Jakso 2981: Taiga on kuin uudelleen syntynyt
Kuin ihmeen kaupalla Marianna saa Taigan kehitysvamman parannettua. Hän työntää Taigan vittuunsa ja pullauttaa ulos. Kuvittelee tällä konstein että se on hänen ja Sergein pentu.
Jakso 2981: Taiga on kuin uudelleen syntynyt
10
69
Vastaukset
- alissa_holm
Jakso 2983: Vieras isukki ja vierasasukki.
Taiga saa ensikosketuksen setänsä kyrpään. - präät
2987: Ismo heiluttaa käärmettä
2991: Ulla tarjoaa piirakkaa
Sairas sarja!- Vhcvg
Teillä sairas huumorintaju...
- salkaritikuisesti
Sairasta tehdä pilkkaa vammaisista. Mieti jos olisit itse tai joku läheisesti olisi vammainen ja joku tekisi hänestä pilkkaa, ni olisiko se kivaa?
- alissa_holm
Turpa kiinni, vittu!
- dfgdfhdfhdfh
alissa_holm kirjoitti:
Turpa kiinni, vittu!
Turpa kiinni sinä vaan! Miks pitää pilkata kehitysvammaisia? Hä??
- Akibella
dfgdfhdfhdfh kirjoitti:
Turpa kiinni sinä vaan! Miks pitää pilkata kehitysvammaisia? Hä??
Pahoittelen. Tuo Alissa on välillä vähän kipakka tyttö. Ei se pahaa tarkoita, se vaan on niin kova bisnesnainen.
- alissa_holm
Akibella kirjoitti:
Pahoittelen. Tuo Alissa on välillä vähän kipakka tyttö. Ei se pahaa tarkoita, se vaan on niin kova bisnesnainen.
Iskä..., kun mä oon vähän mustasukkanen Taigalle, kun te meette nyt Pepin kanssa yhteen, niin susta tulee sen isäpuoli (ukkipuolihan sä jo Helenan kautta ootkin), ni sitsäetenäärakastamua.
- Seppo_Taalasmaa
alissa_holm kirjoitti:
Iskä..., kun mä oon vähän mustasukkanen Taigalle, kun te meette nyt Pepin kanssa yhteen, niin susta tulee sen isäpuoli (ukkipuolihan sä jo Helenan kautta ootkin), ni sitsäetenäärakastamua.
Voi saakeli tätä elämää!
- Taala-Seppo
Seppo_Taalasmaa kirjoitti:
Voi saakeli tätä elämää!
Rahantuloa ei voi estää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381696Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2701250Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875