Eli jos aikoo vaihtaa autoa niin omistajan vaihdos pitää nykyään tehdä tuolta trafi.fi kautta??
Eli mitenkäs se nyt sitten menee? helps. Nyt meni sormi suuhun. Joku koodi pitäs saada ja sitten se koodi tai mikä varmenne annetaan jobaarille jolle vaihtokauppa tehdään?
tarfi varmenne
7
1981
Vastaukset
- mitennnn
siis trafi varmenne
- paperillaa-onnistuu
Jos ei mitenkään onnistu edes ohjeita lukemalla, niin tilaa paperinen ilmoitusosa hintaa 4€. Sen kanssa tarvitaan sitten tosin käsinkirjoitustaitoa.
- mitenmeneeee
Siis mä löysin, mutta pitääkö mun tehdä aomasta autosta jonka annan vaihdossa luovtusilmoitus vai Myyjä: luo varmenne? Kumpi?
https://asiointi.trafi.fi/web/asiointi/henkiloasiakkaat/tieliikenne/ajoneuvon-omistajanvaihdos
Ylempi vai almepi?
- OikeaVastaus
Tuo Luo varmenne pitää tehdä. Sitten annat sen auton ostajalle jolla se saa auton nimiinsä.
Muista sitten tehdä luovutuskirja tai kauppakirja jos uusi omistaja ei otakkaan nimiinsä niin saat katkaistua maksut! - keijogoogle
Luovari kannattaa tehdä tai siis ainakin ottaa ostajan nimi, osoite ja henkilötunnus ylös. Näillä voit sitten tehdä myynti-ilmoituksen trafille jos on tarvetta.
- jepssss
Joo nyt selkis eli omasta autosta: myyjä luo varmenne. uudesta autosta ostaja tarkista varmenne.
- omatrafi
jepssss kirjoitti:
Joo nyt selkis eli omasta autosta: myyjä luo varmenne. uudesta autosta ostaja tarkista varmenne.
Ja myyjä voi, jos kauppasumman saa heti, tehdä tuolta TraFi- palvelusta myös luovutusilmoituksen ostajan nimiin... ei siis enää tarvita "vanhanaikaista luovaria" eikä odotella josko rekisteröi tai ei...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841