Itellä on kyseinen vm.2003 lavamaasturi pitkällä ohjaamolla ja mittarissa nyt 213000 km. Olen kohta ajanut itse 100 000 km ja yllättävänkin vähillä vioilla on tuo matka mennyt. Voimansiirtoon ei ole ikinä uusittu mitään niveliä yms., ei ees iskareita.
Vain jarrut olen kerran käynyt läpi.
Mutta entä tästä eteenpäin ? Täällä on varmaan kokemusta paljon enempi ajetuista Mazdoista tai vastaavista Ford Rangereista, niinpä kyselisin muiden kokemuksia että onko sellaisia tyyppivikoja mihin kannattaa varautua ? Mihinkä paikkaan on yleensä jouduttu ekaksi tekeen isompaa remonttia Ja kauankohan kytkin mahtaa yleensä kestää?
Itsellä on hyvin pidetty ja hoidettu hyväpeltinen yksilö, ei ole pienintäkään hitsaustarvetta vielä . Katsastusmieskin kehui että hyvä kun olet hoitanut alustaa sillä näissä on jo 10 vuotiaana jouduttu hitsaan runkoa. Olen pessyt painepesurilla hyvin pohjan sekä rungon vähintään kerran kesässä ja ruostetilanteen olen tarkistanut ja poistanut isomman irtoruosteen rungosta ym, ja ruiskuttanut sen rungon päälle sekä sisään kotelonsuoja-ainetta sekä myös massaa jos saatu pohjatyöt tehtyä hyvin.
Pohjasta joutunut ruosteita hioon / poistaan lähinnä lavan takaosasta.
Mazda B 2500 kestävyys?
Ploughman
2
96
Vastaukset
- kahta-mieltä
Juu samaa mieltä
- kuin
itsellä oli vastaava bensa malli vikaa vain bensan kulutus satasella. vastaavaa diisel mallia harkiksin mutta paikallinen autokorjaaja sanoi että niissä tulee kansivikoja juuri 200 tonnin jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859