Emme nyt EHDI KESKITTYÄ MATUBISNEKSEEN...

SSS-hallitus

Ykkösasiamme on NYT KESKITTYÄ Suomalaisten parveketupakoinnin KIELTÄMISEEN.Ykkösnyrkkimme Benkku ZyktköVITSI ajaa lakialoitetta 100% teholla.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NiinNähtyä

Joo se on juuri niin tuota,oikeat asiat kierretään ja turhanaikaiseen puututaan,matut muuten ovat kyllä kovia tupakoimaan.

• MätäVattua

No totta helkkarissa Ben on oikeassa.

Suomalaisista saattaa saada huonon kuvan! Sairaat keltasormiset nikoti-nistit tutisevat kuin mahorkassa ja räkivät keuhkosyöpäklimppejä alhaalla kulkevien viattomien niskaan! Hyi!

Tarvitaan parvekepartiot suojelemaan kansaa! Käräyttäkää käryyttäjät! Soldiers Of Nicotin vaatii, savuttavat natsanatsit ja tumppitumputtajat savustettava helkkariin Suomesta!

• Nikotinisti

Supo perustaa parhaillaan VINKKIPUHELINTA "KÄRÄYTÄ parveketupakoitsijat". Ehdottammekin että jokaiselle Suomalaiselle parvekkeelle asennetetaan tupakanhajun tunnistimet ja valvontakamerat SUORAAN poliisin valvontakeskuksen.

• Valtakunnanoikeus

Tottakai juutalainen Syzkovits haluaa keskustelun sivuraiteelle, että aatetoverit saisi rauhassa toteuttaa tätä suunnitelmaansa.
      "EU:n isä, kreivi Richard Coudenhove-Kalergi, oli salaliiton johtaja, jonka tavoitteena on tuhota Euroopan kansat. Jo v. 1923 hän julisti vapaamuurariveljilleen, että ”juutalaisen aatelisrodun” on tultava Euroopan valtiaaksi.
      Tähän pääsemiseksi eurooppalaiset tulee risteyttää aasialaisten ja mustien kanssa. Tuloksena on uusi helposti hallittava rotu vailla luonnetta."
      Tätäkö on kokoomuksen isänmaallisuus?

• MätäVattua

Siinä kyllä kuluu röökiä, kun miettii salaliittoja.

Varo, ettei foliohattu syty tuleen :D

Siinä olemme samaa mieltä, että Kokoomus on kyllä erinomaisen hyvä polttamaan Suomen rahoja.

• Petturit

Samaa mieltä,voi kuinka kova porvari olen,mutta oikeuden mukainen.
        Kokoomus kyllä yhtään aja minun asioitani,olenkohan kommunisti.
        Konkurssi ja kokoomus,niin sama asia.Vituttaa tuollainen.

• eurooppa.hävitetään

Ei se välttämättä ole salaliitto, se on melko selvästi toteutettava suunnitelma. Eivät enää osaa pitää edes salassa. Ja kyllä, kokoomus on maailman paras polttamaan kaikkien muiden rahoja.

• Ruuvi_kireälle

On palkitsevaa rajoittaa ja sakottaa meitä kantiksia, kun otamme kaikki pölhösäännöt todesta. Poliitikko saa helpolla sulkia hattuun.

• Kova-laki

sakkoja vai kuritushuonetta......

• Kova-Laki

Odottava ÄITI saa tupakoida ilman vankeutta tai sakkoja mutta ne saatanan parveketupakoitisijat...

• linnan-kundi

mitäs nyt kun minulla ei ole parveketta ...tupakoin ikkunasta ulos...??

• beethooven

Hyi tupakointi on pahasta. Muuten mistäköhän saisi edullisia kuubalaisia sikareita piakkoin ja halvalla?

• missä_isänmaa

Ei ole mikään salaliitto, Merkel sai vasta Kalergi-palkinnon, kun päästi kurkunlikkaajat maahansa ja sieltä Suomeenkin. Odottaako Stub ja Syzkowitskin kalergipokaalia ?

• EiMitäänTolkkua

Niinpä.....
      Virastoissa on kymmeniä tuhansia kukkahattutätejä (=kielikuva, on toki setiä myös) pyörittelemässä peukaloitaan ja miettimässä kaikenmaailman älyttömiä asetuksia ja direktiivejä.

• Keuhkosyöpä

Kukapa ei olisi tupakointia vastaan.... Matutkin valittivat Suomen tupakan hintaa.....

• Ihme_ja_kumma

Voi voi, mitäs nyt tehdään kun kaikki parrakkaat lapset polttaa röökiä? Kerätäänkö vapaaehtoisina lahjoituksina Nicoretteä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe