Kun pitää keksimällä keksiä ilkeysiä hallituksen ministereille.
Tuolle pojalle ei mikään tunnu kelpaavan. Katkera varmasti kun ei saa olla hallituksessa.
Onneksi ei ole hallituksessa.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/opetusministeri-grahn-laasonen-loukkaantui-ville-niinistolle/5757900
Vihreällä Villellä paha olla?
10
<50
Vastaukset
- ghghghhg
Sillä on ilkeä katsekin välillä kun saa suunvuoron, pää kenossa istuu.
- beethooven
Vihreät palaa juurilleen alenevassa polvessa mallia Baidermainhoff vielä tietenkin.
- wqqwq
vehreillä on nuyt vaikeaa.
- sompanssonni
Villelläkin on jatkuvat moonikset vaikka onkin "mies" eikun viherpiipertäjä.
- Vaihdevuosiaan
Lieneekö Tuksu kieltäytynyt luomulemmestä ??
- fvfvgfbvg
Kui sää jaksa kirjotella ittes kaa. näkee et kaik nimimerki on sama kaveri keksimii.
- duunarievp
Minkälainen on iminen joka äänestää vihreitä, hehän kokoajan haluavat lisää eneriaveroja ihmisille, eivät itelleen, hehän vähemmän harrastavat työntekoa.
- ohjeistusta
Miksi kaiken koulutuksen pitää olla ilmaista? Eikö riittäisi se, että peruskoulu, lukio ja ammattikouluu ja ammattiopisto ovat ilmaisia? Jos sen jälkee vielä haluu korkeamman tason koulutusta alalleen, niin siitä voi jo maksaakin.
Vai onko hienoa, kun yhteiskunta kustantaa filosofian maisterin tutkinnon pääaineena filosofia ja sosiologia? Mikä on työ, jota filosofi-sosiologi tekee? Opettaako peruskoulussa elämänkatsomusta vai tehtaassa lohduttelee pois potkittuja työläisiä? Vai pistääkö kirjoja aakkosjärjestykseen kylän kirjastossa?
No, maisteri se olla pitää, Vähintääkin. Hum.kandi tutkinto kyllä riittää puistoja haravoimaan, mutta ei silläkään pääse vielä leikkitädiksi seurakunnan kerhon hiekkalaatikolle.
- MulukkuÄmmä
Grahn-Laaksonen on kauniiden ihmisten kykypuolueen mulukku, joka agendoi Veikkauksen voittovaroista siivun saatanaa palvoville maahantunkeutujille uhrattavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243