Minulla on oikeus harjoittaa uskontoani suomessa, koska suomessa on uskonnonvapaus.
minun uskontoon kuuluu syöminen ja juominen
5
132
Vastaukset
- jeesuspottonen
Minun uskontooni kuuluu edellisten lisäksi myös naiminen, ja minullakin on oikeus harrastaa uskontoani. :)
- Kieltojakieltoja
Uskonnonvapaus on samaa kuin sanan- ja ajattelunvapaus. Rankka paikka ateistille joka haluaisi pakottaa kaikki samaan omaan muottiinsa. Heillähän on sama agenda.
Raamatun agenda on järkevämpää.- 84884
Minun uskontoani ei vääräuskoiset pilkkaa.
- velvollisuuksiamyös
Onko sulla muuten joitain velvollisuuksia?
Teetkö mitään hyvää tälle maalle, joilta vaadit "oikeuksia"?
Miksikähän et harjoita uskontoasi siellä maassa, mistä tulet? Eikös siellä ole oikeus?
Jos on ja kaikki on ihanasti, niin miksi tulet tänne VAATIMAAN?
Eikös olisi parasta åpysyä siellä mistä tulet , kun kerran kaikki on niin mukavasti siellä?
kerropa mistä maasta olet kotoisin.- jumalanmaasta
Sinä vääräuskoinen olet alinta kastia, omaisuutesi kuuluu minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175