homo miehistä ja naisista? :)
Mitä ajattelette
12
92
Vastaukset
- erakkorapurunoilija
Jokainen homonies vähentää kilpailua heteromiesten kesken ja jokainen lesbo lisää kilpailua. Ja samoin toisinpäin. Muuten ei väliä, erakkona pysyn
- persu.pohjanmualt
Ne pittöö leerittää.. vualempunnainen kolomio rintaan ja miehille hame piälle :D
- työleiritykset---
Työleiritykset päällensä Arbeit macht frei from homo
har!1
.
- antaa.plussan
Haha! :D Mua nauratti toi "homo" :D
- erakkorapurunoilija
Niin muakin :D
- homohurjastelijat---
.
"Warokaa niitä homo # SEKSIHURJASTeliJOITA #" sus siunaa
har!1
.
Muutama lesboksi itseään väittänyt, ovat ottaneet taidokkaasti poskeen.
Useempii tunnen. Ihmisii siin mis muutki
- susta.ei.täällä.pidetä
Sinähän tunnet aina kaikki.
susta.ei.täällä.pidetä kirjoitti:
Sinähän tunnet aina kaikki.
Maailmas o mont mimmii & hemmoo, joit e oo tavannu. E oo siit ees nolona
- HeteroMies
Miksi pitäisi ajatella mitään ? Homomiehet ei kiinnosta mua ja lesbot eivät ole musta kiinnostuneita, win win -situation.
http://www.mrgayfinland.fi/finalistit2016.aspx
jokos on nää kateltu ja arvosteltu? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky705241Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2674356Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1013970Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1852350Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.331653Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar711551- 171199
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk61059Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii38993- 94909