Hei,
Lähden parin päivän päästä matkalle maahan jossa maahan pääsemisen ehtona on voimassaoleva matkavakuutus. En ole latiakaan velkaa mutta luottotiedot ovat punaisella vielä puolisen vuotta. Olen yrittänyt netin kautta ja soittamalla kaikkia isoimpia vakuutusyhtiöitä eikä kukaan suostu myöntämään matkavakuutusta, edes määräaikaista jonka maksaisin heti etukäteen. Nyt onkin sitten paniikki, ei kai tämä koko helvetin reissu nyt voi tähän kaatua?
Tietääkö kukaan paikkaa mistä jonkun perusmatkavakuutuksen saisi luottotiedottomana? Luin myös, että lentokentällä myydään vielä matkavakuutuksia, kysytäänkö noissa luottotietoja?
Kiitos!
Matkavakuutus nopeasti ilman luottotietoja?
voihan_kettu
1
2141
Vastaukset
- kokeile-tuota
Tarkoitat todennäköisesti matkustajavakuutusta, joka on henkilövakuutus. Hoitaa sinut lääkäriin ja tarvittaessa maksaa ruumiisi kuljetuksen takaisin Suomeen...
Jos vakuutuksen ehdoilla ei ole sinulle suurta merkitystä, niin tosiaankin Eurooppalainen-nimisen yhtiön (osa Pohjola-ryhmää) vakuutuksia myydään esim. lentokentällä, laivaterminaaleissa, jne. Ne maksetaan etukäteen palvelutiskillä, info-pisteessä tai lippukassalla, eikä ainakaan ennen vanhaan ( vähän yli vuosi sitten) kyselty yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647