minkäänlaista HERÄTYS liikettä. Kaikki eri kirst, kuntalaiset vain edelleenkin maailmalle valkeudeksi soihdut sammuneina, maalle suolattomina NUKKUU. Elää ja toimimii muista ja muusta niin väliä, itskyyden mukaisesti, kukin ja kussakin eri nimisessä eriseurassaan vain OMA puolueellisesti. Jumalan Sanan VASTAISESTI, ketä ja mitä näin pahasti ollen, palvelevasti!!
Jeesuksen nimessä... heille näin em. VÄÄRI eläville ja toimiville HERÄTYKSEKSI! Ettei kävisi niinkuin niille Nooan aikaisille, jotka heräsivät ja kiinnostuvat siitä pelastukseksi vaihtoehdosta, (Nooan arkista), liian myöhään. Siksi SYYSTÄÄN myös HUKKUIVAT. Saivat ansaitsemansa, maailmansa lopuksi tuomion.
Muistuttaen, vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa.
Suomessa ei näytä olevan
Herätyys
2
84
Vastaukset
- Todeten
Niin, eikä sitä näytä olevan täälläkään.
Aika ajaa ohi ja taikausko, myös kristonusko vaipuu unholaan.
Jokainen voi helposti havaita omalla kohdallaan jeesuksen taikauskoksi lukemalla tuon
Ask and it will be given to you; seek and you will find; knock and the door will be opened to you. For everyone who asks, receives; and the one who seeks, finds; and to the one who knocks, the door will be opened. (Matthew 7:7-8 NAB)
Nyt kokeilet rukoilla amputoidulle raajat takaisin. Huomaat, että jeesus valehteli, koska ne raajat eivät kasva maagillisesti takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165