Hormonaalinen ehkäisy

Tunnenko

Voiko e pillerit aiheuttaa tunnottomuutta emättimessä ja klitoriksessa?olen 2 viikkoa käyttänyt pillereitä ja halut ja tunto meni ja tekisi mieli lopettaa nämä kun en usko että tunto palaisi ajan kanssa..

7

527

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hormonikalu

      Jos tunto on hävinnyt niin kannattaisikohan etsiä paremmin varusteltu poikaystävä tai harkita kiristysleikkausta? Just saying..

    • tunnenko

      niin kuten sanoin niin e-pillereiden aloittamisen jälkeen hävisi tunto, ei aikaisemmin ongelmaa

    • BrazzersSponozor

      www.brazzers.com

    • Tunnoton1

      Voi todellakin aiheuttaa. Söin noin viisi vuotta ehkäisypillereitä ja lopetin pari viikkoa sitten jatkuvan haluttomuuden, alapään kuivuuden ja 24/7 vitutuksen takia. Suoraan sanottuna avioliitto oli kriisissä. Nyt jo kahden viikon jälkeen seksi maistuu taas, tunto alapäässä ja kuivuusongelmat ovat tipotiessään. Parisuhdekin on taas kunnossa kun en enää kiukuttele. Mieliala on kohentunut ja hymyilyttää välillä ilman syytäkin. En enää ikinä halua mokomia myrkkyjä kroppaani. Jos tarvitaan ehkäisyä, on oltava muukin keino kun popsia keinotekoisia hormooneja vuodesta toiseen. Lääkärin tyrkyttävät hormooneja joka ongelmaan ja sivuvaikutuksista vaietaan.

      • Microluton

        Mulla oli aikoinaan täysin samat ongelmat. Kokeilin neljät eri pillerit laastarin, mitkään eivät sopineet syystä tai toisesta, aina tuli haittavaikutuksia ja aurallinen migreeni vaikutti myös. Nyt, vihdoin, olen löytänyt sopivan merkin, Mocroluton. No, siitäkin on jäänyt yksi jaittavaikutus, pahentunut akne, joka ei luovuta. Mutta muuten sopivat, en vaihda enää. Muissa oli paljon pahemmat haittavaikutukset, joita en kestänyt.


    • danihani00

      Kortsu hiertää penistä, joten suosittelen nussimaan ilman tai vaikka porkkanalla.

    • dara222

      Itselläni samoja ongelmia. Aloitin syksyllä 2012 Marvelonit- halut, tunto sekä limakalvojen kosteus hävisivät saman tien. Vaihdoin keväällä 2013 Yasmineihin siinä toivossa että tunto palaisi.( Olen nuorempana käyttänyt Harmonetia ja Yasminia Ilman em ongelmia, olin useamman vuoden käyttämättä) Tunto ei kuitenkaan palannut. Kun lopetin Yasminit elokuussa 2013, tunto alapäässä plautui n 3-4 kuukauden sisällä lopetuksesta. n 6kk olin käyttämättä mitään, kun sitten taas täytyi jotain keksia ehkäisyksi, kokeilin qlairaa, tunto klitoriksesta hävisi saman tien. Lopetin käytön ja puolessa toista vuodessa ei tunto alapäähän ole palautunut:( Että se siitä, nää faking pillerit veivät tunnon lopullisesti kuten myös kuulemma nämä surullisen kuuluisat SSRI lääkkeet..............

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe