Olen 57-vuotias mies ja kärsinyt 18 vuotta ns. kutistusrakosta. Iski joku autoimmuuninen sairaus, joka kutisti ykskaks virtsarakon pieneksi koppuraksi, eli vajaan kolmen desin vetoiseksi. Vetoisuus oli heti sairastuttuani alle kaksi desiä. Sen arvaatte, että kusireissuja on riittänyt. Saattaa olla vikaa myös eturauhasessa ja syönkin Tamsuminia, jotta virtsa lähtisi helpommin, eikä olisi pelkoa virtsaummesta. Samaan aikaan kun rakko särkyi, vaurioituivat myös sormien nivelet, varsinkin etunivelet. Puhuvat arkikielessä rakkoreumasta. Olleeko minulla se, tai ainakin oli silloin.
Huomasin muutama vuosi sitten, että Panacod salpaa ja rauhoittaa rakkoa niin, että pystyn käymään pelaamassa, hammaslääkärissä yms. Mutta, mutta... Panacod salpaa muutakin, kuten mahan ja ajatuksen toimintaa, sekä tekee tunnottomuutta seksipuolella.
Niinpä kysynkin, mikä tai mitkä keinot tai lääkkeet voisivat tehdä tuota samaa kuin Panacod, ilman ikäviä sivuvaikutuksia?
Millä rakko rauhalliseksi?
7
1260
Vastaukset
- Tieti
50v. Tulee muutenkin virtsa yms ongelmia, mut jos sulla on jo tutkittu virtsarakon pienentyminen, niin siinäkin jo lääkäri auttaa... mutta joskus yli mainitulla iällä saattaa eturauhanen suurentua ja lisätä virtsaamis ongelmaa. Lääkkeelläsi mitkä mainitsit ei ole mitään merkitystä. Käy lääk ja pyydä eturauhasen kokeet. Sitten käyt ultrassa sekä verikoissa. Lääkäri joka lähettää toki kokeilee eturauhasen koon.
- vinkkejä
Kaikki ehdottamasi on tehty jo kymmenen vuotta sitten ja keinot loppuivat. Mm. narkoosissa tehty kaksi rakon laajennusyritystä vedellä ja botoxilla. Jäljellä on rakon ulkoistaminen, mutta en ole siihen lähtenyt, vaan taistellut jatkuvasti kuseksien.
- minun_mielipide
Ihmisten on vaikea ymmärtää sitä tosiasiaa, että viljatuotteet aiheuttaa muun muassa autoimmuunisairauksia. Kärsitään, mutta ei uskalleta jättää leipää pois ruokavaliosta, Voi vaikka noutaja tulla, pelotellaan. Ei siihen kuole, jos kokeille kuukauden pari, muuttuuko tilanne.
Itseltäni on viiden vuoden kuluessa häipynyt monia pieniä juttuja, jotka sinänsä ei ole häirinnyt elämää, mutta saattavat muuttua huonommiksi iän karttuessa.. Äskettäin pistin merkille, että mihinkäs minun elohiiri silmistä on kadonnut, kun sekään ei enään häiritse?
Näin se vain. Monilla on tietysti uskomus virallisiin ravintosuosituksiin tai ainakin niihin vedotaan: totuus on kuitenkin sokeririippuvuus.
Sokeri on huume.- Sokeri.on.hyvvööö
Joo ja vesikin on myrkkyä jos sitä saa liikaa. Siihen voi hukkua!
- veemäinenvaiva
Pyydä urologista tutkimusta.DMSO-huuhtelu voi auttaa.Rakkoon ruiskutetaan solumyrkkyä joka pehmittää kudosta.Lopeta sianlihan,kahvin ja limsojen juonti.Nämä voivat auttaa.Sianliha on myrkkyä reumaatikoille.
- seksitaudit
Höpöhöpö. Rakas Jeesus. Kiitos kun kuolit puolestamme . Kiitos kun sovitut syntimme golgatan ristillä . Jeesus kiitos kun vapautat riivaajista ja taudeista Jeesuksen nimessä amen. Onni on Jeesus. Hänen haavojensa kautta pelastuu ja paranee . Väisty syövän henki Jeesuksen nimessä amen. Pullovettä lähdevettä vichyvettä reippaasti joka päivä pienemmät ruoka annokset salaattia . Vesikuurilla lähtee kuonatkin . Liikuntaa vaan . Kävelyä . Vanhetessa tulee luonnollisesti sairauksia mutta vesi ja liikunta pitää elimistön vireessä . Sokeria vähemmälle . Myös sukupuolitaudit pitää tarkastaa poliklinikalla sillä jopa nekin aiheuttaa " reumanoireita" ja virtsavaivoja .
- ritatita
Olen itsekkin uskova, mutta tuo sinun kommenttisi on jo jotenkin aiheeseen liittymätön. Tietysti uskolla voi parantua, mutta tässä ei ole mitään syöpää kenelläkään kirjoittajista ja tuskin sukupuolitautiakaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883