Elämässä ei oo järkee.Auttakaa

Help1234

Anteeks taisin kirjoittaa vähän liikaa. Jos etre jaksa lukea kokonaan niin lukekaa vain vähän alkuu.
Auttakaa, mä en tiiä mikä mulla on.
Moi. Olen 12-16-vuotias ihminen, ja viime vuosina oon tuntenut oloni aika pahaksi. Siis silleen, että ei mikään vaan kiinnosta enkä halua tehdä mitään. Tää on kyllä aika outoa ehkä mutta vain koulun jälkeen eli kun oon koulussa niin mua kiinnostaa elämä, mutta kun mä pääsen kotiin niin silloin mä en haluu tehdä mitään. Mulla on kyl harrastuksii kaks kertaa viikossa. Ennen mulla oli kolme kertaa eli ma. 1 juttu ti.2juttua ja ke.1 juttu. Ja kun kävin niissä niin mulla oli ihan hauskaa mutta taas kun pääsen tähän kirottuun taloon niin en tykkää mistään.
Ennen mul ei ollu näin ennen kun olin 2-7 v mä nautin joka ikisestä hetkestä(silloin me asuttiin toisessa paikassa). Ja mul on ollut tään kuukauden alussa ollu niin ettää mä koko viikonajattelin miten on mahdollista kuolla niin että ei ymmärrä mitään,ei välitä mistään, ei mietä mitään. Ja mietin mun kuolluttq ukkia jota mä en oo koskaan nähny, mietin että turhaanko mä luulin aina että se kuulisi minut. Mua pelotti oikeesti ihan K.A.U.H.E.A.S.T.I että joku mun tutuista kuolisi ja jos mä kuolen niin mä en pääse taivaalta tulemaan lohduttamaan mun äitiä, koska mua eibolisi, ei pelkästään tällä planeetalla vaan mua ei olisi ollenkaan :'( Sen jälkeen mä näin koko viikon painajaisia.
Mulla on oma huone, TV,kosketusnäyttöpuhelin, tabletti,sänky pöytä,... Javmä saan aina kaiken mitä haluan... Tai melkein... Oon halunnut jo yli 10vuotta pikku veljen tai siskon,koska mulla ei oo ketään muuta paitsi mun rakas koira jolla on ollut korvatulehdus jo kaks vuotta ja ymmärsin vasta tunti sitten sen,mutta isä väittää että ei se oo mitenkään vakavaa että se raapii korviaan ja eläin lääkärillä käynti maksaa paljon. Eli siis muhun nen niinkuin voi tuhlata rahaan mutta ei koiran lääkärissäkäyntiin. Nyt mä aijon antaa vaikka kaikki mun rahat, mutta me käydään siellä eläin lääkärillä.
Mun elämässä ei oo mitään parempaa kuin mun koira. Se on kuin mun pikkuveli:-)
Mä haluun elää täysillä ja nauttia elämästäni, mutta en tiedä miten:'(

2

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miizu2

Yritä löytää netistä keskustelupalstoja sun ikäisille nuorille. Olet sen ikäinen, että koko elämä on pienen mylleryksen vallassa. Kun ikää kertyy vielä lisää, se alkaa helpottamaan. ;) Usko mua. Lähde tapaamaan kavereita ja hanki lisää harrastuksia tai kivaa tekemistä kavereitten kanssa, pyydä niitä teille. Niinkuin itsekin sanoit, kun on ollut harrastuksessa tai lähtenyt niin on ollut aina tosi kivaa. Älä murehdi asioista yksin kotona!

• Kullipappa

Osta olutta ja harrasta seksiä. Siitä se siilaantuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      317
      7424
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2146
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1362
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1231
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1210
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1146
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe