Voi kun toi eeva heitteäs pois sarjasta

salkkarituusiksi

mä niin inhoon sen puhetyyliä.. jotenkin kuivaa eikä sanat tuu sieltä suusta...... samoin vihaan sitä moonikaa..,yäk se pois ja iida pois et se jaksaa säveltää niiden kahden kansa voi ei, sillä on niin tyhmä rooli ei oikein mitää, senkun ees taas kävelee ulkona ja haikailee.. yäk
samoin ismo pois ja sebastian ja taalasmaan kari pois sitten se liisa laitela pois ja ne kaikki homot pois.. en kestä.
Sarjassa ei oo muuta hyvää kuin Aki Nikkinen ja se tyätr ja sergei

18

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuy

Koko sarja vaan pois ja näytetään tilalla vaikka vanhoja karpoja. Nekin on mielenkiintoisempaa katsottavaa.

• MetsolanErkinFillari

Kylläpä Jiri kouraisi Evaa hmm..syvältä

• Kykkireikä

Jirin sormet kävi Eevan persvaossa.

• påölö

Jiri pisti tosiaan sinne

• Jirpallastondaa

Ja sitten Jirppa haisteli sormiaan...

• tommyTwo

Evan näyttelijä on todella kaunis nainen.Melkein voisi sanoa että kaunein koko salkkarissa.

• jaxxv

Eva on kyllä kaunis...wow

• ullafani

Ehei, kyllä Ulla on kaunein luomurintoineen.Ihmettelen miten Seppo päästi tuollaisen paistin vapaalle jalalle.

• Ullanperse

Puhumattakaan sen ihanasta ja luonnollisen laakeasta selluliittipyllystä. Sitä kun pääsisi painamaan niin että koko Pihlajakadun rappu lätisee

• kyllästynytkylli

Olen ollut sarjan fani jo kauan,mutta nyt alkaa jostain syystä sarja tökkimään.Olen huomannut,että nyt alkaa tässäkin sarjassa olemaan liki koko ajan tuota ihmissuhdesoppaa,et kuka on kenenki kanssa.Sarjassa pitää olla muutakin.Ja tuo pussailun näyttäminenkin on jo liioittelua.Ei sitä kukaan jaksa katsoa,kun sitäkin näytetään liian kauan.Lyhyt puolituntinen ja mainoksia täynnä,niin tuo nuoleminen vie paljon aikaa.En tiedä kuka sitä haluaa katsoa,en minä ainakaan.

• vbnvh

Ei oo enää semmosia monimutkasia ihmissuhdekuvioita kuten ennen. Ihan aivotonta ja yksinkertaista menoa. Viiniä lipsitään, ollaan sekasi, tukista tehtään asiaa, pussaillan, petetään omaa lespo tahi homokumppania toisen homolespon kanssa....teinit narisee ja suhisee keskenää, eikä oo aikuisia pitämässsä jöötiä. Jotenkin kolkko ja koditon tuunnelma sarjassa nykyisin.

• yksitoikkoista

Näin on!

• ärsyttäväpaska

Koko salkkariväki helvettiin!

• ErkkiEsimerkki-

Kieltämättä se Eeva kyllä lässyttää aika kummallisesti niinku olis peruna suussa tai jotain eikä sen puheesta meinaa saada mitään selvää. En silti pois heittäisi kun kyllä sitä silti panis ja vähän lujaa, hahhah.

• EvanPylly

Jonon jatkoksi vaan!

• nesäkkihousut

Onhan eevalla niitä hyviä kohtauksia ollut mutta ei siintä kaunista saa.

• fgyjygfi

Tiia "Hirvellä" on vähän samanlaiset vekit suupielten ympärillä kuin Stubilla tai Päivi Räsäsellä, sitten vielä kuivan näköiset hampaat ja jännittynyt ääni. Melko aargh yhdistelmä. Mikko Parikalla ei oo kauheasti ilmeitä. Monesti vaan tuijottaaa kuin lehmä.

• 97865646663

Eikö se oo Saku Salinin exä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2898
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      48
      2284
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1654
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    Aihe