Miian / Kirsin esiintyminen pihlajakadulla, tosi pitkä soppari.
Oliko se siinä
11
83
Vastaukset
- Peppiulos
Toivottavasti pepinkin soppari loppuisi mahdollisimman pian.
- Raskason
Ei Peppi kauaa ole mukana kun sen pitää pyöräyttää välillä pikku Jiri.
- Jirioon
Lähtee takaisin Lappiin synnyttää Kuulan pojalle lapsen
- YlilääkäriLaitela
Siinä meni mun säästöt kun maksoin Miian/Kirsin ulos sarjasta
- Oohhohhoijjaa
No miksei se Kirsi voinut sanoa päin naamaa, ettei se oo vittu mikään Kristiinan tytär?! Ihme käsikirjotusta.
- Kirsinpoikakaveri
Halusi että Laitelan poika kustantaa Italiaan muuton, siis pientä pelisilmää löytyi Kirsiltä.
- Järkeä_saliksiin
Hulluhan tuo Kalle(kin) on kun tuollaista meni ehdottamaan / ja maksamaan!
Ensin arvosteli Ismoa realiteettien menettämisestä ja sitten mene itse ehdottamaan täysin ventovieraalle, että lähde pois Suomesta, kun mun äiti luulee sua sen tyttäreksi!
Kuitenkin koko ajan itse liputtanut hoidon puolesta - johon kyllä toi lettipäinen akka pitäisi laittaa, eihän tuollaista jaksa kukaan.... "En poistu kotoa" ja Ismo tuntuu olevan tyytyväinen tilanteeseen - saa pitää Kristiinana täysin pimennossa muusta menosta ja nauttii kun saa olla kotona, tekemässä niitä iän ikuisia makkaravoileipiä (yäk) . . .- KunOnLusikallaAnnettu
Kallella on ylilääkärinä ongelma, että mihin sen kaiken rahan sais menee. Nyt näki sit hyvän sauman pistää ylimäärästä haisemaan: kustannetaanpas nyt jonkun ventovieraan ulkomaille muutto. Voi vittu sentään. Kyllä tota Kristiinaa hoitaa oikein kunnon spesialistit. Tolla hoitomenetelmällä saavat sen vaan entistä sekaisemmaksi. No, kevään huipennukseksi saadaan Kristiinan totaalinen poksahtaminen. Jotenkin silleen sarja jää kesätauolle, että Kristiina vinksahtaa lopullisesti.
- dfgfdhdfhdfh
3000 jaksossa Miia tulee takaisin??? Olisko?
- miaauuu
Miia takaisin! Sitä oli kaivattu.
- AlkaaMennäTurhanPaksuksi
Jos Miia nyt tosissaan palaa elävien kirjoihin, niin syksyllä palaa myös se, joka kuoli hukkumalla. Mikä sen nimi nyt olikaan? Oli se Paulan tytär, joka hyppäs mereen ja löi päänsä. Teki niitä muotiluomuksiaan, mitkä ei sitten oikein lyöneet läpi.
Millähän sille sitten valehdellaan, että hänen äitinsä onkin elossa? Kelle laitetaan peruukki päähän ja kasvonaamiot ym. että voi näytellä hänen äitiään? Ettei tuu tytölle liian kovana shokkina, että äitinsä Paula on kuollut ammuskeluvälikohtauksessa.
Voi Jeesuksen steppikengät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52664
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24485Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466