eräänlainen rukous ja ze

TeilaXunJo

Jeesuksen suru tuska oli vailla lähes pohjaa ollen

saatanan iskemänä jalkajuureen, päähän kantapään sen

näin noin itkien hän suree ihmisiä, kun uskossa palvelijat hänen syntiä tekevät

ja näin noin aloittaen olemustaan mädättävät sen,

ain mä en tiiä, kosk Herra ole en, mihin joutues tulen mä vaan

kuolevuus pakenee, kun sen himoja riittäen vastustaa,

Jumal päättää kelle voimaa antaa ja mik tapahtuu tulee,

turha tulee olevan vastustajat helvetis näin

miten haaveilen itse, saarnaus on hauskaa, matikka on kivaa

mahdoton on saarnata tai siihen pitemmäksi ajaks ryhtyen, jos ja jos

JumalA ZebaoT sekä Poika Hänen Jeesus

kieltää mut suunnitelmien vastaan heidän niin tekemäztä

olen ummikko ja sekä ja plus ja tieto mua pakenee, jos Jeesuksen Isä ei mun

niitä tietää anna

8

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • G-sus

oliko tämä geesus sinusta ikuisen elämän arvoinen ja miksi ei

• perisynnitovatitse

Jeesus on ihan hyvää haluava, ok-heppu, mutta johtuen muiden, PääValtiaiden jatkuvasta painostuksesta ja rikoksista, Jeesus ei voi oikein auttaa ketään. PääJehut vaikuttaa niin pahasti, kovalla tavalla, vähän koko ajan, ettei kukaan Maria tai Jeesus voi helvettiäkään ketään oikein auttaa.

Toivottavasti KELLÄÄN ei ole ikuista elämää, se olisi muuten jatkuvaa, ikuista kidutusta, koska Herrat PääJehut pistävät, laittavat koko ajan meidät niin kaikki muut maksamaan heidän omista mokistaan, paskoistaan, joita eivät voi/suostu hoitamaan itse. Maksamme heidän salassa pitämiään syitänsä, syyllisyyksiään, siinä perisynnin salat. Siirtävät hoitamattomat asiansa meidän muiden niskaan maksettavaksi.

• Jootah

itse uskoen olen

uskossa voimassa Jumalan Herrojen Herran, Jeesus Kristuksen,

Koska Taivasten Kuninkaalla on ylijärjellisyys ylitse rajojen jok-ainoassa asiassa,

me vähän arvokkaat tai enemmän kuten varpuset, mutta kuitenkin,

niit lukuiset vakiot kertoen, niin tärkeämmät ollen,

Taivasten Kuninkaalla, Jeesuksen Lähettäjällä, sekä Kaikkien Kohtalona näin

me, hullut tai järjelliset, me emme ymmärrä uskovaisten Isää,

joka Lieskana lopullisess tuomioss helvetin asettaa.

järki on nolla vastaanylijärjellisyyttä, mitä sitä turhaan sitä vastaan kapinoit

saatanan olemassaolon sillä tavalla voi todistaa, että koska saatana on kaikenkattava

sadistisuus kaikin kohdin, niin, jos Jumalaa ei ole, niin silloin saatana olisi

maksimivoimalla ihmisiä kidittanut, onhan se siitä pitävä

• rakasteTtuf

mikään ei ole outoa viisauden pellossa, eik se, miks saatana ois suuri,

se täytyy kieltää, pahuudel on rajansa, Jeesuksen hyvyydel, rakkaudel on rajat

hänen, Jumalaisel Isäl on ain vain enemmän Jeesuksen maksimirakkaudest, ensin,

järjen kaik kattava rakkaus, sitten Ääretön Hyvyys, jok kumpuaa hänen ylijärjellisyydest, jolla ei ollen ole rajoja, ylijärjellisyys tuottaa myös sen, että ei määritelmällisesti voi määritellä, Hänen Rakkautensa perusteita, tai monia muitakaan asoita.

vain Hänen suomassa tiedossa, se ollen myös Jeesuksen omaa, niin sinne voi päästä,
      jos minun Herraani Luojaa Oikeuden Käsi sen suostuu ollen armahtavainen sekä salliva. Muu rakkauden tieto, jota Mestari Jeesus ei tiedä, se on äärettömyydessä, tavoitettamuudessa,

Mitä järkeä on ihmiskunnalla yhteisöillä, maailmankaikkeudella, jos ei ole Kaikkivaltiasta Luojaa. miten pystyt kertomaan, että korkeakoulut tekisivät siinä jotain.
      kun kokonaisuutta katsoo, niin ihmiset sekä muu on turhaa, jos ei ole häntä.

Vihollisella on merkitys, että se toimii rajan pääsemisessä selkeyttäjänä siinä, että suinkaan kaikki ei mene Taivaaseen sekä myös se, että ei Taivaaseen niin vain mennä, että se toimii toisenlaisena toimijana kuin Herra Jeesuksen palvelijat, ketkä Taivaaseen pääsevät

• gasddagshfhgshs

myös siksi Isä Taivaan synnytti Jeesus Jumalan, koska muuten hän ei olisi ollut, eikä sen takia koskaan tulisi olemaan Ääretön Rakkauden määrässä. Se kuuluu hänen suunnitelmaansa, että hän haluaa luoda luomakunnan, että hän lopussa saisi Taivaaseen tavallaan suuren joukon omiksi tulleita palvelijoitaan.

Jumala Taivaan synnytti Jeesuksen sekä loi luomakunnan niin, että niin tehtyään voittaisi suuren määrän onnea ikuisiksi ajoiksi, kun maapallo olisi raunioidettu tyhjyydeksi siksi koska hänen luonaan tulee olemaan omat palvelijansa Jeesus ja uskovat omat rakkaansa niin että hän ja he olisivat ajattomuudessa

• flkhukflgrg

Isän kasvoja Taivas ja maa pakenevat, kun ne nähtyään tekevät suurimman mahtavuuden edessä sen, jok hänen tahtonsa suunnitelmaan kuuluu.

kun olen ollut sekä olen kristitty, viime päivinä olen ehkä tajunnut Jeesuksen Isän käsittämättömän sen, jota ei voi kuvailla paljoa. Isällä on Valtaistuin toteutettavaksi, Isä istuu siinä ja kaikki muu kuin Jeesus, niin hänen Kasvojaan Taivas ja maa pakenevat, me ollen maa ja henget ollen maan yllä siis taivas

jos hän Herra Jumalan Kunnia omat kasvonsa minusta kääntää pois, sen takia ja vain sen takia voi mulle tulle kertoimen muikainen kirous, vaik uskovainen olen,

mähän olen syntinen. Jeesuksesta Isä ei koskaan tule kääntämään kasvojansa, onhan hän heti Taivaaseen astuttuaan, äärettömyyksiin kestävälle ololle Kuningas olemaan

• uskossaGeT

tahdon uskoa, väkevyyksiin Jumalan

uskoa tahdot hänen, joka ei sammuta sielui koskaan,

oi pohjaton on Isäni, hän Jeesuksen Isä noin vain tehden

Tulkoon tuhansille rauha sadan tuhansien jo tästä eteenpäin

toteuta Kristus Korkeuksien tätä sekä tuota.

he jotka sut näkevät eli ihmisen sadaksi ajaksi siunatuksi tulkoon.

Isä on Henki ja iso onkin.

Näin tee, kun luet tämän: ikuisuuksiin asti halua miellyttää Jeesusta Jumalaa

ikuisiiksiin asti etsi Isän kasvojen Kirkautta sekä olla opetuslapsi Jeesuksen

Tule myös opetuslapseksi hänen. kaik pelko ihmisiä ja enkeleitä kohtaan

kadotkoon susta,

pelot, älkää koskaan tulko takaisin tuohon, joka lukenut tämän on, paitsi

pelko Jumalan

• näinollut

asioita ei pidä laittaa siihen perustuskiveen, että kaikenlaiset nämä olissivat ne: työ, opiskelu, raha, maailmankaikkeuden materia, haaveet sekä omalla kohdalla ja kaikki ihmisten haaveet menneet ja tulevat ne, oman ajattelun kivijalka,

johon sisältyy kaikki oma käsityskyky. sellainen sataprosenttinen oma käsityskyky, johon ei kuulu mitään ei mitään muuta kuin äärettömyydessä oleva merkityksellinen käsityskyky.

Eli miten äärettömyydessä käsität olevaisuuden Jumalan, jonka tulet yhtä varmasti kuin kaikki muutkin hänen olemassaoloon uskomaan, koska kaikki ihmiset joutuvat joko paratiisiin uskoen Isään tai helvettiin uskoen hänen olemassaoloon.

Ne jotka joutuvat helvettiin kiroavat omaa rangaistuksen antajaansa ja käyttävät maksimipahuutta.

Eli: ei pidä yrittää ymmärtää mitään siten, että oma ymmärryksen perusta perustuu muuhun kuin Jumalaan. Eli: kivijalka ja kaikki oma ajatusten perustus pitää olla olevaisuuden omistava Jumala. Rakenna kaikki asiat ensin Jumalaan ja niiden päälle loput elämästäsi. loput elämästä ei saa olla Jumalaa syrjäyttävä.

jos et pysty rakentamaan näin, kannattaa yrittää rakentaa. jos lopussa joudut helvettiin, saat suuremman rangaistuksen mahdollisesti kuin silloin, jos olisit rakentanut Jumalan varaan ajattelua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7785
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1985
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1930
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1575
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      919
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe