Loistavana kirjoittajana nousi mieleeni yksi ajatus.
Meillä kun ei ole enää niitä peukutteluja.
Voisitte alkaa antaa minulle merkkejä.
*pyrsk oli ennen käytetty ilahduksen merkki.
Sitten kaipaavan rakkauden merkki olisi vänkyrä-suinen emoji kyynelein.
Sellainen melkein ikkaiseva.
Suuren kunnioituksen tunnustus olisi suuri-silmäinen hämmästynyt-emoji.
Niitä ei sit käytetä osoittamaan ivaa ja pilkkaa mitenkään :)
-
Pitkin hampain sanoen, noita merkkejä voisi käyttää toisillekin.
Kunhan heidän kohdallaan harkitsee tarkkaan onko heille aihetta antaa.
Ei sit alkata näyttelee ja leikkii :)
-
Ehdottakaa muitakin merkkejä.
Kyllä minä sitten hylkään tai hyväksyn.
Varmaan haluatte aloittaa etsimällä inhokki-merkkiä.
Jos löytyy, sitä ei saa antaa muille kuin minulle.
Jos ei sit joku hyväksyttävästi rekkautunut välttämättä anna lupaa.
H.
Kertokaa se hanelle fiksusti
64
274
Vastaukset
Miten olis :I = samantekevää.
Muttamutta.... hymppärinkäyttäjänä en koskaan käytä hymiöitä silleen, että mitä mä ajattelen toisesta. Ylipäänsä en ajattele ihmisistä kovin paljon, jutuistansa maybe. Käytän ne lähinnä kuvaamaan millä tuulella kirjoitan. Että jos siinä on joku :) niin se tarkoittaa että mua hymyilyttää, ei sitä että pitäisin toisesta. Jos laitan ♥ niin mulla on hempeä olo. Ei tarkoita että joku olisi rakas."humps"
Valehtelet.
Kirjoita uudelleen.
Ja tota, ei ole tarkoitus että muut kuin minä, kirjoittavat itsestään.
H.hunksz kirjoitti:
"humps"
Valehtelet.
Kirjoita uudelleen.
Ja tota, ei ole tarkoitus että muut kuin minä, kirjoittavat itsestään.
H.Hunksz. Herra Arvoisa. Mulla ei ole mitään syytä valehdella. Uskallan tällä mun nikillä sanoa mitä mieleni tekee. Pyytää anteeksi, runoilla (mikäli inspis iskee), kiittää, kehua, suudella, huudella, antaa pannun laulaa vasten nukkaista poskea.
Ja nyt se laulaa. Syyttelyjä en ota kevyesti. En siksi että sanoma mitenkään kolahtaisi, vaan siksi että tunteettomuus ottaa pattiin. Sitä, kun vastuun siitä mitä itse kirjoittaa, sysätään lukijalle, vastapelurille.
Mulle ihan yks haile mitä ajattelet minusta. Jos sinä et uskalla luottaa ihmisiin, se ei ole mun vikani. En ole sun maailmaa sekoittanut, ja sillä linjalla jatkan.
:Ihmp.f kirjoitti:
Hunksz. Herra Arvoisa. Mulla ei ole mitään syytä valehdella. Uskallan tällä mun nikillä sanoa mitä mieleni tekee. Pyytää anteeksi, runoilla (mikäli inspis iskee), kiittää, kehua, suudella, huudella, antaa pannun laulaa vasten nukkaista poskea.
Ja nyt se laulaa. Syyttelyjä en ota kevyesti. En siksi että sanoma mitenkään kolahtaisi, vaan siksi että tunteettomuus ottaa pattiin. Sitä, kun vastuun siitä mitä itse kirjoittaa, sysätään lukijalle, vastapelurille.
Mulle ihan yks haile mitä ajattelet minusta. Jos sinä et uskalla luottaa ihmisiin, se ei ole mun vikani. En ole sun maailmaa sekoittanut, ja sillä linjalla jatkan.
:I"humps"
Oliskohan kiva nimmari:
Anjaanapiinakolaaja"
H.hunksz kirjoitti:
"humps"
Oliskohan kiva nimmari:
Anjaanapiinakolaaja"
H.Häh? No ei olisi. Joskus kyllä kaipaisin sitä hervotonta huumoria mitä hänen kanssaan pystyi harrastamaan.
Sitä, tai anteeksipyyntöä. Sorrykin kelpaa, en ole niin nuuka kielen kanssa.
Eikös viestien pitäisi koskea vain sua, eikä mua.
Chat closed.- niin.se.meni
hmp.f kirjoitti:
Häh? No ei olisi. Joskus kyllä kaipaisin sitä hervotonta huumoria mitä hänen kanssaan pystyi harrastamaan.
Sitä, tai anteeksipyyntöä. Sorrykin kelpaa, en ole niin nuuka kielen kanssa.
Eikös viestien pitäisi koskea vain sua, eikä mua.
Chat closed.Anjaniina hallitsi tuon hymiön laiton kun härnäsi muita näin ;)))))))) teidän hervottomuutenne oli lapsellista.
- voi-eikusta-kuin
;)))))))))))))))))))))))))) ooh;))) O:))) :DDDDDDDDDDD
niin.se.meni kirjoitti:
Anjaniina hallitsi tuon hymiön laiton kun härnäsi muita näin ;)))))))) teidän hervottomuutenne oli lapsellista.
Hänelle olisin voinut vastata että varmaan olikin lapsellista, kalkkis. Ja sieltä olisi tullut jotain kympillä takaisin.
Sulle mä en uskalla sellaista kirjoitella.- niin.se.meni
hmp.f kirjoitti:
Hänelle olisin voinut vastata että varmaan olikin lapsellista, kalkkis. Ja sieltä olisi tullut jotain kympillä takaisin.
Sulle mä en uskalla sellaista kirjoitella.Oih ;DDDDD oel hauska ;)))))))))))))))))
- meneeköhän.läpi
- meneeköhän.läpi
Ei mennyt :/
- hymiöhertta
Aloittajalle. Eikö aikuisella miehellä muuta elämän sisältöä löydy?
En voisi kuvitella kenenkään tuntemani miehen laskeutuvan tuolle tasolle."hymiöhertta"
66v. on aika fiksu.
Kauan elänyt ja kokenut.
Voisitko kysyä miehiltäsi miten he ovat alkaneet ajatella?
Ohjailla kaveritaan tasolleen.
H.hunksz kirjoitti:
"hymiöhertta"
66v. on aika fiksu.
Kauan elänyt ja kokenut.
Voisitko kysyä miehiltäsi miten he ovat alkaneet ajatella?
Ohjailla kaveritaan tasolleen.
H.Kaurat!
...kavereitaan...
H.- Laari.laa
hunksz kirjoitti:
Kaurat!
...kavereitaan...
H.Sulla on näköjään aamu alkanu mukavasti kaljan parissa. No, rattosaa päivää vaan, sihautappa taas tölkki auki.
- mä.en.tiedä
Kuka on hane?
Tuo otsikkosi on hyvä ohje, kertokaa se hänelle fiksusti!
On parempi ilmaista asiansa kirjaimilla kuin erilaisilla merkeillä. Olipa kyse mistä tahansa; kehuista, kiitoksista, ivasta, pilkasta tai jopa rakkaudentunnustuksista. Fiksumpi sittenkin on hän joka pystyy sanoin asiansa ja tunteensa ilmaisemaan.
Tarviikohan tähän laittaa? Laitan ja se riittää merkiksi:
YP.- henrjii
vakaa vanha uros uljas hugzi takatukka harmjainen
väkyrä-suinen emoij
piinas piikaa palstalla, kopijoiksi kaikki nimes
siitä rouvat roihuamahan, hungzille raivoamahanMä en raivoa. Jotta suuttuis kunnolla, pitäisi loukkausten tulla jostain suunnasta jolla on väliä. Pannun päähän kopsahdin, pitäköön siinä vaikka kypäränä jos haluaa. Selvää vääntämisen halua ilmassa, pitäkää hauskaa.
- paksuhkonahka
hmp.f kirjoitti:
Mä en raivoa. Jotta suuttuis kunnolla, pitäisi loukkausten tulla jostain suunnasta jolla on väliä. Pannun päähän kopsahdin, pitäköön siinä vaikka kypäränä jos haluaa. Selvää vääntämisen halua ilmassa, pitäkää hauskaa.
Tästä olen samaa mieltä. Ei ilkeän ja tyhmän iva loukkaa, vaan hänen josta pitää ja/tai kunnioittaa.
- mimmimum-mi
Aika vähäisessä määrin käytän hymiöitä....missään.. Kolmilehtistä kukkaa aloin joskus käyttämään korteissa....kirjeissä ..vain siksi kun lapsilla ja lapsenlapsilla oli monta mummoa... kun vanhatkin mummot oli vielä elossa.....niin minut tunnistettiin siitä kukasta....
- pieniipilkkui
Pilkkuja käytät sitä enemmän.............................
- mimmimum-mi
pieniipilkkui kirjoitti:
Pilkkuja käytät sitä enemmän.............................
ne on pisteitä.... ei pilkkuja
mimmimum-mi kirjoitti:
ne on pisteitä.... ei pilkkuja
:D
hups, pääsi nauru karkaamaan. Otan sen kohta takaisin.
Sä oot mimmimum-mi yksi palstan kilteimmistä ihmisistä. Tuota en ota takaisin.- voi.olla.niinkii
hmp.f kirjoitti:
:D
hups, pääsi nauru karkaamaan. Otan sen kohta takaisin.
Sä oot mimmimum-mi yksi palstan kilteimmistä ihmisistä. Tuota en ota takaisin.Tai esittää kilttiä sillä joskus oon nähny muutaki.
- jännitystä-ilmassa-
Hunkszi jännittää huomista päivää 29pv jos vaikka joku kosii,
mitäs hunkszi tekee jos on suuri akkalauma kosimassa,
onko hunkszilla rahaa ostaa monellekki pukukangas,
ethän voi valita kuin yhden,- mimmimum-mi
sovitaan♥♥että♥♥hunkzsin saa♥♥minä♥♥ joka ensimmäisenä♥♥heti puolen yön jälkeen kosin♥♥
https://www.youtube.com/watch?v=umS20Xp9FjM - mimmimum-mi
Et sitten malttanut olla feikkaamatta minua.....kyllä sinut tunnetaan.
- hänhänonmun
mimmimum-mi kirjoitti:
sovitaan♥♥että♥♥hunkzsin saa♥♥minä♥♥ joka ensimmäisenä♥♥heti puolen yön jälkeen kosin♥♥
https://www.youtube.com/watch?v=umS20Xp9FjMHöh....mä oon...jo varannu...hunksin neljä vuotta.....sitten....
- Kisakäynnissä
mimmimum-mi kirjoitti:
Akat alkaa tappelemaan hunksusta ;)) noinha se on menny jo vuodesta 2007
- mimmimum-mi
mimmimum-mi kirjoitti:
valhettele sinä vaan♥♥kyllä sinut tunnetaan♥♥ja vaikka sen valheeksi vannoisit☺☺niin kyllä sua uskotaan
nyt nukkumaan menen♥♥että jaksan herätä♥♥keskiyöllä kosimaan♥♥lirkun Puss ♥♥ 358469014032 - mimmimum-mi_
hänhänonmun kirjoitti:
Höh....mä oon...jo varannu...hunksin neljä vuotta.....sitten....
uusin testamentti pitää♥♥vanhat ei oo mitään♥♥keskiyöllä kosin♥♥saan hunkzin omaksein♥♥lällällää☺☺☺Puss hunksu
- vanhaaihmistä
mimmimum-mi_ kirjoitti:
uusin testamentti pitää♥♥vanhat ei oo mitään♥♥keskiyöllä kosin♥♥saan hunkzin omaksein♥♥lällällää☺☺☺Puss hunksu
Älä friidu kiusaa mimmimum-mia ;))))))
- näin.uskon
Uskoisin että odottaa malttamattomana että eläke tulee tilille. On automaatin vierellä heti puolen yön jälkeen, siis kansaneläkkeen perusosa.
- hyihappo
vanhaaihmistä kirjoitti:
Älä friidu kiusaa mimmimum-mia ;))))))
Tuskin on friidu. Nainen ihanainen/eufrosyyne/Rasputia ja mitä kaikkea lieneekään paistaa lävitse.
- tuttutyyli
hyihappo kirjoitti:
Tuskin on friidu. Nainen ihanainen/eufrosyyne/Rasputia ja mitä kaikkea lieneekään paistaa lävitse.
Nainenihanainen on friidu.
- tottamooses
tuttutyyli kirjoitti:
Nainenihanainen on friidu.
Voi heevetti mikä pipipää, vai piripää, yksinään feikkaa mimmimummia. Katkera nainen viestien takana.
- vauhdinhurmassa
hyihappo kirjoitti:
ja huomenna alkaa maaliskuu, eiku vauhti vaan taas kiihtyy
- jännitettään-vielä-
hunkszi on vielä aivan hiljaa,
hän odottaa kunnon rähinän alkua,,,
kai sitten jotain laukoo loihimaan,
-
sanan muutaman sanomaan,
josko tuosta vaimon löydän,
ilokseni iltaani,
imepä kyllä kaipaisin
käytettyki kepaisi
kuhan rahoo toisi mukanaan
autionki mukava oisi,- jännitettäänvaan
Mummut käyvät kuumina
kova käy kuhina
-
kuka saaliin nappaapi
rouvaksi pääsöö yksiöön
-
kaljatölkkii avaamaan
herralleesa kantammaa.
Teetpä mitään sanomattomia aloituksia. Kuvittele tähän kieli poskessa-hymiö.
- läyskäträhisevät
Loistavan kirjoittajan saamat älykkäät ja sovinnolliset vastaukset .
Hymiöistä käytän yleensä vain pientä aurinkoista keltaista naama ja tekstiviestiin en edes kirjoittele nimeä vain naaman.
Pelkät kirjaimet tuo mieleen ammattiyhditysliikkeen populat, tykkään enemmän sanoista esim. Sinä, sillä aloitan kirjeeni ja lopetan Sinun, ja My Dear ja You niitä voisin käyttää mielelläni, jos on hyvä juttu tai mieleinen kirjoittaja tai hyvä oma mielenvire.
Sitten jos satun tietämään kirjoittajan mieleisen sanan niin käytän sitä sitten jossain muodossa, tuskin inhokkeja käyttäisin koskaan.
Flirttinä paras pomppiva sydän.- en-mää-hunkszia
HALOOOOO,,,, eikä täällä ole kuin YKSI miehen kutale, hunkszi ,
sitäkö ne kaikki nyt kilpaa jahtaa ja kosii, haloooooo,
onhan täällä muitaki, huomatkaa hyvät ihmiset ,
on komeempia rikkaampia,,, rakkaampia,
katsokaa vaikka esson porukkaa,
siellä on miestä kuin menrenmutaa,,, kunnon lökäpöksyjä elätiksi jokaiselle mummolle,
mikä siinä hunkszissa ny viehetää,- mualemmitköviälä
Hiän ossoo hurmata löperöillä rakkausriimilöillään heikot läyskäiset.
- lykkyä-tykö
Hunkszi on palstan fiksuin mies, tavottelluin poikamies,
nyt naiset olkaahan valppaana kuka hunkszin saa huomenna omakseen,,,- lykkyä.kaikille
Palstan yritteliäin ; D vapaat ikänaiset nyt on tilaisuutenne iskeä.
On jotain seurattavaa. Olen huomisen vielä mökillä, aika voi käydä pitkäksi, siivouksen ja mahdollisten lumitöiden lomassa. Kaveri teki lumiyöt käydessään, mutta taitaa tulla yön aikana taas lisää.
- sekös.surullista
Vaan entäpä jos hunksi rukkaset antaapi ja hamekankaan luppaapi laittaa.
- EiOnneksTänsuhteenHuolia
sekös.surullista kirjoitti:
Vaan entäpä jos hunksi rukkaset antaapi ja hamekankaan luppaapi laittaa.
Hunkszille tulee kalliiksi ku joutuu monelle hamekankaan ostamaan, voihan olla että hän poistuu maisemista karkauspäiväksi,
pahimpia ahdistelijoita pakoon,
- soita.tänäänkin
Kiitos höpsöliini, soitit mulle kolme kertaa ;)))))
- soita.tänäänkin
Mä en vastaa ellei numero näy..
- ei.näy
soita.tänäänkin kirjoitti:
Mä en vastaa ellei numero näy..
kenen numero.
- epäilen.että.noin
ei.näy kirjoitti:
kenen numero.
Ehken soittajan.
- henrjii
Hungsi takatukka harmajainen
ulos änkesi Corollahan kiipesi
äänimerkin kangaskauppaan käänsi
osti kapan kangasta käänteli toistakin
crollahan kapat kantoi
kämppähän rourasi sohvan viereen asetteli
siiinäpä orottavat ottajaansa Minä hyväksyn humpsin "samantekevän"
Tosin se on betonin-valumista.
Ei anna tunnetta kirjoittajalleen, ei kommentin saajalle.
Sitä kun voi käyttää 99% kommenteista.
Nyky tyyli on:"Mutsi hei...älä viitti..."
Jos nyt ymmärrätte yskän.
-
Ancelinan esi-merkki Y on hieno.
Vaan on se liian harvinainen näin palsta-käytössä.
Tarvetta kun ei paljon ole.
-
henrjiille huomautan että etu-tukkakin on.
-
Feikki-Mimmimum-min ämmät olisi kiva.
Vaan kun pitäisi olla lyhyt ja ytimiin sattuvasti käyvä.
Liian monta sydäntä tekee lähettäjänsä naurettavaksi.
-
priscan ehdottama kieli-poskessa on tehty jo vuosia sitten.
-
rosaliin laittaa siten jotain pompoti jollekin.
-
Teistä ei siis ole hyvä-tapaisiksi.
Voi.Etti.
Harmitti.
-
Loppu-huomautus:
Minä en ole soittanut kenellekään.
Koska se ei ollut sen aloitukseni tarkoitus.
H.hunksz
Ei Y ollut mikään esimerkki, vaan ihan ystävän merkki, jota en yleensä aloituksiisi vastatessani laita. Nyt laitoin.
Parempi olla harvinaisempi, kuin joku yleishymiö.
YP.Ancelina kirjoitti:
hunksz
Ei Y ollut mikään esimerkki, vaan ihan ystävän merkki, jota en yleensä aloituksiisi vastatessani laita. Nyt laitoin.
Parempi olla harvinaisempi, kuin joku yleishymiö.
YP."Ancelina"
Jospa se onkin etu-merkki?
YH.rosaliiin kirjoitti:
Kiitos,
laitan sen yksinäiselle sydämelle kun sellaisen jostain löydän."rosaliin"
Tuota minä...tota...niinkun...
"Älä valitse silloin kun syömmesi lyö
jätä syömmelle kaikki tärkeä työ."
H.hunksz kirjoitti:
"rosaliin"
Tuota minä...tota...niinkun...
"Älä valitse silloin kun syömmesi lyö
jätä syömmelle kaikki tärkeä työ."
H.Unohdin etu-merkin:
Hän olkoon hyvä.
H.hunksz kirjoitti:
"Ancelina"
Jospa se onkin etu-merkki?
YH.hunksz
Kysymys vaiko pelkkä toteamus?
YP.
- sfimshh
Tänään on kuunsolmun päivä - oikeast koskaan karkauspäivästä semmoista nimitystä kuullut - liittyy taivaankappaleiden liikkeisiin
- ihanaa rauhallinen kirkas päivä
- kosijoita tai muita kummajaisia näkynyt ole - onneksi.
- voiko a-molliin säveltää valssia - aattelin että jos tänäänki enempi vainajia
syntyy kun eukot yhteen ottaa vouhkatessaan hamekankaitten perässä
- sopisi kalmantanssien kuvioihin yksi surumielinen tanssikin lisää
- muistojen joukkoon. Semmoista kun elämä joskus on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1813078SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän681940Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3091926Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1081891Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --251711Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.301570Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291392Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1181273Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411142RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041072