Millä rakko rauhalliseksi?

vinkkejä

Olen 57-vuotias mies ja kärsinyt 18 vuotta ns. kutistusrakosta. Iski joku autoimmuuninen sairaus, joka kutisti ykskaks virtsarakon pieneksi koppuraksi, eli vajaan kolmen desin vetoiseksi. Vetoisuus oli heti sairastuttuani alle kaksi desiä. Sen arvaatte, että kusireissuja on riittänyt. Saattaa olla vikaa myös eturauhasessa ja syönkin Tamsuminia, jotta virtsa lähtisi helpommin, eikä olisi pelkoa virtsaummesta. Samaan aikaan kun rakko särkyi, vaurioituivat myös sormien nivelet, varsinkin etunivelet. Puhuvat arkikielessä rakkoreumasta. Olleeko minulla se, tai ainakin oli silloin.

Huomasin muutama vuosi sitten, että Panacod salpaa ja rauhoittaa rakkoa niin, että pystyn käymään pelaamassa, hammaslääkärissä yms. Mutta, mutta... Panacod salpaa muutakin, kuten mahan ja ajatuksen toimintaa, sekä tekee tunnottomuutta seksipuolella.

Niinpä kysynkin, mikä tai mitkä keinot tai lääkkeet voisivat tehdä tuota samaa kuin Panacod, ilman ikäviä sivuvaikutuksia?

7

1343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tieti

50v. Tulee muutenkin virtsa yms ongelmia, mut jos sulla on jo tutkittu virtsarakon pienentyminen, niin siinäkin jo lääkäri auttaa... mutta joskus yli mainitulla iällä saattaa eturauhanen suurentua ja lisätä virtsaamis ongelmaa. Lääkkeelläsi mitkä mainitsit ei ole mitään merkitystä. Käy lääk ja pyydä eturauhasen kokeet. Sitten käyt ultrassa sekä verikoissa. Lääkäri joka lähettää toki kokeilee eturauhasen koon.

• vinkkejä

Kaikki ehdottamasi on tehty jo kymmenen vuotta sitten ja keinot loppuivat. Mm. narkoosissa tehty kaksi rakon laajennusyritystä vedellä ja botoxilla. Jäljellä on rakon ulkoistaminen, mutta en ole siihen lähtenyt, vaan taistellut jatkuvasti kuseksien.

• minun_mielipide

Ihmisten on vaikea ymmärtää sitä tosiasiaa, että viljatuotteet aiheuttaa muun muassa autoimmuunisairauksia. Kärsitään, mutta ei uskalleta jättää leipää pois ruokavaliosta, Voi vaikka noutaja tulla, pelotellaan. Ei siihen kuole, jos kokeille kuukauden pari, muuttuuko tilanne.
      Itseltäni on viiden vuoden kuluessa häipynyt monia pieniä juttuja, jotka sinänsä ei ole häirinnyt elämää, mutta saattavat muuttua huonommiksi iän karttuessa.. Äskettäin pistin merkille, että mihinkäs minun elohiiri silmistä on kadonnut, kun sekään ei enään häiritse?
      Näin se vain. Monilla on tietysti uskomus virallisiin ravintosuosituksiin tai ainakin niihin vedotaan: totuus on kuitenkin sokeririippuvuus.
      Sokeri on huume.

• Sokeri.on.hyvvööö

Joo ja vesikin on myrkkyä jos sitä saa liikaa. Siihen voi hukkua!

• veemäinenvaiva

Pyydä urologista tutkimusta.DMSO-huuhtelu voi auttaa.Rakkoon ruiskutetaan solumyrkkyä joka pehmittää kudosta.Lopeta sianlihan,kahvin ja limsojen juonti.Nämä voivat auttaa.Sianliha on myrkkyä reumaatikoille.

• seksitaudit

Höpöhöpö. Rakas Jeesus. Kiitos kun kuolit puolestamme . Kiitos kun sovitut syntimme golgatan ristillä . Jeesus kiitos kun vapautat riivaajista ja taudeista Jeesuksen nimessä amen. Onni on Jeesus. Hänen haavojensa kautta pelastuu ja paranee . Väisty syövän henki Jeesuksen nimessä amen. Pullovettä lähdevettä vichyvettä reippaasti joka päivä pienemmät ruoka annokset salaattia . Vesikuurilla lähtee kuonatkin . Liikuntaa vaan . Kävelyä . Vanhetessa tulee luonnollisesti sairauksia mutta vesi ja liikunta pitää elimistön vireessä . Sokeria vähemmälle . Myös sukupuolitaudit pitää tarkastaa poliklinikalla sillä jopa nekin aiheuttaa " reumanoireita" ja virtsavaivoja .

• ritatita

Olen itsekkin uskova, mutta tuo sinun kommenttisi on jo jotenkin aiheeseen liittymätön. Tietysti uskolla voi parantua, mutta tässä ei ole mitään syöpää kenelläkään kirjoittajista ja tuskin sukupuolitautiakaan....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4886
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2219
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      2009
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      199
      1961
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      173
      1602
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      299
      1533
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      212
      1294
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1219
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      207
      1182
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1164
    Aihe