PrinttiMedia Kaatumisen Partaalla

Vale-valtamedia

Printtimedia kokoaa joukkojaan vastahyökkäykseen saavuttaakseen entuudestaan olevan asemansa valtakoneiston sensuurikoneistona.
.
Valtamedia syyttää nettilehdistöä factojen vääristelystä, mutta muistettakoon, että valtamedia itsessään on ollut pakkomamutuksen, homotuksen, pakkoruotsittamisen ja lukuisten muiden valtaapitävien vääristävien uutisointien suurin toimija.
.
Valtamedia on kokoajan vääristellyt, piilotellut ja manipuloinut tietoa valtaapitäviä mielistellessään tukirahojen saantiedellytysten varmistamiseksi.
.
Valtamedian koaliitio on merkki todellisista suurista taloudellisista vaikeuksista.

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valta-Valehtelijat

Kauppalehden toimittaja aamutv:ssä kertoi, ettei he osoittele yksittäisiä nettimedioita......mutta mvlehti tuli kuitenkin insertissä tuli mainituksi ja tähtäimen ristikolle asetetuksi.
      .
      Mvlehti onkin heidän pahin vihollisensa, sillä kyseinen media päihittää jo tilastoissa lukijoiden suosion yli valtamedian roskalehdistön.

• pullatsuusta

Juu, se on todennäköisesti tilinpäätös käsissä ja joutuu kohta kertomaan irtisanomisuutisia. Arvon Oikeamielinen Oikeassaoleva, Sivistynet Media ja teidän Journalistiset toimittajanne: Tehkää työnne hei oikeasti niinkuin se pitää. Nyt te ette sitä osaa. Tilaan heti, kun laatu paranee, lehtenne. Olen halunnut tilata jo pitkään. Nyt en vaan voi, en vaan voi tuottaa harmia ja pahaamieltä itselleni. Ei minulla ole varaa maksaa huonosta journalimsista tai tyhjästä. Näin yksikertaista se on.

• Yletys.eturitamassa

Valtamedia päätoimittajien "huoraaminen" vallassa olevien poliitikkojen kanssa on niin läpinäkyvää!

• EtsiTotuutta

Nyt on kompensaation aika:

Eroa kirkosta:

https://eroakirkosta.fi/dynamic/index.php/

Eroa YLE'stä:

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1818

Eroa armeijasta:

http://eroa-armeijasta.fi/

ÄLÄ OSTA!

Arno Ahosniemi, Kauppalehti ja Päätoimittajien yhdistys

Mika Pettersson, STT

Merja Ylä-Anttila, MTV

Kaius Niemi, Helsingin Sanomat

Tapio Sadeoja, Ilta-Sanomat

Atte Jääskeläinen, Yle

Jouko Jokinen, Aamulehti

Kari Kivelä, Iltalehti

Antti Kokkonen, Lapin Kansa

Tomi Lähdeniemi, Satakunnan Kansa

Reijo Ruokanen, Talouselämä

Pekka Mervola, Keskisuomalainen

Seppo Rönkkö, Savon Sanomat

Kari Vainio, Turun Sanomat

Kyösti Karvonen, Kaleva

Satu Takala, Ilkka

Toni Viljanmaa, Pohjalainen

Jouni Kemppainen, Maaseudun Tulevaisuus

Tommy Westerlund, Hufvudstadsbladet

Niklas Nyberg, Vasabladet

Marit af Björkesten, Svenska Yle

• PöytäPuhtaaksi

Älä koskaan linkitä lainaamaasi uutisen lähdettä em. ylläpitäjien sivustoilta.

• Upsista

Hupsista keikkaa!Q

• adjöööö

Minä olen luopunut paperisista lehdistä jo aika päiviä sitten, enkä ole niitä kaipaillut.

• kkkkkkkkkkkkk

Sanomalehdissä on paljon mainoksia ja silti tilaushinta on hirvittävä.

Itselleni tuli viikonloppuisin sanomalehti, koska siinä samalla sai myös hyvän pöytäallakan.

Pöytäallakan lähettäminen lopetettiin ja samalla minä lopetin lehden tilauksen. Jos olisin saanut allakan olisin jatkanut lehden tilausta

• Häätö-mediasta

Valtamediassa kohta paukkuu....ovet, sillä irtisanomiset tulevat olemaan karmaisevat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      50
      2202
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      197
      2029
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      47
      868
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe