Risteilyyn valvojia

Reptiliaani

Elikkäs valvojia risteilylle tarvittaisiin 5kpl jotka ovat täyttäneet 25 vuotta. (Lähtö su 17.4 klo 17:00, paluu ti 19.4 klo 9:55). Palkkana ilmainen risteily ja neljälle nopeimmalle ruokakupongit, jotka tosin velvottaa myös toimimaan valvojana buffetissa. :

Tässä Siljan antamat ohjeet valvojille:
"Valvojan tulee:
• olla itse vähintään 25-vuotias (koskee myös perheenjäseniä)
• olla satamassa viimeistään 1,5 tuntia ennen laivan lähtöä
• huolehtia ryhmästään koko matkan ajan
• tarkistaa, että valvottavat eivät ota mukaan laivalle omia
alkoholijuomia
• mennä yhdessä valvottaviensa kanssa laivaan ja majoittua
samaan hyttiluokkaan
• huolehtia, että valvottavat noudattavat Tallink Siljan
järjestyssääntöjä ja puuttua välittömästi kaikkiin mahdollisiin
järjestyshäiriöihin
• tutustua yhdessä valvottaviensa kanssa laivan turvaohjeisiin
• huolehtia, että klo 23 jälkeen vallitsee hiljaisuus hyttikäytävällä
• valvoa, etteivät valvottavat nauti alkoholijuomia
• kertoa, että asiaton toiminta aluksella voi pahimmassa
tapauksessa johtaa aluksesta poistamiseen ja jättämiseen seuraavaan satamaan"

Eli tiivistettynä tarvitsee vain katsoa ettei kukaan saa alkoholimyrkytystä tai tipu laidan yli, mutta tuskin sellaista sattuu!

Jos kiinnostuneita löytyy tai haluaa lisää infoa viestä voi laittaa osoitteeseen: [email protected]

15

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reptiliaani

      Unohdin tarkentaa että kyseessä on siis wanhojen risteily!!!

    • makevaan666

      moi aika tylsää ettei saa edes alkoholii juoda hei :(

      • Reptiliaani

        Juu eipä niin juoda ;))


      • jonnetsuohon

        pitäis varmaan ensin olla sitä ikää...


      • Reptiliaani

        Itse olen jo täysi-ikäinen, muut on sitten valvojasta kiinni


    • JennaARiihimäeltä

      Ap on homo

      • Reptiliaani

        aika edgy


    • Spörölöö

      Hyvä lanka

    • topkek

      Tunnistettu'd

      • reptiliaani

        paljasta itsesi! :---DD


    • Kili69

      Täällä olisi komeaksikin kehuttu 28v 185/89 19/16 mitoilla varustettu jullikka joka olisi ehdottomasti kiinnostunut. Minkälainen sukupuolijakauma porukalla olisi? Onko minulla jonkinlaisia juridisia velvollisuuksia, yritän toki parhaani mutta vahinkoja hei välillä sattuu.

      • reptiliaani

        vastasin sulle jo laudalla mutta valvojaa ei ole kielletty ryyppäämäästä tai muisa hauskanpidosta ja juridiset seikat voi löytää siljan sivuilta


    • reptiliaani

      huuuu herättelen keskustelua

    • Reptiliaani

      Herätystäääääää

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe