei.lapsille nikki on hyvä esimerkki
Vastaus: Olen myyttisten tarujen Odin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820