Väitteletkö usein itsesi kanssa?
Kumpi voittaa useammin?
Kysymys ateisteille
8
<50
Vastaukset
- ateisti-homo-Mika.Vantaa
Usein minä voitan. Joskus häviän.
- ateisti-homo-Mika.Vantaa
Yleensä minä Lestan häviän paikalta kun en pärjää pakanoille uskonkeskusteluissa, kun olen voitolla MUTTA pitäis esittää OMIA MIELIPITEITÄ
- hklhx
Joskus väittelen itseni kanssa siitä onko uskoni tieteeseen yhtä perusteetonta uskoa kuin eräiden muiden usko Jumala-nimiseen käsitteeseen.
Yleensä päädyn siihen että mitään ei voi tietää ja minunkin maailmankuvani perustuu uskoon. Maailmankuvani kuitenkin ennustaa ja selittää maailmaa aikas paljon paremmin kuin Jumala-niminen ihmisen kaltainen käsite. - Väittely-gallup
Minä olen Lestadiolainen ja uskon olevani Gallup.. koska niin moni mies on osallistunut tutkintaani ja laittanut "aineistonsa" sisälleni.
HomoMika, meillä oli Jeesuksen nimessä Suviseuroilla kivaa 2013, Lestoina ja homoina AMEN!
Usein keskityn Evankeloimaan sanaa itsenseni, eivätkä muut kuntele - onko tämä Pyhän Hengen nimessä normaalia, vai onko PHKin homo?- Väittely-gallup
Olen täysin nolla heteroudessa, Jeesus on homo ja sekopää - Loi mut omaksi kuvakseen!
- pimpelis-pompelis
Väittely-gallup kirjoitti:
Olen täysin nolla heteroudessa, Jeesus on homo ja sekopää - Loi mut omaksi kuvakseen!
No heterot nyt on tylsää väkeä. Eihän täällä olis mitään kivaa ilman homoja ja naisia.
- montamieltä
Se, mitä tieteen tutkimuksen avulla on todistettu tähän mennessä, on sitä parasta ja tosinta, mitä meillä tällä hetkellä on saatavilla. Absoluuttista tietoa tuskin on, mutta pyrkimystä siihen sitäkin enemmän. Tieteen avulla pyrimme hahmottamaan maailmankaikkeutta, selvittämään asioita ja kehittymään ajattelussamme.
Tiede ei ole uskon asia, eikä siitä voi puhua samana päivänä uskontojen kanssa.
Aina on ja tulee olemaan myös niitä ihmisiä, jotka uskovat mielikuvitusmaailmaan ja anekdootteihin. Suotakoon se heille, sillä he uskovat taruihin vakaan vilpittömästi.
Väittely on turhaa ajan hukkaa. - teisti-homo-Mika.Vantaa
http://www.ess.fi/sarjakuvat/fingerpori/2016/03/02/fingerpori-2.3.2016?ref=sec-SK1-lts-t
LevollelaskenLuojani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1702610- 1612402
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182007Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee552003Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."11685"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591404Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1941294Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2131056Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää781051Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.342982