Oliko se siinä

IsmoL

Miian / Kirsin esiintyminen pihlajakadulla, tosi pitkä soppari.

11

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peppiulos

      Toivottavasti pepinkin soppari loppuisi mahdollisimman pian.

    • Raskason

      Ei Peppi kauaa ole mukana kun sen pitää pyöräyttää välillä pikku Jiri.

      • Jirioon

        Lähtee takaisin Lappiin synnyttää Kuulan pojalle lapsen


    • YlilääkäriLaitela

      Siinä meni mun säästöt kun maksoin Miian/Kirsin ulos sarjasta

    • Oohhohhoijjaa

      No miksei se Kirsi voinut sanoa päin naamaa, ettei se oo vittu mikään Kristiinan tytär?! Ihme käsikirjotusta.

      • Kirsinpoikakaveri

        Halusi että Laitelan poika kustantaa Italiaan muuton, siis pientä pelisilmää löytyi Kirsiltä.


    • Järkeä_saliksiin

      Hulluhan tuo Kalle(kin) on kun tuollaista meni ehdottamaan / ja maksamaan!
      Ensin arvosteli Ismoa realiteettien menettämisestä ja sitten mene itse ehdottamaan täysin ventovieraalle, että lähde pois Suomesta, kun mun äiti luulee sua sen tyttäreksi!

      Kuitenkin koko ajan itse liputtanut hoidon puolesta - johon kyllä toi lettipäinen akka pitäisi laittaa, eihän tuollaista jaksa kukaan.... "En poistu kotoa" ja Ismo tuntuu olevan tyytyväinen tilanteeseen - saa pitää Kristiinana täysin pimennossa muusta menosta ja nauttii kun saa olla kotona, tekemässä niitä iän ikuisia makkaravoileipiä (yäk) . . .

      • KunOnLusikallaAnnettu

        Kallella on ylilääkärinä ongelma, että mihin sen kaiken rahan sais menee. Nyt näki sit hyvän sauman pistää ylimäärästä haisemaan: kustannetaanpas nyt jonkun ventovieraan ulkomaille muutto. Voi vittu sentään. Kyllä tota Kristiinaa hoitaa oikein kunnon spesialistit. Tolla hoitomenetelmällä saavat sen vaan entistä sekaisemmaksi. No, kevään huipennukseksi saadaan Kristiinan totaalinen poksahtaminen. Jotenkin silleen sarja jää kesätauolle, että Kristiina vinksahtaa lopullisesti.


    • dfgfdhdfhdfh

      3000 jaksossa Miia tulee takaisin??? Olisko?

    • miaauuu

      Miia takaisin! Sitä oli kaivattu.

    • AlkaaMennäTurhanPaksuksi

      Jos Miia nyt tosissaan palaa elävien kirjoihin, niin syksyllä palaa myös se, joka kuoli hukkumalla. Mikä sen nimi nyt olikaan? Oli se Paulan tytär, joka hyppäs mereen ja löi päänsä. Teki niitä muotiluomuksiaan, mitkä ei sitten oikein lyöneet läpi.
      Millähän sille sitten valehdellaan, että hänen äitinsä onkin elossa? Kelle laitetaan peruukki päähän ja kasvonaamiot ym. että voi näytellä hänen äitiään? Ettei tuu tytölle liian kovana shokkina, että äitinsä Paula on kuollut ammuskeluvälikohtauksessa.
      Voi Jeesuksen steppikengät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      664
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      485
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe