Itellä on kyseinen vm.2003 lavamaasturi pitkällä ohjaamolla ja mittarissa nyt 213000 km. Olen kohta ajanut itse 100 000 km ja yllättävänkin vähillä vioilla on tuo matka mennyt. Voimansiirtoon ei ole ikinä uusittu mitään niveliä yms., ei ees iskareita.
Vain jarrut olen kerran käynyt läpi.
Mutta entä tästä eteenpäin ? Täällä on varmaan kokemusta paljon enempi ajetuista Mazdoista tai vastaavista Ford Rangereista, niinpä kyselisin muiden kokemuksia että onko sellaisia tyyppivikoja mihin kannattaa varautua ? Mihinkä paikkaan on yleensä jouduttu ekaksi tekeen isompaa remonttia Ja kauankohan kytkin mahtaa yleensä kestää?
Itsellä on hyvin pidetty ja hoidettu hyväpeltinen yksilö, ei ole pienintäkään hitsaustarvetta vielä . Katsastusmieskin kehui että hyvä kun olet hoitanut alustaa sillä näissä on jo 10 vuotiaana jouduttu hitsaan runkoa. Olen pessyt painepesurilla hyvin pohjan sekä rungon vähintään kerran kesässä ja ruostetilanteen olen tarkistanut ja poistanut isomman irtoruosteen rungosta ym, ja ruiskuttanut sen rungon päälle sekä sisään kotelonsuoja-ainetta sekä myös massaa jos saatu pohjatyöt tehtyä hyvin.
Pohjasta joutunut ruosteita hioon / poistaan lähinnä lavan takaosasta.
Mazda B 2500 kestävyys?
Ploughman
2
201
Vastaukset 2
- kahta-mieltä
Juu samaa mieltä
- kuin
itsellä oli vastaava bensa malli vikaa vain bensan kulutus satasella. vastaavaa diisel mallia harkiksin mutta paikallinen autokorjaaja sanoi että niissä tulee kansivikoja juuri 200 tonnin jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051294Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91787Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja123573Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30541Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183500Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483