Niitä ovat mm:
- Televisio
- anaaliseksi
- itsetyydytys
- kiroileminen
Ne vahvistavat ihmisen homoseksuaalisuutta ja homoseksuaalisuus puolestaan niitä. Älkää tehkö mitään syntiä vaikka olisittekin ateisteja.
Kun lopetatte syntisen elämän, niin Jumalakin ALKAA PUHUA teille ja voitte pelastua. Samalla paranette 100% homoudestakin!
JUMALA RAKASTAA TEITÄKIN!
ATEISTIT, LOPETTAKAA SYNTINEN ELÄMÄNNE TÄNÄÄN!
60
167
Vastaukset
Kovin on lyhyt tuo syntilista.
- nhgfdewertyu
Jumalan olemassaolon kiistäminen on syntiä!
nhgfdewertyu kirjoitti:
Lyhyt on mun synteihin nähden yhä tuo lista.
Mutta löytyisikö sellainen synti, joka varmistaisi ettei uskovaisten harhoja enää kuoleman jälkeen tarvitse kuunnella?
Olen ehdottanut neitsyen kuukautisverellä ja neitsyen häpykarvoitusesta tehdyllä siveltimellä kirjoitettua sopimusta sielun myynnistä saatanalle. Mutta ei ottanut tuo tulta ollenkaan.- nhgfdewertyu
nhgfdewertyu kirjoitti:
Pallihien nuuskiminen on Jumalan Armolahja kuten
imurisiksikin!
Lista kertoo miten me kristityt toimimme,amen!
Minä olen kokenut analiseksin ja homouden armolahjan, amen!Kiitos Jeesus - trewqwe456789
nhgfdewertyu kirjoitti:
Pallihien nuuskiminen on Jumalan Armolahja kuten
imurisiksikin!
Lista kertoo miten me kristityt toimimme,amen!
Minä olen kokenut analiseksin ja homouden armolahjan, amen!Kiitos JeesusOlet täysi nolla
- tottakainy
nhgfdewertyu kirjoitti:
Kyllä ihmisen luoma jumala on hänen päässään.
- osiris----
he-ma kirjoitti:
Lyhyt on mun synteihin nähden yhä tuo lista.
Mutta löytyisikö sellainen synti, joka varmistaisi ettei uskovaisten harhoja enää kuoleman jälkeen tarvitse kuunnella?
Olen ehdottanut neitsyen kuukautisverellä ja neitsyen häpykarvoitusesta tehdyllä siveltimellä kirjoitettua sopimusta sielun myynnistä saatanalle. Mutta ei ottanut tuo tulta ollenkaan.Varmaan olet itse hema tuollaisen tehnyt, siis vastaavan. Iloksesi voin kuitenkin kertoa että sen kanssa jota sanot saatanaksi tehdyt sopimukset eivät ole päteviä, ja ne voi irtisanoa koska huvittaa, parempi mitä aiemmin, sillä sen vähemmän aiheuttaa harmia itselleen.
Riittää kun voi sanoa.......Olen tehnyt oikein, ja hävittänyt sen mikä on väärin.
Vääryyden valta sinuun katkeaa, niin kuin aurinko nousee huomenna uudelleen, ja niinkuin sen joka on tehnyt väärin paikka on oikeuden mukaan siellä missä ovat oikeuden tekijät, heidän joukossaan ja veroisena, kun on vääryydestä luopunut.
TÄMÄ ON TOTUUS
Kevyt totuus kannettavaksi, sellainen sen pitää ollakkin.
Tosin se ei kovin tehokkaasti toteudu nykymaailmassa sekä tässä elämässä, hyvä kuitenkin että toteutuu edes osin.
Se ei toteudu ilman valtaa; Sitä ja parempaakin toteutumista odotellessa.. - osiris----
osiris---- kirjoitti:
Varmaan olet itse hema tuollaisen tehnyt, siis vastaavan. Iloksesi voin kuitenkin kertoa että sen kanssa jota sanot saatanaksi tehdyt sopimukset eivät ole päteviä, ja ne voi irtisanoa koska huvittaa, parempi mitä aiemmin, sillä sen vähemmän aiheuttaa harmia itselleen.
Riittää kun voi sanoa.......Olen tehnyt oikein, ja hävittänyt sen mikä on väärin.
Vääryyden valta sinuun katkeaa, niin kuin aurinko nousee huomenna uudelleen, ja niinkuin sen joka on tehnyt väärin paikka on oikeuden mukaan siellä missä ovat oikeuden tekijät, heidän joukossaan ja veroisena, kun on vääryydestä luopunut.
TÄMÄ ON TOTUUS
Kevyt totuus kannettavaksi, sellainen sen pitää ollakkin.
Tosin se ei kovin tehokkaasti toteudu nykymaailmassa sekä tässä elämässä, hyvä kuitenkin että toteutuu edes osin.
Se ei toteudu ilman valtaa; Sitä ja parempaakin toteutumista odotellessa..Minulla on suuri kurkku peräaukossa
osiris---- kirjoitti:
Minulla on suuri kurkku peräaukossa
Kurkku on jääpuikkoa huomattavasti parempi!
Jääpuikko tuppaa nopeasti sulamaan.
- voi.hallelujaa.sentäs
Lopeta sinä itsesi.
- gfdewqwe45678
Sekin on syntiä
- nhgfdewertyu
Sekin, on 5-kirjaimen ällö heterosana.
- grewquytr4
nhgfdewertyu kirjoitti:
Sekin, on 5-kirjaimen ällö heterosana.
Tahvo!
- voi.hallelujaa.sentäs
gfdewqwe45678 kirjoitti:
Sekin on syntiä
Aloittajan tapauksessa se on ainoastaan hyvä suositus.
- voi.hallelujaa.sentäs
grewquytr4 kirjoitti:
Tahvo!
Hauska tutustua herra Soranen!
- osiris----
voi.hallelujaa.sentäs kirjoitti:
Hauska tutustua herra Soranen!
Lesta-Tahvo-HiekkaLoota.
- NytVoitteHetiMuuttua
Heterous on hauratta, tätä älkööt harrastako kuin ateistit!
Kun evankeloin, katsot telkkua,siis tätä ruutua kuten tekin
ja olen siis homo Lesta, tyydytän itseäni imurilla ja päivästä päivään
kidutan itseäni lukemalla kanssateistien suomi24.juttuja, ne ovatkiduttavan
huonoja.
Tosikristitty ei katso ruutuun kun kirjoittaa Sanaansa näkemättä sitä, näin tehtiin Raamattu!- hgfdsaqwertyu
Olet täysi nolla
- hgfdsaqWertyu
Ellet nuuski pallejasi hgfdsaqwertyu
- NytVoitteHetiMuuttua
Nuuskikaa pallihikeänne ja näette Jeesuksen.
Imuriseksi vie pois homoudesta
Lestadiolaiset tuumaa "täytyypä panna lasta", jos käsi murtuisi
t. avaaja, NytVoitteHetiMuuttua- jhtrewqert6789
Olet täysi nolla
- Ateisti1982EiKirj
"Televisio"
Olen aina ollutkin sitä mieltä, että TV7 tulisi lailla kieltää!
"anaaliseksi "
En tarvitse, kun pilluakin on saatavilla
"itsetyydytys"
Uskovatkin jää joskus kiinni itsensä räpläämisestä.
"kiroileminen "
Raamattuhan on kiroilemista täynnä.
"Kun lopetatte syntisen elämän, niin Jumalakin ALKAA PUHUA teille ja voitte pelastua. "
En halua lopettaa tätä syntistä elämääni, enkä halua alkaa kuulemaan tai näkemään harhoja, koska se ei ole kovinkaan terveyttä edistävää, mutta seksin on taas todettu olevan terveyttä edistävää.
"Samalla paranette 100% homoudestakin! "
Entä jollei koskaan ole ollut homo!?
"JUMALA RAKASTAA TEITÄKIN!"
Eiks sille riitä jo te? Suosittelen sulle ja Jumalallesi etsimään muita kusetettavia!- hgfdsaswerty7u90
Koska pääset tarhasta pois kokonaan?
hgfdsaswerty7u90 kirjoitti:
Milloin ajattelit luopua siitä uskostasi kokonaan? Kaltaisillesi pitäisi pitäisi laittaa pallo jalkaan tai valita kahdesta vaihtoehdosta viedäänkö 1. noitaroviolle 2.) eheytysleirille, jossa pakotetaan irrottautumaan uskonnosta.
- hgfdsaswerty7u90
hgfdsaswerty7u90 kirjoitti:
Jumalaan uskovat ovat aina tarhassa, eli Parasiittinä Paratiisissään
Sinun suosittelisin noudattamaan sitä mitä Raamatussa sanotaan.
Mitä sä täällä netissä teet, kunnei Raamattu netistä tiedä yhtään mitään.
Luovu kännykästä ja opettele lähetämään kavereillesi vaan niitä savumerkkejä.
Luovu autostasi ja ala kulkemaan apostolien kyydillä tai aasilla. Aasi varmaan viihtyy tuolla lumessa ja pakkasessa?
Luovu uskostasi, mikäli et kykene noita yllämainittuja asioita noudattamaan!- NytVoitteHetiMuuttua
ON näköjään jäänyt Johanneksen ilmestys lukematta??????
Siellä nimittäin ennustetaan TV ja tietokoneitten tulo!!!!!!!!! NytVoitteHetiMuuttua kirjoitti:
Siellä nimittäin ennustetaan TV ja tietokoneitten tulo!!!!!!!!!Ne "Ilmestykset" paloi mulla saunan kiukaan pesässä yli 10 vuotta sitten.
Sulla on tainnut jäädä kaikki muut "Ilmestykset" siitä Raamatusta lukematta.
"Siellä nimittäin ennustetaan TV ja tietokoneitten tulo!!!!!!!!!"
Ai, siellä sanotaan ne oikein nimeltä vai onkohan se täysin tulkinnallinen asia ja sun päässäs!! Nettiä ei kuitenkaan mainita!!- trewqwe456789
NytVoitteHetiMuuttua kirjoitti:
Siellä nimittäin ennustetaan TV ja tietokoneitten tulo!!!!!!!!!Olet täysi nolla, eikä ennustettu! Ota siitin poIs korvastasi LESTAHOMO NOLLA !
Nuuski pallihikeäsi ja näet Jeesuksen! - 65qwertyu
trewqwe456789 kirjoitti:
Olet täysi nolla, eikä ennustettu! Ota siitin poIs korvastasi LESTAHOMO NOLLA !
Nuuski pallihikeäsi ja näet Jeesuksen!Olet täysi nolla
- HeiOikeesti
Sillonku rupee kuulemaan ääniä, ni on yleensä pyöreä ja pehmeähuone ympärillä...
- kjhgf2345612345
Uskossa on kaikki mahdollista, se tekisi sullekkin hyvää, pääsisit eroon valheistasi
- kjhgf2345612345
Eroa uskostasi ja elä oma elämääsi ilman valheita! Jeesus on vale.
- Jackal_5on
Viisas mies sanoi kerran, että paljon sen suurempaa syntiä ei olekaan, kuin että sanelee toisille mitä ja miten nämä saisivat uskoa ja kuinka näiden pitäisi oma elämänsä elää.
Ja kyseinen mies ei muuten edes ole ateisti.Luterilaisen kirkon liturgiaan kuuluu eräs vanha synnintunnustus: " Minä vaivainen syntinen ihminen, joka olen synnissä siinnyt..."
Muistan uskonnollisen puheen kymmenien vuosien takaa, jossa puhuja puhui oikeasta ja väärästä synnintunnustuksesta. Hän sanoi oikean ja väärän välillä olevan hiuksenhienon eron. Vain yksi kirjain muuttaa oikean vääräksi. Kun ensimmäiseksi kirjaimeksi laitetaan "S" on koko synnintunnustuksen idea hukattu.
Vielä agnostikkonakin pidän silloista puhetta hyvänä, ainakin sitä vähää kun siitä vielä muistan. En näe vääräksi, jos ihminen omaksuu askeettisia ja tiukkoja sääntöjä omaan elämäänsä. Hän voi minun mielestäni joutavasta syystä sanoa: "Minä vaivainen syntinen." Jos hän tulee minulle sanomaan samoista mielestäni joutavista syistä: "Sinä vaivainen syntinen", minulla voi olla asiaan kärjekästäkin sanomista. Mutta niinhän nämä herätyskristityt tuppaavat tekemään.agnoskepo kirjoitti:
Luterilaisen kirkon liturgiaan kuuluu eräs vanha synnintunnustus: " Minä vaivainen syntinen ihminen, joka olen synnissä siinnyt..."
Muistan uskonnollisen puheen kymmenien vuosien takaa, jossa puhuja puhui oikeasta ja väärästä synnintunnustuksesta. Hän sanoi oikean ja väärän välillä olevan hiuksenhienon eron. Vain yksi kirjain muuttaa oikean vääräksi. Kun ensimmäiseksi kirjaimeksi laitetaan "S" on koko synnintunnustuksen idea hukattu.
Vielä agnostikkonakin pidän silloista puhetta hyvänä, ainakin sitä vähää kun siitä vielä muistan. En näe vääräksi, jos ihminen omaksuu askeettisia ja tiukkoja sääntöjä omaan elämäänsä. Hän voi minun mielestäni joutavasta syystä sanoa: "Minä vaivainen syntinen." Jos hän tulee minulle sanomaan samoista mielestäni joutavista syistä: "Sinä vaivainen syntinen", minulla voi olla asiaan kärjekästäkin sanomista. Mutta niinhän nämä herätyskristityt tuppaavat tekemään.> Vain yksi kirjain muuttaa oikean vääräksi. Kun ensimmäiseksi kirjaimeksi laitetaan "S" on koko synnintunnustuksen idea hukattu. <
Tuossa on jotakin järkeä vaikka en ensiajattelemalta oikein ymmärräkään millaista. Kun oikean ensimmäiseksi kirjaimeksi laitetaan S niin siitä tulee Soikea.- nähty.on
agnoskepo kirjoitti:
Luterilaisen kirkon liturgiaan kuuluu eräs vanha synnintunnustus: " Minä vaivainen syntinen ihminen, joka olen synnissä siinnyt..."
Vielä agnostikkonakin pidän silloista puhetta hyvänä, ainakin sitä vähää kun siitä vielä muistan. En näe vääräksi, jos ihminen omaksuu askeettisia ja tiukkoja sääntöjä omaan elämäänsä. Hän voi minun mielestäni joutavasta syystä sanoa: "Minä vaivainen syntinen." Jos hän tulee minulle sanomaan samoista mielestäni joutavista syistä: "Sinä vaivainen syntinen", minulla voi olla asiaan kärjekästäkin sanomista. Mutta niinhän nämä herätyskristityt tuppaavat tekemään.>>"Sinä vaivainen syntinen", minulla voi olla asiaan kärjekästäkin sanomista. Mutta niinhän nämä herätyskristityt tuppaavat tekemään.<<
Täällä on kyllä hemmetin paljon väkeä, jolle nimenomaan tekee terveellistä, että joku edes joskus sanoo suoraan heidän olevan synnissään uiskentelvia mitättömyyksiä, koska he ilmiselvästi ovat.
Tosiasioiden tunnustaminen tekee heille vain niin kipeää.
- kauheahomofiili
Haluan nussia Jumalaa perseeseen ja tulla Jeesujsen suuhun!
- karitsan.veri
Anaaliseksi on sallittua, jos sen tekee Jeesuksen Ylistykseksi.
- SinunJumalasi
Millä oikeudella sinä täällä yrität sanella mikä on syntiä?
- syntiselle.kurjimukselle
MIlläs oikeudella sinä täällä esiinnyt Jumalana?
anaaliseksihän on vaan niin ihanaa!!!
- luonnollinen.ateisti
Ja luonnollista. Sitä voi harrastaa metsässä oksantynkien kanssa!
- Saarnan.aihe
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/02/29/vanhempien-seksikoulu-osa-7-kokeile-kakkosta
Tehtävä 7: Kokeile kakkosta!
Anaaliseksin on tarkoitus olla kivaa ja tuntua hyvältä. Jos taustalla on huono kokemus, kannattaa edetä hitaasti. Myös anatomia tulee ottaa huomioon. On yksilöllistä, tuntuuko anaaliseksi hyvältä vai.
On tärkeää kokea olevansa tasavertainen ja arvostettu kumppanin kanssa. Keskustelkaa etukäteen ja miettikää, miltä anaaliseksi ajatuksena tuntuu. Voitteko kertoa avoimesti toiveistanne ja peloistanne sitä kohtaan? Onko se molempien toive vai vaatiiko se toiselta enemmän uskallusta? Uuden asennon tai kokeilun aikana molemmilla tulee olla mahdollisuus ohjata kumppania, perääntyä tai kieltäytyä. Toisaalta vain kokeilemalla voi tietää, tuntuuko se hyvältä.
Oikeanlaiseen tunnelmaan pääsemiseksi ja keskustelun aloittamiseksi voi kerrata Vanhempien seksikoulun aikaisempia jaksoja eli halata, suudella, koskettaa ja hyväillä.
Tee näin: Aloita pitkällä esileikillä
Hyväilkää toisianne joka puolelta. Peppua voi hyväillä alkuun käsin hivelemällä, sormin tai välineillä. Kannattaa kuunnella omia haluja ja tehdä sitä, mikä hyvältä tuntuu. Jo alkuun kannattaa lisätä peräaukon ympärille liukuvoidetta. Alussa kannattaa tehdä pieniä ja hitaita liikkeitä ja edetä siitä varovasti. Peniksellä työnnytään sisään vasta lämmittelyn jälkeen.
Anaaliseksiin kannattaa valmistautua, jotta kokemus olisi nautinnollinen. Kiinnitä huomiota siis seuraaviin asioihin:
Hygienia
Liukastus
Rentoutuminen
1. Hygienia
Perushygieniasta huolehtiminen on avainasemassa. Ulostamisen jälkeen riittää huolellinen vesipesu.
Usein pelätään, että anaaliseksi on likaista ja että siinä joutuu tekemisiin ulosteen kanssa. Ennen anaaliseksiä kannattaa yrittää ulostaa. Sotkua voi ehkäistä myös suolihuuhtelulla tai peräruiskeella, jotka puhdistavat peräsuolen. Ne eivät kuitenkaan ole välttämättömiä. Täydellistä suolen tyhjennystä ei siis tarvitse tehdä, mutta tieto siitä, ettei suolessa ole ulostetta voi auttaa rentoutumaan.
Bakteerien välttämiseksi emättimeen ei saa yhtyä anaaliseksin jälkeen. Kondomi pitää vaihtaa, jos sellainen on käytössä. Penis, kädet ja lelut pitää pestä kunnolla. Seksivälineet voi pestä saippualla, intiimialueet pelkällä vedellä tai niille tarkoitetulla intiimipesunesteellä. Vaginasta tai suusta peräaukkoon siirtyminen on turvallista.
Kondomia tulee käyttää vieraan kumppanin kanssa myös anaaliseksissä. Spermisidejä sisältäviä kondomeja on syytä välttää, mikäli ne aiheuttavat ärsytystä peräaukon seudulla. Jos seksitaudit ovat poissuljettu ja kondomi jätetty käytöstä, voidaan anaaliseksistä nauttia turvallisesti orgastiseen loppuun asti. Spermasta ei ole haittaa peräsuolelle eikä anaaliseksistä tule raskaaksi.
Vinkkinä: Suolihuuhtelun tekeminen onnistuneesti saattaa vaatia useamman kerran harjoittelua. Vettä ei kannata päästää liian syvälle ellei ole varma siitä, mitä tekee. Luonnollisesti myös ruokailu vaikuttaa suolen toimintaan. Pari tuntia paastoa ennen varsinaista suoritusta voi olla hyvä neuvo varsinkin ensimmäisillä kerroilla.
2. Liukastus
Liukuvoidetta voi käyttää runsaasti! Peräaukossa ei ole luonnollista liukastusjärjestelmää kuten vaginassa, joten liukuvoiteen käyttäminen on välttämätöntä ja ehdoton edellytys nautittavan aktin onnistumiseen. Mahdollisimman kitkaton anaaliseksi tuntuu nautittavimmalta ja pitää peräaukon limakalvot ehjinä.
Saatavilla on runsaasti niin vesi-, silikoni- kuin öljypohjaisiakin liukasteita.
Vesipohjaiset liukasteet
käyvät kondomien ja välineiden kanssa, ovat turvallisia ja helppoja pestä pois aktin jälkeen.
– vesipohjaisilla liukasteilla on lyhyt ”käyttöikä” aktissa. Ne kuivuvat jo muutamien minuuttien jälkeen, parhaimmatkin viimeistään 10 minuutin jälkeen. Niitä pitää ja kannattaa siis lisätä jatkuvasti, jotta liukkaus pysyy hyvänä.
Silikonipohjaiset liukasteet
pitävät liukkauden pidempään, mutta saattavat ärsyttää limakalvoja enemmän.
sopivat yleisesti myös kondomien ja välineiden kanssa.
Öljypohjaiset liukasteet
antavat pitkän ja tasaisen liukkauden, mutta voivat ärsyttää limakalvoja, koska jäävät niiden pinnalle pitkäksi aikaa.
– Öljypohjaiset liukasteet soveltuvat harvojen kondomien ja välineiden kanssa. Jos öljypohjaista liukastetta käytetään kondomin tai lateksipohjaisten hanskojen kanssa, on kondomi syytä vaihtaa noin 15 minuutin välein, jottei se haurastu liikaa.
Kokeilemalla löytyy liukaste, joka sopii teille parhaiten. Jos lakanoiden tai tekstiilien tahriintuminen häiritsee, alle kannattaa levittää paksu froteepyyhe. Tällöin voi olla helpompi keskittyä tunnelmaan.
3. Rentoutuminen
Rentoutuminen on yksi tärkeimmistä asioista, jotta anaaliseksistä voi nauttia. Anaaliseksin ei ole tarkoitus sattua. Jos se sattuu, jokin on pielessä. Liian nopeasti, liian syvälle, liian kuivana tai ilman riittävää esileikkiä ovat yleisimpiä kivun aiheuttajia. Nopeat liikkeet eivät kuulu peppuseksiin... - termiittejä
Homous on ihmisen yksi mahdollinen syntyperäinen ominaisuus. Siis jumalasi luoma ominaisuus. Kuten monisukupuolisuuskin.
Kiroilemaan saa ryhtyä vain pappiko?
Perkele, saatana ovat raamattusi termejä. - teleradio
Mitä pahaa on itsetyydytyksessä ja televisiossa? Perustele!
- hgfddertyui
oppimaton moukka
- NytVoitteHetiMuuttua
hgfddertyui kirjoitti:
oppimaton moukka
Sinä pallihiestäsi paasaava Lesta oletkin ja olet lisäksi viellä hyväksikäytetty hyypi. joka ei osaa perustella persseksisi määrää terkkarille
- Synnitön
Minä olen saavuttanut täysin synnittömän elämän jo yli 30 vuotta sitten. Ateisti kun on täysin vapaa tuollaisista rajoitteista ja käsityksistä. Suosittelen teillekin uskikset! Synnittömänä kaikki on paljon kivempaa!
- mnhgfdfgyuio
Varaa aika lääkärille
- myös-synnitön
mnhgfdfgyuio kirjoitti:
Varaa aika lääkärille
Kyllä mahtaa aloittajaa keljuttaa, kun jää kaikista elämän iloista paitsi.
Ateisti ja muut normaalit ihmiset osavat kyllä mennä lääkärille, jos sen tarvetta on. Uskis tekee väärin jumalaansa kohtaan (=syntiä),jos menee lääkärille eikä vain rukoile itseään terveeksi. - ullakoistinen
myös-synnitön kirjoitti:
Ateisti ja muut normaalit ihmiset osavat kyllä mennä lääkärille, jos sen tarvetta on. Uskis tekee väärin jumalaansa kohtaan (=syntiä),jos menee lääkärille eikä vain rukoile itseään terveeksi.Elämä ilman uskoa on teeskentelyä kaikilta osin
Mille ateisti nauraa, vetää minut vakavaksi - nt.vasta.huomasin
myös-synnitön kirjoitti:
Ateisti ja muut normaalit ihmiset osavat kyllä mennä lääkärille, jos sen tarvetta on. Uskis tekee väärin jumalaansa kohtaan (=syntiä),jos menee lääkärille eikä vain rukoile itseään terveeksi.Aivan hirveää! Kuinka voin tulla toimeen ilman anaaliseksiä?
- myös_synnitön
ullakoistinen kirjoitti:
Elämä ilman uskoa on teeskentelyä kaikilta osin
Mille ateisti nauraa, vetää minut vakavaksiElämä uskossa on teeskentelyä ja perustuu ihmisten keksimään valheeseen.
- casottourkuri
Nythän se yllätys tuli.Ethän vaan ole se kauan kaivattu Messias,silloinhan tässä menee kirkonkirjatkin aivan sekaisin,kanttorin nuottivihkot mukaanlukien.Siitä se ura kristikunnalle urkenee.Muslimit tulevat olemaan aivan äimänsikana tapahtumasta.Eiköhän se tästä aikanaan selviä.
- AuthorBible
Sapattina ei saa kävellä kilometriä pitempää matkaa, muuten rapisee penalteja.
- Candy_merkinen_huora
Syntilista jäi vähän vajaaksi, joten täydennetään sitä lestadiolaisten pahimmalla synnillä, eli edestä täytettävällä pesukoneella, jossa lasi!
- Agnostinen_ateisti
Taitaapa olla tuo pesukonejuttu keksitty urbaani/agraarilegenda tai sitten yleistetty yksittäistapaus.
Mutta paljon muuta kahelia tuossa liikkeessä on, televisio on kielletty, mutta ei nettiä jne.
Pahin hullutus on ehkäisykielto/lastentekopakko.
Alkuperäiseen listaan:
Televisiota katson aika vähän, kaikenlainen tosi-TV- moska on yököttävää.
Ylen ! Teema ja FST5 ovat suosikkejani.
Mitäs naimisissa oleva heteromies tuhkaluukkua nuohoamaan, kukin kuitenkin tyylillään...
Itsetyydytys... siinäpä uskisten takuuvarma syyllistyskikka, kaikki varmaan sitä tekevät, joten synnintunto on taattu.
Kiroileminen... En viljele kirosanoja kuin välimerkkejä, mutta sittenpä on käämien palaessa sitä helpottavampi manailla.
Vai että pelastua... Emme usko olevamme pelastuksen tarpeessa, kuolemalta ei pelastu kukaan ja kuolemaan olemisemme päättyy. - ansday
Ensin pitää syyllistyä, että voisi pelastua. Ensin pitää sytyttää tulipalo, että sen voi sitten sammuttaa.
- NytVoitteHetiMuuttua
Olen antanut avauskeni poistoon, syynä kanssakristittyjen vaino: minua haukutaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634591KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643522Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?642893- 1492841
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492684- 241923
- 241801
- 301656
- 1741630
- 421342