Tekniikan Maalima ja muut autotestejä tehtailevat kaupalliset toimijat ovat yhtä syyllisiä kuin volkkari tai nokiarenkaat firmoina. Ne ovat YHTEISTYÖSSÄ julkaisseet vilpillisiä testituloksia ja saaneet siitä ...
.... saaneet siitä TALOUDELLISTA HYÖTYÄ.
TM ja autolehdet täysillä sopassa mukana !
12
71
Vastaukset
- kn3sd4WP
Eivät saksalaisetkaan autolehdet huomanneet että pätkämersu kaatuu tiukassa kurvissa. Asia tuli ilmi vasta kun ruotsalaiset pääsivät kokeilemaan.
- SeAvarakatseinen
ON varmaan Avaaja sen verran typerä, että on jäänyt uusin TM lukematta!
(näitähän riittää)
- Pokuli
Ostettuja ne on
- edellä
auto teolisuus tuntuu olevan uran uurtaja vale tuotannossa. autojen polttoaine kulutuskin laskee aina uudessa kori mallissa.
- rahalla.saa
Rengastestit on helppo suorittaa puolueettomasti kun
testaajat ostavat renkaat tavallisista rengasliikkeistä
tavallisina asiakkaina. Se mitä tuloksia sitten lehtiin
painetaan onkin eri juttu.
- Valemediat
Onko tämä sitä paljonpuhuttua valemediaa ??
- tulokset
ainakin ostajan kannalta.
Lehdiltä amatöörien puuhastelua, järkikin jo sanoo, että testattava tuote hankitaan avoimilta markkinoilta, turha syyttää tavaran toimittajaa.
- purjeastinlauta
Onko pensapihitulokset myötätuulituloksia?
- 2litraa.satasella
"Onko pensapihitulokset myötätuulituloksia?"
Myötätuulella, alamäessä.
- pihit
yleis kulutus mittaritkin ovat olleet syynissä myötätuuli tuloksesta.
- Ostanko_pingpongrenkaat
Tuulilasi järjesti tänään perjantaina 4.3. testitilaisuuden sille kiinalaiselle Trianglelle vs. Nokianin Hakkapeliitta 7 ja 8, jossa oli mahdollista näyttää pärjäävänsä Test Worldin testissä.
Mitä veikkaatte, ilmestyikö kiinalainen Triangle paikalle?
http://www.iltalehti.fi/autot/2016030421216569_au.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314004- 422699
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412687Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302413
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3132239- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481622- 1411497