MUSUMAMU UHKASI TAPPAA TRUMPIN

TheDonald

Kalifornian maahanmuuttotuomioistuin päätti karkottaa 23-vuotiaan muslimimiehen takaisin Egyptiin, koska hän uhkasi murhata republikaanien presidenttiehdokas Donald Trumpin.

Emad El-Din Ali Mohamed Nasr El Sayed, joka on opiskelijana Los Angelesissa sijaitsevassa lentokoulussa, pidätettiin helmikuun 12. päivänä sen jälkeen, kun hän uhkasi murhata Trumpin. El Sayed lisäsi Facebookiinsa kuvan Trumpista tällaisen viestin kera:

“Olen valmis tappamaan Donald Trumpin ja saamaan elinkautisen rangaistuksen. Koko maailma kiittäisi minua siitä.”

Hieman myöhemmin FBI tuli ja pidätti El Sayedin. FBI päätti olla asettamatta El Sayedia syytteeseen, kun Kalifornian maahanmuuttotuomioistuin peruutti hänen viisuminsa 1. maaliskuuta ja päätti, että hänet karkotetaan takaisin Egyptiin.

Egyptiläisopiskelija sanoi kirjoittaneensa murhauhkauksen, koska oli järkyttynyt Trumpin vaatimuksesta kieltää väliaikaisesti muslimeja pääsemästä Yhdysvaltoihin.

Donald Trump on saanut useita tappouhkauksia presidenttiehdokkuutensa aikana. Marraskuussa 2015 salainen palvelu alkoi suojelemaan Trumpia tämän saatua tappouhkauksen meksikolaiselta huumeparonilta.

Trump on ollut ankaran kritiikin kohteena sen jälkeen, kun hän vaati väliaikaista kieltoa muslimien maahanmuuttoon San Bernardinon terrori-iskujen ja Euroopan muslimiraiskausepidemian takia.

http://mvlehti.net/2016/03/04/trumpia-uhkaillut-muslimimaahanmuuttaja-karkotetaan-usasta/

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehhehhee

Niin tyypillistä muslimia. Trump vaatii muslimien maahanmuuton kieltämistä, koska pitää muslimeja vaarallisina, ja muslimi päättää todistaa Trumpin olevan oikeassa jakelemalla tappouhkauksia netissä.

Joku ex-muslimi (jonka joutui pahoinpidellyksi muslimien toimesta) sanoi joskus hyvin, että "islam on rauhan uskonto, ja tämän todistaakseen muslimit ovat valmiina tappamaan sinut."

• siksisiiskö

..Trump oikeassa; muslimeilta kiellettävä tulla kristittyihin maihin. Pysykööt siellä missä heillä on heidän pelinsääntönsä. Ei se voi olla rasismia vaatia näin!

Ja jenkkinä en päästäisi ainuttakaan meksikaania amerikkaan. he tuovat murhaa ja rikosia maidon ja hunajan maahan!..

• VoiVit-

Nuo paskiaiset tulevat tänne ja alkavat määräilemään meitä - ja jos heidän vaatimuksiinsa ei suostuta, he pahoinpitelevät ja jopa tappavat meitä. Entisenä suvaitsevaisena en voi sanoa muuta kuin että toivottavasti Trumpista tulee presidentti ja hänen muslimivastainen politiikkansa leviää Eurooppaankin!

• varmuudella

Jos muslimit tappavat Trumpin, niin siitä lähtee käyntiin muslimien kansanmurha. Itse asiassa ihmiset alkavat olla sen verran vittuuntuneita muslimien ylimieliseen käytökseen, että yksikin suuri terrori-isku vielä, niin se on muslimien menoa se.

• realismi

miksi ainoa ongelman ratkaisu on aina väkivalta näillä tummilla?

• Sama-täällä

Siksipä se pätää ottaa käyttöön myös meilläkin muslimeja vastaan.
        .
        Pitää muistaa, että muslimi on aina sodassa, se ei muuta osaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe