Onko kaurapuuro hyvää? Mitä jos oletkin väärässä makuaistissasi? Jos se sinulle selvästi todistettaisiin, myöntäisitkö virheesi?
Kysymys ateisteille
6
<50
Vastaukset
- kauramannariisi
Kyllä siihen pitää voisilmä laittaa, sillä "paljaaltaan" vähän mauton.
Ja viinimarjat käyvät myös.. Muista jarmo, että tämä on profetiaosuus!
Minun pitää korjata jarmon aloitus ja kertoa raamatulla testattu profetiani, joka jokaisen uskovaisen kannattaa kiinnittää jääkaapin oveen, niin että se tulee luettua joka aamu
jeesus ei tule tänäänkään- NopeastiNähty
Onneton vertaus Jarmo. Taas kerran. Surullista.
- Jokurotisentään
Et runkku sylje mun puuroon.
- swedishchef
Tämä profetia testataan jääkaapilla ja sähköhellalla.
Elä hyvä ihminen! Multa meni jo kaksi raamattua ja yksi koraani päreiksi profetioitani testatessa. Yksikään uskovainen ole saanut niitä rukouksella korjattua, eikä kysymykseeni korvauksista ole vastattu uskovaisten toimesta!
Jos sun jääkaappi ja sähköhella menee päreiksi profetiaa testatessa, niin varaa ainakin vaihtokappaleet valmiiksi kotiinkuljetuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550