Väitteletkö usein itsesi kanssa?
Kumpi voittaa useammin?
Kysymys ateisteille
8
56
Vastaukset
- ateisti-homo-Mika.Vantaa
Usein minä voitan. Joskus häviän.
- ateisti-homo-Mika.Vantaa
Yleensä minä Lestan häviän paikalta kun en pärjää pakanoille uskonkeskusteluissa, kun olen voitolla MUTTA pitäis esittää OMIA MIELIPITEITÄ
- hklhx
Joskus väittelen itseni kanssa siitä onko uskoni tieteeseen yhtä perusteetonta uskoa kuin eräiden muiden usko Jumala-nimiseen käsitteeseen.
Yleensä päädyn siihen että mitään ei voi tietää ja minunkin maailmankuvani perustuu uskoon. Maailmankuvani kuitenkin ennustaa ja selittää maailmaa aikas paljon paremmin kuin Jumala-niminen ihmisen kaltainen käsite. - Väittely-gallup
Minä olen Lestadiolainen ja uskon olevani Gallup.. koska niin moni mies on osallistunut tutkintaani ja laittanut "aineistonsa" sisälleni.
HomoMika, meillä oli Jeesuksen nimessä Suviseuroilla kivaa 2013, Lestoina ja homoina AMEN!
Usein keskityn Evankeloimaan sanaa itsenseni, eivätkä muut kuntele - onko tämä Pyhän Hengen nimessä normaalia, vai onko PHKin homo?- Väittely-gallup
Olen täysin nolla heteroudessa, Jeesus on homo ja sekopää - Loi mut omaksi kuvakseen!
- pimpelis-pompelis
Väittely-gallup kirjoitti:
Olen täysin nolla heteroudessa, Jeesus on homo ja sekopää - Loi mut omaksi kuvakseen!
No heterot nyt on tylsää väkeä. Eihän täällä olis mitään kivaa ilman homoja ja naisia.
- montamieltä
Se, mitä tieteen tutkimuksen avulla on todistettu tähän mennessä, on sitä parasta ja tosinta, mitä meillä tällä hetkellä on saatavilla. Absoluuttista tietoa tuskin on, mutta pyrkimystä siihen sitäkin enemmän. Tieteen avulla pyrimme hahmottamaan maailmankaikkeutta, selvittämään asioita ja kehittymään ajattelussamme.
Tiede ei ole uskon asia, eikä siitä voi puhua samana päivänä uskontojen kanssa.
Aina on ja tulee olemaan myös niitä ihmisiä, jotka uskovat mielikuvitusmaailmaan ja anekdootteihin. Suotakoon se heille, sillä he uskovat taruihin vakaan vilpittömästi.
Väittely on turhaa ajan hukkaa. - teisti-homo-Mika.Vantaa
http://www.ess.fi/sarjakuvat/fingerpori/2016/03/02/fingerpori-2.3.2016?ref=sec-SK1-lts-t
LevollelaskenLuojani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592