aikuisista ihmisistä jotka ajelevat moottoripyörillä? :)
Mitä ajattelette
34
169
Vastaukset
- motorunoilija
Miten tulkitaan aikuinen? Yli 30 v. enimmäkseen noudattavat liikennesääntöjä, kaikki alle 20 v. eivät
- Sönkkö_off
Sinä olet jo aika ylikypsä. :)
- motorunoilija
Sönkkö_off kirjoitti:
Sinä olet jo aika ylikypsä. :)
ylikypsänä palvikinkkuna on hyvä olla
- että____
varmaankin tykkää siitä hommasta.
Tai no, olisihan ehkä mahdollista, että joku toteuttaisi masokistisia mielihalujaan moottoripyöräilemällä, koska inhoaa sitä ja haluaa näin kiusata itseään. Mutta silloinkinhan homma tuottaa nautintoa... - ja_se_tunne
siinä jäävät harmailla autoillaan ajelevat Tojopellet ja Skodajormat kuin täi tervaan, kun meikäläinen 59v vähän vääntää Kawan kahvaa.
Ensimmäinen mielikuva tulee ihmisistä, jotka rakastavat vapautta ja vauhtia.
Nauttivat siitä mihin tie heitä vie. :)
https://www.youtube.com/watch?v=rMbATaj7Il8Noin on. Ollaan duunattu tost biisist coverii, päästy jo alkuun "V-8 kehrää" sit o biisin suunta vaihtunu & tullu iha eri kipale :)
- En_ajattele_oikeestaan
.
"En ajattele oikeestaan mitään muuta kuin että allekirjoittaneella mopoikä alkoi 12-vuotiaana ja loppui 14-vuotiaana ja se oli sitten siinä" mopo
har!1
. Entäs niistä joilla on moottoripyörä jolla ei voi ajaa.
(omani asuu useammassa pahvilaatikossa ja siitä puuttuu vielä osia)- Hartikan.tuotekehittely
Olisimme kiinostuneet testaamaan Di buddyn kehittämää
prätkää...
--purjelaivan donkey höyrymottori ja naislle suunnattu
kilpapyörän satula betontäryttimellä
VTTL. ltä saamiemme tietojen mukaan
https://www.youtube.com/watch?v=Cwv7CxO8rs8
Harley Davidsonin ovat sexykkäitä
Toivon että todellakin ovat aikuisia jotka ajavat niillä.
Kaikki eivät vain valitettavasti ole.- koinsyönäMusti
Ellu hyvä
Ketut pelkäävät moottoriääniä ihan liikaa
Jos nyt joku pappatunskari sattuu osumaankin
tulee sinustakin kaunis punakettukarvalakki
- Sönkkö_off
Pärrämotukka rulettaa. :)
- Ei_minkäänlaista_funktio
.
"Sitä paitsi moottoripyöräilyyn ei liity minkäänlaista hyödyllisyysfunktiota joka lisäisi tuottavuutta"
har!1
.- Sönkkö_off
Moottoripyöräilyllä ja sinulla on siis jotain yhteistä. :)
- No_siis_oikeesti--
Sönkkö_off kirjoitti:
Moottoripyöräilyllä ja sinulla on siis jotain yhteistä. :)
.
"No siis oikeesti jotenkin vielä ymmärtää sen hyödyttömyyden nuoruuden järjettömyytenä mutta ei enää aikuisiällä harrasteta moista josta ei ole Suomen valtiolle minkäänlaista tuottavuusloikkaa"
har!1
.
- turhaameteliä
en pidä moottoripyöristä
- Minä_pidän_junista---
.
"Minä pidän junista # HYWIN PALJON #"
har!11
.
Ei ihan ilmainen harrastus, joten varmaan täytyy tykätä. Mun isälle mopoilu on henki ja elämä, mulle mopoilu ei enää merkkaa yhtään mitään. :)
Voihan olla, että joskus vanhoilla päivillä taas innostuu tai sitten ei. Nyt ei löydy kyllä pienintäkään kipinää. Mielenkiinto on täysin muualla, kun ajelussa millään rakkineella.- öögländ-mopo
.
"Öögländ mopoharrastus sitä vastoin on ihan kannatettava :)"
http://px6.streetfire.net/0001/33/16/1013361_600.jpg
har!!1
.
OLis varmaan iha vänkä harrastus.
Himotti itteekin tossa reilut kymmenen vuotta sitten mut alotus kaatu rahanpuutteeseen.- Sönkkö_off
Oot liian lihava motskarilla ajamiseen. :)
joskus 23 v. oli Honda 500 four. Tuli kaahailtua ihan tarpeeksi. Jos nyt haluaa matkalle, asuntoauto olisi valintani
- motorunoilija
oy_bimbo_ab kirjoitti:
Vuosmalli?
-71 tai -73. Tuon näköinen, mutta sinertävä ja neljä yhteen pakoputkella
http://databikes.com/imgs/a/b/g/j/f/honda__cb500_four_k1_1972_1_lgw.jpg motorunoilija kirjoitti:
-71 tai -73. Tuon näköinen, mutta sinertävä ja neljä yhteen pakoputkella
http://databikes.com/imgs/a/b/g/j/f/honda__cb500_four_k1_1972_1_lgw.jpgMun kaverilla oli just samanlainen aikanaan.
motorunoilija kirjoitti:
-71 tai -73. Tuon näköinen, mutta sinertävä ja neljä yhteen pakoputkella
http://databikes.com/imgs/a/b/g/j/f/honda__cb500_four_k1_1972_1_lgw.jpgVanhat o kliffan näkösii & pelkistettyi
- Kaikkonenn
Kaikki käy ;)
- s8s
Moottori pyöräily on oiva harrastus varsinkin kesällä kun autot on kuumia pidän moottori pyöräilystä
- Onks_ne_kuin_junat
.
"Onks ne niin kuin junat Minä Pidän Junista # HYVIN PALJON #"
har!1
.
- vanhan-tilalle
Tiedän aika monta ja yhdistävä tekijä heillä on ollut seksin puute tai mielenkiinnon puute sitä kohtaan. Yksi sanoin ettei vaimo jaksa enää innostaa petipuuhiin kun kovin liian tuttu niin vaihtoi seksin moottoripyöräilyyn. Nykyään taitaa tuo kilpapyöräily olla sama juttu.
- Luolamadonna
Aika lapsellista. Kuka aikuinen nyt kelaisi, että joku moto olisi "irrallisuuden" ja "vapauden" synonyymi?
(Naurua nyrkkiin)
Eilen taisi olla talvinakkien vaihtopäivä. Se tarkoittaa sitä, että pressun alta otettiin savut kaikissa kuutioissa.
(Hihitystä)- Luolamadonna
Vittu mikä biatch.
(Reps)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504