Kositko sinä eilen tai kosittiinko sinua?

NikittömänäPaljastan

Minä kosin ensimmäisen kerran elämässäni.
Hamekangasta ei kuitenkaan luvattu antaa minulle.

22

127

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sua-ootan-viel-oi-kustaa

Ei tullu sopivaa ukooooo vastaan,,, jäi seuraavaan kertaan, josko se silloin törmäilis samalla saitilla,,,,,

• Heikunkeikku

Olisin voinut kosia, mutku kuitenkin siinä olis käynyt niin, että olis vastattu, että joooooooooo tottahan toki. Ikävämpi juttu tommonen myöntävyys.
      Hamekankaasta en piittaisi, kun siitä kankaasta pitäis värkätä hame ja en laisinkaan piittaa krupata kankaitten kimpus.
      Olen kyllä sitä mieltä, että se on mies joka kosii. Naisen osa on olla vaan kaunis ja katsoa vienosti, kun mies polviklumppunsa maahan tällää ja alkaa kosintarituaalin "sinä-ihana-nainen-tahdotko-tulla-vaimokseni". Jotenkin tolleen.
      Ennen polviklumppujen alas vajoamista, mies esittää kosintatanssin. Niinhän ne linnutkin. Mies vois pullistella lihaksiaan ja nostella vaikkapa raskaita huonekaluja osoittaakseen, että ei ole mikään höyhensarjan vähävoimaisuus.
      Käsien sisäpinnan näyttäminen, onkos kovettumia vai onko ihan pehmoosta plaatua iho. Pehmoplaatu tarkottaa, että niillä kourilla ei hommia oo tehty.
      Paikallaan juoksu tai hyppynarulla hyppely toisi esiin, mimmonen kunto miehellä on.
      Kyllä, kyllä, noin se on.

• kellohameinen

Hyvä syväanalyysi Heikunkeikku. Vaikuttaa omahyväiseltä mutta minkäs nainen sille voi, jos on miesten mielestä ihana.
        Tulin eilen itsekin samaan lopputulemaan. Takaraivossa on ollut semmoinen suloinen haave miehestä. Kaipuuksi se kasvaa aina joskus ja tyytymättömyydeksi, kun sitä miestä ei ole.
        Vakavoiduin asian äärelle eilen. Funtsin kosimista. Ei sitä arvaa tehdä. Mitäs, jos se suostuu. Kamalaa. En minä oikeasti halua miestä suurella työllä ja vaivalla hankkimaani kaunista kotia pilaamaan. Ei mies ole tehnyt mitään upean kotini eteen. Ei ansainnut täällä oleskelua. Loisimista se.
        Hametta en pidä koskaan. Paitsi arvokkaimmissa juhlissa. Mulla on mustaklänninki surujuhliin ja Peter Nygårdin lohenpunainen silkkikellohame ilonjuhliin.

• Heikunkeikku
        kellohameinen kirjoitti:

Hyvä syväanalyysi Heikunkeikku. Vaikuttaa omahyväiseltä mutta minkäs nainen sille voi, jos on miesten mielestä ihana.
        Tulin eilen itsekin samaan lopputulemaan. Takaraivossa on ollut semmoinen suloinen haave miehestä. Kaipuuksi se kasvaa aina joskus ja tyytymättömyydeksi, kun sitä miestä ei ole.
        Vakavoiduin asian äärelle eilen. Funtsin kosimista. Ei sitä arvaa tehdä. Mitäs, jos se suostuu. Kamalaa. En minä oikeasti halua miestä suurella työllä ja vaivalla hankkimaani kaunista kotia pilaamaan. Ei mies ole tehnyt mitään upean kotini eteen. Ei ansainnut täällä oleskelua. Loisimista se.
        Hametta en pidä koskaan. Paitsi arvokkaimmissa juhlissa. Mulla on mustaklänninki surujuhliin ja Peter Nygårdin lohenpunainen silkkikellohame ilonjuhliin.

Kaikki naiset ovat kauniita.
        Jos mies rakkautta on pullollaan, niin hän omaa rakastaan kattelee ja tuumii, että toi on justiinsa semmonen ku pitääkin.
        Harvemmin sitä mies polvilumpioita kosinta-asentoon tällää jos ei yhtään naisesta tykkää.
        En minäkään hameita pahemmin käytä. Niin harvoin, että en edes muista koska semmonen olis päälläni ollut.

• Ohi-vippasi

En ehtinyt tarjottimelle, esimerkiksi tänne :) Jotta eipä kukaan nainen ehtinyt viattomia ripsiään räpsäyttää kun päivä ja tilaisuus meni heidän ohitseen. Liikuinkin sellaisella sektorilla, että ei ollut mahdollista kohtailla kosiohimoissaan kiemurtelevia naisia.

• Kikattavatäti

Katsoin lehdestä: Juno Hurmerinta on nyt vapaa. Jos olisin nuorempi, niin....................................................................................................................

• Se-pölly-pää-kö

Ju-no-u on hasis- riippuvainen pilvenpössyttelijä. Jos ei haittaa, laitappa kosiota :D

• nuormieli

Minäpä kosin eihän karkauspäivää voi ohittaa ns. vapaa nainen ilman että kokeilis vieläkö ois markkinoille asiaa, nauruksi ja nauskanpidoksi meni koko upea yritys, otinkin kosintani kohteeksi miehen jonka hyvin tunsin ja varma olin hamekankaasta, asiahan kääntyikin sit niinpäin et minä lupasin ostaa hänelle sarkahousut, siis sarkahousut mistä sellaisia saa ostaa?.

• eppu2

Hui, oletpas Sinä rohkea, entä jos hän yllättäen olisikin sanonut, kyllä.
        Mitäpä siihen olisit sanonut.
        Empä kyllä tiedä saako noita sarkahousuja enää mistään.
        Minä olen niin tykästynyt tähän omaan rauhaan ja päätäntävaltaan. Ei tarvihe luovia toisen mukaan.
        Sitä lajia on kiintiö täynnä miesten suhteen.

• hytinäx1

Kuuleppas nuormieli , niitä sarkahousuja on noissa netti- ja erämies liikkeissä. Yksi nettiliike, salainenagentti.fi, myy hyvään hintaan, mutta siinä on yksi jutsku. Sinun täytyy mennä mittanauhan kanssa vierailulle ja mitata haarojen väli ja vähän muutakin ympärysmittaa ;)

• nuormieli
        eppu2 kirjoitti:

Hui, oletpas Sinä rohkea, entä jos hän yllättäen olisikin sanonut, kyllä.
        Mitäpä siihen olisit sanonut.
        Empä kyllä tiedä saako noita sarkahousuja enää mistään.
        Minä olen niin tykästynyt tähän omaan rauhaan ja päätäntävaltaan. Ei tarvihe luovia toisen mukaan.
        Sitä lajia on kiintiö täynnä miesten suhteen.

Joo luotin siihen et saan hamekankaan, mut kävikin et minä hankin hänelle sarkahousut, ja uhkasi varata kirkon juhannukseksi jos ei sarkahousuja tuu.
        Nyt tuli mimmille kiire!.

• nuormieli
        hytinäx1 kirjoitti:

Kuuleppas nuormieli , niitä sarkahousuja on noissa netti- ja erämies liikkeissä. Yksi nettiliike, salainenagentti.fi, myy hyvään hintaan, mutta siinä on yksi jutsku. Sinun täytyy mennä mittanauhan kanssa vierailulle ja mitata haarojen väli ja vähän muutakin ympärysmittaa ;)

Kiitos vinkistä, eiku mittanauhan kanssa mittailemaan haarojenväli hih´´ ja vähän muutakin. Sarkahousut on halpa hinta "vapaudesta".

• nuormieli
        nuormieli kirjoitti:

Joo luotin siihen et saan hamekankaan, mut kävikin et minä hankin hänelle sarkahousut, ja uhkasi varata kirkon juhannukseksi jos ei sarkahousuja tuu.
        Nyt tuli mimmille kiire!.

Kiitos rosaliin, vaikutti ihan lupsakkaalta ukolta, pitänee käydä Taivalkoskella.

• pari.kertaa.poikennu

Sielläkö Jalavan kaupassa? Siellä ainakin on niitä sarkahousuja... Ja taitaapa olla armeijan ylijäämäkaupoissakin.

• nuormieli
        pari.kertaa.poikennu kirjoitti:

Sielläkö Jalavan kaupassa? Siellä ainakin on niitä sarkahousuja... Ja taitaapa olla armeijan ylijäämäkaupoissakin.

Voi kiitos, soitankin sinne onko siellä sopivaa kokoa, minähän hankin ne sarkahousut ihan oikeasti. Nyt nukku-matti lähettelee kutsua.

• Kosin. Sovittiin että muutaman vuoden sisällä mennään naimisiin synnyinseutuni kirkossa. Kai koko asia unohtuu vähitellen, en saanut rukkaisia.
      Aurinko paistaa kirkkaasti, lämmittää ikkunan läpi. Vaihteeksi ihmisten ilmoilla.

• kesivä.n

Onnea!

• Se on siis sinun nyt ruvettava sitä hamekangasta hommaamaan jos et kerran saanut rukkasia. Meinaan sitä hääkolttua, valmiiksi hyvä miettiä väri ja leikkaus jne,
        Kivoja juttuja sinulla edessäpäin.

• hamekangasko

Meillä ei tarvittu kosintaa kolmenvuoden yhdessä olon jälkeen, kirkkohäiden jälkeen yhdessä elo jatkui samaan tapaan. Entä nyt kun taas vapaa, jos kohdalle sattuisi sopiva olisi varmaan kyläseurustelu kumppani mutta aviokumppaniksi se olisi liikaa.

• reppuriika

Olin sinkkuystävän luona ja naureskelimme, että nyt olisi mahdollista saada se hamekangas, mutta ketä nyt tässä kosimaan. Entäpäs jos ei sitä kangasta tulisikaan vaan luvassa olisi oikea "sohvakeisari". Ei ole kovin paljon luuloja mutta entäpäs sitten jos ei pystyisi sanojansa lunastamaan.
      Ei viitsi sitä kangasta ostatuttaa ja kaikkia ei rohkene lähteä kosimaan.

• Eikö se kuitenkin ole leikkiä, enimmäkseen.
        Eilen lehdessä juttu parista joka oli ollut yhdessä 28v. Nainen kosinut
        karkauspäivänä puhelimitse, lausui runon, molemmat olivat vielä naimisissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      238
      3314
    2. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      31
      2397
    3. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      328
      2104
    4. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      79
      2022
    5. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      108
      1921
    6. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      43
      1793
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      32
      1701
    8. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      32
      1492
    9. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      125
      1361
    10. Särkyneelle sydämelle

Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂
      Suhteet
      30
      1360
    Aihe