Elikkäs valvojia risteilylle tarvittaisiin 5kpl jotka ovat täyttäneet 25 vuotta. (Lähtö su 17.4 klo 17:00, paluu ti 19.4 klo 9:55). Palkkana ilmainen risteily ja neljälle nopeimmalle ruokakupongit, jotka tosin velvottaa myös toimimaan valvojana buffetissa. :
Tässä Siljan antamat ohjeet valvojille:
"Valvojan tulee:
• olla itse vähintään 25-vuotias (koskee myös perheenjäseniä)
• olla satamassa viimeistään 1,5 tuntia ennen laivan lähtöä
• huolehtia ryhmästään koko matkan ajan
• tarkistaa, että valvottavat eivät ota mukaan laivalle omia
alkoholijuomia
• mennä yhdessä valvottaviensa kanssa laivaan ja majoittua
samaan hyttiluokkaan
• huolehtia, että valvottavat noudattavat Tallink Siljan
järjestyssääntöjä ja puuttua välittömästi kaikkiin mahdollisiin
järjestyshäiriöihin
• tutustua yhdessä valvottaviensa kanssa laivan turvaohjeisiin
• huolehtia, että klo 23 jälkeen vallitsee hiljaisuus hyttikäytävällä
• valvoa, etteivät valvottavat nauti alkoholijuomia
• kertoa, että asiaton toiminta aluksella voi pahimmassa
tapauksessa johtaa aluksesta poistamiseen ja jättämiseen seuraavaan satamaan"
Eli tiivistettynä tarvitsee vain katsoa ettei kukaan saa alkoholimyrkytystä tai tipu laidan yli, mutta tuskin sellaista sattuu!
Jos kiinnostuneita löytyy tai haluaa lisää infoa viestä voi laittaa osoitteeseen: [email protected]
Risteilyyn valvojia
15
330
Vastaukset
- Reptiliaani
Unohdin tarkentaa että kyseessä on siis wanhojen risteily!!!
- makevaan666
moi aika tylsää ettei saa edes alkoholii juoda hei :(
- Reptiliaani
Juu eipä niin juoda ;))
- jonnetsuohon
pitäis varmaan ensin olla sitä ikää...
- Reptiliaani
Itse olen jo täysi-ikäinen, muut on sitten valvojasta kiinni
- JennaARiihimäeltä
Ap on homo
- Reptiliaani
aika edgy
- Spörölöö
Hyvä lanka
- topkek
Tunnistettu'd
- reptiliaani
paljasta itsesi! :---DD
- Kili69
Täällä olisi komeaksikin kehuttu 28v 185/89 19/16 mitoilla varustettu jullikka joka olisi ehdottomasti kiinnostunut. Minkälainen sukupuolijakauma porukalla olisi? Onko minulla jonkinlaisia juridisia velvollisuuksia, yritän toki parhaani mutta vahinkoja hei välillä sattuu.
- reptiliaani
vastasin sulle jo laudalla mutta valvojaa ei ole kielletty ryyppäämäästä tai muisa hauskanpidosta ja juridiset seikat voi löytää siljan sivuilta
- reptiliaani
huuuu herättelen keskustelua
- Reptiliaani
Herätystäääääää
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497