Helsinki treffeille tänään

Emmakaisamarjaana

Heips kiva mies. Lyhyesti ja ytimekkäästi: tänään sunnuntaina treffeille Helsingissä, vaikka syömään?
Ikäsi olisi jotain 30-40v. Olet oikeasti sinkku, varatut ja karanneet no thanks, ja olet valmis parisuhteeseen sen oikean osuessa kohdalle.
Olet ok kunnossa ja näköinen, mikään salihirmu ei tarvitse olla, mutta jotain liikuntaa harrastat tai olet valmis aloittamaan. Habituksesi ei ole muutenkaan jämähtänyt teinivuosiisi.
Olet työssä ja sinulla on normi toimeentulo, ei ole väliä mitä teet.
Osaat keskustella ja käyttäytyä ja olet mielummin seurallinen, kuin mököttävä. Et pode sellaisia neurooseja tai ongelmia, joiden ratkaisemiseen ei ihmisikä riitä.

Minä olen nainen ja kaikkea tuota sekä paljon muuta. Laita lyhyt esitely itsestäsi ja jatketaan s-postissa tarkemmin.

65

189

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ätmi-

Annatko mulle pillua? Olen koskaan sitä saamaton atm.

• Emmakaisamarjaana

No en tiedä mikä on tuo atm, mutta ilmeiseti kuulut ikäryhmään, kun vastasit ja jos kokemuksesi naisista on mainitsemasi, niin kuulut myös ryhmään neurootikot ja muut ongelmaiset.
        Vastaukseni on siis, etten anna.

• Ätmi-

No miksi et voisi antaa sitä vanhaa vittuako silti minulle kun ei se käytöstä kulu!

• MeÄtmitEmmeKelpaaUskoJo
        Ätmi- kirjoitti:

No miksi et voisi antaa sitä vanhaa vittuako silti minulle kun ei se käytöstä kulu!

Pillu se miehen tiellä pitää. Kuu pillusta kesään ja puoli kuuta häpyhuulista. Klitoriksesta ei päivääkään. Turha tähän on sielullisuutta sotkea.

• Mies.Helsingistä
      • Emmakaisamarjaana

Kerros hieman millainen olet. Mitä ravintolaa ehdottaisit?

• KysynVaia

Mikäs vika sinussa on, kun sun pitää etsiä treffiseuraa täältä?
      Jos olisit edes kohtuullisen näköinen ja edes suurin piirtein selväjärkinen, niin saisit varmaan treffikutsuja ihan oikeassa elämässä ja kasvotusten.

• Emmakaisamarjaana

Kyllä, minuunkin voi treffikumppani pettyä. Sellaista se elämä on. Useimmiten niin ei ole kuitenkaan käynyt, päinvastoin minun on joskus hankala päästä eroon liian innokkaista kosiomiehistä.

• kysyn.vain
        Emmakaisamarjaana kirjoitti:

Kyllä, minuunkin voi treffikumppani pettyä. Sellaista se elämä on. Useimmiten niin ei ole kuitenkaan käynyt, päinvastoin minun on joskus hankala päästä eroon liian innokkaista kosiomiehistä.

" päinvastoin minun on joskus hankala päästä eroon liian innokkaista kosiomiehistä."

Eli mieskriteerisi on kovat jos kukaan kosijoista ei ole sinulle kelvannut?
        Mikä heissä on ollut vikana?

• Emmakaisamarjaana

Joissakin on ollut vikaa, jotkut ovat olleet minulle sopimattomia ja parin kanssa olen ehtinyt elää pitkän suhteen. Sellaista se elämä on. Eikö sinulla ole kokemusta oikeasta elämästä?

• Mahti.ankka
        kysyn.vain kirjoitti:

" päinvastoin minun on joskus hankala päästä eroon liian innokkaista kosiomiehistä."

Eli mieskriteerisi on kovat jos kukaan kosijoista ei ole sinulle kelvannut?
        Mikä heissä on ollut vikana?

Kriteerien kovuushan riippuu hylättyjen kosijoiden lukumäärästä. Esim 2 hylättyä ei kerro vielä mitään. 20 alkaa jo kertomaan.

• KysynVaia

Joissakin on ollut vikaa, jotkut ovat olleet minulle sopimattomia ja parin kanssa olen ehtinyt elää pitkän suhteen. Sellaista se elämä on. Eikö sinulla ole kokemusta oikeasta elämästä?

Minulla on kyllä kokemusta sekä pitkistä suhteista että lyhyeksi jääneistä treffeistä.
        Mutta sitä en ymmärrä miksi luulet, että tältä palstalta saisit parempaa seuraa?!??

• Emmakaisamarjaana

Tämä oli tällainen ex tempore ajatus. Syömässä voi olla kiva käydä kivan ihmisen kassa, vaikka se ei sen kummepaan johtaisikaan. Jospa huhuiluuni vastasi joku kiva sinkkumies.

• VaaraVaaniiNetissä

Tämä oli tällainen ex tempore ajatus. Syömässä voi olla kiva käydä kivan ihmisen kassa, vaikka se ei sen kummepaan johtaisikaan. Jospa huhuiluuni vastasi joku kiva sinkkumies.

Missä on itsesuojeluvaisto?????
        Täällä on kaikenmuoliman hullut ja etsit pimpo seuraa, oletko pimpo itse???

• heheheheeee
        VaaraVaaniiNetissä kirjoitti:

Missä on itsesuojeluvaisto?????
        Täällä on kaikenmuoliman hullut ja etsit pimpo seuraa, oletko pimpo itse???

:D Itsesuojeluvaisto! Nimenomaan! :D

• mitaihmettaonkaan

Heh. Nainen voi sitten olla "kaikkea tuota ja paljon muuta" :D Luu vetävän käteen :D :D

• Onko sinulla nyt juoksut juostu ja tullut aika vakiintua?

• Emmakaisamarjaana

Harrastan juoksua, mitä nämä muut juoksut ovat?

• Emmakaisamarjaana kirjoitti:

Harrastan juoksua, mitä nämä muut juoksut ovat?

Aiot siis jatkaa (vieraissa) juoksua myös parisuhteessa?

• MissäVika
        HC-ätmel kirjoitti:

Aiot siis jatkaa (vieraissa) juoksua myös parisuhteessa?

Ei tuo sanonta tarkoita vieraissa juoksua.

• Kilttiatm

Meni mahikset tuossa työ ja ok näkinen sanoissa

• mäoonaikakivamies

se on sitten linguistiikka-settiä koko yö

• Kilttiatm

no jotain kuukauden päästä napsahtaa perintö tilille noin 500 000 euroa joten en minä töitä aio edes hankkia.

• Emmakaisamarjaana

Näin varmaankin tosiaan on. Uskottavuuttasi lisää höpöt jutut, joita näyt postaavan aíka ahkerasti.

• Kilttiatm

Ei ole höpö juttu. Äidiltäni tulee aikamoinen perintö

• Ainakin.nimi.täsmää
      • Emmakaisamarjaana

En ole

• m-i-e-s

Ilmeisesti olet valmis tarjoamaan, koska ehdotat syömistä / treffejä Helsingissä?

Jotenkin en usko, että tuo oikea olisi osumassa kohdalle. Erittäin kliseinen ja kulunut termi. Kaikki vain tapahtuu, mikäli galaksit kohtaa. =P

Oletko valmis poistumaan Helsingistä, kiinnostaako koti-, piha-, metsä- ja puutarhatyöt?
      Läpäisetkö ja oletko valmis laajamittaiseen turvallisuusselvitykseen, jonka lisäksi tarkastetaan pankkiasiasi ja järjestetään muutaman mainitsemattoman tahon haastattelu? =P

• ehkänäineilen

Siis eri kaupunki, mutta ei kaukana.

• Emmakaisamarjaana

No jos olet niin varaton, että et voi omia kulujasi maksaa, niin sinulla ei ole riittävää toimentuloa. Kyllä mä voisin miehen elättää, olen sen verran hyväpalkkaisessa duunissa, mutta ensin täytyisi muuten rakastua mieheen. Pummeja en siedä.
        Näillänäkymin viihdyn tosi hyvin Helsingissä ja kodissani, mutta koskaan ei voi tietää, mitä elämä tullessaan tuo.
        Neuroottiset mielenterveyspotilaat voivat etsiä seuransa muualta. Olen psyykksesti terve ja vahva ihminen. Suosittelen sinulle kaltaistesi seuraa, ymmärrätte paremmin toisianne.

• m-i-e-s

No jos olet niin varaton, että et voi omia kulujasi maksaa, niin sinulla ei ole riittävää toimentuloa. Kyllä mä voisin miehen elättää, olen sen verran hyväpalkkaisessa duunissa, mutta ensin täytyisi muuten rakastua mieheen. Pummeja en siedä.
        Näillänäkymin viihdyn tosi hyvin Helsingissä ja kodissani, mutta koskaan ei voi tietää, mitä elämä tullessaan tuo.
        Neuroottiset mielenterveyspotilaat voivat etsiä seuransa muualta. Olen psyykksesti terve ja vahva ihminen. Suosittelen sinulle kaltaistesi seuraa, ymmärrätte paremmin toisianne.

On ne trollit ihania. =P Ensinnäkin on oltava standardit. Mikäli minä pyydän treffeille/iltaa istumaan minä maksan. Mikäli toinen pyytää, pitää hänen olka valmis maksamaan, ei ainoastaan valmis hyötymään. Yrityslounas, jossa tiedustellaan toisia mukaan on aina omakustannus hintaan.

Ei taida trolli tietää, paljonko maksaa koti, piha, metsä ja puutarha. =D

Eli et uskalla selvitykseen johtuen neuroottisista mielenterveysongelmista? Psyykkisesti terve ja vahva ihminen suoltaa pikkaisen järkevämpää ulos aivan jossakin muualla kuin täällä. =P

Kyllä itsekkin suosittelen itselleni kaltaistani seuraa, mikämon moitteeton, täysin terve ja valtioiden ja näiden edustajien luottamuksen / arvostuksen arvoinen. =P Mun avustuksella nyt kumminkin voisit päästä käsiksi sellaiseen masteravaimeen, jossa liikkuu , ei vain Suomen rahat. =P Kannattaisiko oikeasti epäkypsän trollin hankkia työpaikka? Minä pystyisin järjestämään tämänkin.

• rumamaija
        m-i-e-s kirjoitti:

On ne trollit ihania. =P Ensinnäkin on oltava standardit. Mikäli minä pyydän treffeille/iltaa istumaan minä maksan. Mikäli toinen pyytää, pitää hänen olka valmis maksamaan, ei ainoastaan valmis hyötymään. Yrityslounas, jossa tiedustellaan toisia mukaan on aina omakustannus hintaan.

Eli et uskalla selvitykseen johtuen neuroottisista mielenterveysongelmista? Psyykkisesti terve ja vahva ihminen suoltaa pikkaisen järkevämpää ulos aivan jossakin muualla kuin täällä. =P

Kyllä itsekkin suosittelen itselleni kaltaistani seuraa, mikämon moitteeton, täysin terve ja valtioiden ja näiden edustajien luottamuksen / arvostuksen arvoinen. =P Mun avustuksella nyt kumminkin voisit päästä käsiksi sellaiseen masteravaimeen, jossa liikkuu , ei vain Suomen rahat. =P Kannattaisiko oikeasti epäkypsän trollin hankkia työpaikka? Minä pystyisin järjestämään tämänkin.

Vaikka yleensä miehet ovat omalla kohdallani ehdottaneet kahvittelua/ruokailua, niin kyllä silti 99 % tapauksista olen aina maksanut itse oman osuuteni, myös pelkän kahvin ollessa kyseessä. Jos mies välttämättä haluaisi tarjota, niin olisi eri juttu, mutta niin on käynyt vain kerran suomalaisen miehen kohdalla (josta tuli sitten toka eksäni) ja kaikki muut jotka niin ovat tehneet ovatkin olleet ulkomaalaisia.

Eli ei se niin mene, että se joka ehdottaa ruokailua/kahvittelua maksaisi molempien puolesta. Minusta aloittaja sanoi selvästi, että miehen tulee illallisella maksaa vain omat kulunsa.

• Ilmeisesti
        m-i-e-s kirjoitti:

Osu ja uppos!! :D

Kerrankin nainen on aloitteellinen, ja te senkun kiukuttelette!
        Vie uskottavuutta jopa sinulta, m-i-e-s, tuo kukkoilu, röystäily ja itsensä pönkitys.

• m-i-e-s
        Ilmeisesti kirjoitti:

Osu ja uppos!! :D

Kerrankin nainen on aloitteellinen, ja te senkun kiukuttelette!
        Vie uskottavuutta jopa sinulta, m-i-e-s, tuo kukkoilu, röystäily ja itsensä pönkitys.

Nainen vai "nainen"? Muuten hyvä, mutta ylipäätänsä hänen koko kirjoituksessaan ole mitään logiikkaa, joten todennäköisesti avohoitopotilas ja mies. =P

• m-i-e-s
        rumamaija kirjoitti:

Vaikka yleensä miehet ovat omalla kohdallani ehdottaneet kahvittelua/ruokailua, niin kyllä silti 99 % tapauksista olen aina maksanut itse oman osuuteni, myös pelkän kahvin ollessa kyseessä. Jos mies välttämättä haluaisi tarjota, niin olisi eri juttu, mutta niin on käynyt vain kerran suomalaisen miehen kohdalla (josta tuli sitten toka eksäni) ja kaikki muut jotka niin ovat tehneet ovatkin olleet ulkomaalaisia.

Eli ei se niin mene, että se joka ehdottaa ruokailua/kahvittelua maksaisi molempien puolesta. Minusta aloittaja sanoi selvästi, että miehen tulee illallisella maksaa vain omat kulunsa.

Minulla se menee näin, valitettavasti. En tiedä sinun seuralaistesi kasvatuksesta, mutta meillä se on ihan opetettu, eikä edes kantapään kautta.

• Ilmeisesti
        m-i-e-s kirjoitti:

Nainen vai "nainen"? Muuten hyvä, mutta ylipäätänsä hänen koko kirjoituksessaan ole mitään logiikkaa, joten todennäköisesti avohoitopotilas ja mies. =P

On varmaankin joku ulkopuolinen, ei raukka tiedä mihin tuli.
        Ja onko toisaalta ihme, etteivät naiset pyydä miehiä ulos (tee aloitteita), jos koko lysti pitäisi maksaa? Omansa kyllä aina voi maksaa, siihen aina varaudun.

• m-i-e-s
        Ilmeisesti kirjoitti:

On varmaankin joku ulkopuolinen, ei raukka tiedä mihin tuli.
        Ja onko toisaalta ihme, etteivät naiset pyydä miehiä ulos (tee aloitteita), jos koko lysti pitäisi maksaa? Omansa kyllä aina voi maksaa, siihen aina varaudun.

Ulkopuolinen ja ei tiedä mihin tuli? =D (ilmeisesti et lukenut näitä viestejä? Mikäli tämä olisi edes hiukan haiskahtanut aidolle, en olisi tähän edes vastannut. Koska tiesin mitä on luvassa, lähin saamaan oman sadistisen mielihyväni. =P Sillein niin kuin hei Daa, tää on keskustelu palsta, mulle se virallisesti on pelkkää ajatuksenvaihtoa ei muuta. Sutinaa varten löytyy treffit ja chatit. Ulkopuolinen muutenkaan ei tietäisi, että yli puolet omaa monituisia ongelmia, juuri tällä palstalla.)

Onhan näissä toisinaan palkitsevaa huutaa metsään niin kuin se vastaa, mutta mitä noihin treffeihin tulee, niin se on aina tapaus ja tilanne kohtaista. Mikäli ollaan jo ulkona ja toinen pohtii syömistä tms. niin luonnollisesti omakustanteisesti. Kävelyllä ja käydäänkö kahvilla on eri merkitys kuin puhelin kouraan ja pyytämällä toinen puskista tai muuten puskista syömään. Itse en oleta että toisella on rahaa, itse oletan että itselläni on varaa vaikka hän överiksi vetäisikin.

Aloitteen teko ei liity treffeihin. Aloitteen tekeminen on ollut aina ilmaista. Aloite voi tulla ihan puskista, oli se sheivattu sääri tai rinnat. (Kyllä se naisen aloite taitaa tulla miehelle kalliimmaksi. Pieni harmiton flirtti voi maksaa koko baari illan =P) Kaikessa ja kaikkiin voi aina suhteuttaa monia tekijöitä, ettei mene liian mustavalkoiseksi. Treffitkään ei välttämättä maksa mitään, mutta naisten aloitteesta melko normaali kaava on, vaikuttaa hyvältä ja juttukin luistaa, mikäli kiinnostsa niin johonkin parempaan ja rauhallisempaan paikkaan tekee yleensä mieli, eli käytännössä avaussyöttö otetaan kiinni ja halutessaan tehdään maali. Kärjistetysti tissit paljaana ja jooh mä maksan, mihin mennään. =P

• Luolamadonna

Mjoo

Mä seison tässä Manalan oven edessä. Tosin juuri söin. Mutta jos näytät Keiralta, niin voin syödä uudestaan.

(Reps)

• helmiä.sioille

Heh, aika heikosti menee sinulla... :D

• ehdottäyttävä

Emmä kyllä sokkotreffeille lähde.

• Aloittajan ilmaisu on niin kärkevää ja sana "neuroottinen" toistuu niin tiheään, että hän lienee itse porukan neuroottisin ja huumorintajuttomin tiukkis.

• Luolamadonna

Kaiken lisäksi hän ei taida olla lesbo eikä muutenkaan mun tyyppiä.

Taitaa mennä tuonne lihapullien ja Oonan mappiin.

(Hihitystä)

• grdgrdgrdgdr

Samaa mieltä. Itse etsin naisesta empaattisuutta, hyväsydämisyyttä ja kiltteyttä. Aloittaja ei vaikuta tuollaiselta lempeältä tapaukselta kun puhuu noin tiukasti rahasta ja neuroottisuuksista ja mökötyksistä ym. Tuli aika kova kuva.

• Emmakaisamarjaana

Oho täällä on oikein valtioiden edustajia paikalla. Palstan nimi on Sinkut ja täällä päivystää joku 007, joka hoitelee ihmisille työpaikkoja ja valtioiden suhteita? Nyt taitaa hieman uskottavuus olla koetuksella.
      Ei taida nyt aloitukseni saavuttaa ketään kivaa ja normaalia vapaata miestä. No täytyy mennä iltapäivällä syömään jonkun kaverin kanssa.

• Ilmeisesti

Kuten huomasit, mahdollisimman väärä paikka.
        Kerrankin saavat aloitteen, ja itse saavat aikaiseksi vain kitinää.

• helmiä.sioille
        Ilmeisesti kirjoitti:

Kuten huomasit, mahdollisimman väärä paikka.
        Kerrankin saavat aloitteen, ja itse saavat aikaiseksi vain kitinää.

Heh, vaikka tämä ei olekaan tosissaan tarkoitettu treffikutsu tai jotain niin en silti tiedä teistä, mutta kyllä minä olen kohdistanut huomioni aina kiinnostukseni kohteelle suoraan niin ettei asiasta jää kummallekaan(tai kenellekään) mitään epäselvyyttä.

Tämä aloitus taas vaikuttaa taas jonkinlaiselta testiltä, joko oman haluttavuuden tai muun vastaavan. Tai sitten jollain palstaätmillä on tylsää ja päätti sitten viihdyttää itseään tällä tavalla. Kolmas ja ehkä epätodennäköisin skenaario on se, että kyseessä on joku epätoivoinen nainen, joka on jo kaikki muut miehensaantikanavat kokeillut.

Mutta kaikesta huolimatta nää on aina niin hauskoja luettavaa. :D

• helmiä.sioille
        helmiä.sioille kirjoitti:

Heh, vaikka tämä ei olekaan tosissaan tarkoitettu treffikutsu tai jotain niin en silti tiedä teistä, mutta kyllä minä olen kohdistanut huomioni aina kiinnostukseni kohteelle suoraan niin ettei asiasta jää kummallekaan(tai kenellekään) mitään epäselvyyttä.

Tämä aloitus taas vaikuttaa taas jonkinlaiselta testiltä, joko oman haluttavuuden tai muun vastaavan. Tai sitten jollain palstaätmillä on tylsää ja päätti sitten viihdyttää itseään tällä tavalla. Kolmas ja ehkä epätodennäköisin skenaario on se, että kyseessä on joku epätoivoinen nainen, joka on jo kaikki muut miehensaantikanavat kokeillut.

Mutta kaikesta huolimatta nää on aina niin hauskoja luettavaa. :D

Niin ja onhan tämäkin aloitus osoitus siitä kuinka pahasti naisen puutteessa ainakin palstan miehet ovat. Jos mies olisi tehnyt vastaavanlaisen aloituksen, tuskin olis saanut kahta vittuilevaa vastausta enempää. Nainen(?) kun teki niin lyhyessä ajassa yli 50 viestiä... :D

Heh, mut ehkä tämä onkin juuri sitä naisten hypergamiaa... :D

• m-i-e-s

Sarjassamme katkeraa tilitystä. Ei joo luku- ja kirjoitustaito tee ketään älykkääksi. =P

007 on Ian Flemmingin luoma hahmo, mutta Britannialla on oma salainen palvelunsa, minkä kanssa minulla ei ole mitään tekemistä. =P

Otti ilmeisen koville, ei tullut ilmaista lounastakaan?

• Ilmeisesti
        helmiä.sioille kirjoitti:

Niin ja onhan tämäkin aloitus osoitus siitä kuinka pahasti naisen puutteessa ainakin palstan miehet ovat. Jos mies olisi tehnyt vastaavanlaisen aloituksen, tuskin olis saanut kahta vittuilevaa vastausta enempää. Nainen(?) kun teki niin lyhyessä ajassa yli 50 viestiä... :D

Heh, mut ehkä tämä onkin juuri sitä naisten hypergamiaa... :D

Olen nainen itsekin. Tässä ketjussa on ehkä kaksi vastausta, jotka voisi ottaa edes jotenkin vakavasti? Eli ei nyt ihan viittäkymmentä miestä jonossa.
        Ihmetyttää myös se, että kaikella negailulla ainoastaan sahailee omia jalkojaan, se melko varmasti kostautuu jossain vaiheessa, jos naiset saavat miehistä tällaisen kuvan, itsellä ainakin treffailu innokkuus laskee, ätmien ainakin.
        Vittuilisivat ytmeille. Ei taida rahkeet siihen riittää.

• helmiä.sioille
        Ilmeisesti kirjoitti:

Olen nainen itsekin. Tässä ketjussa on ehkä kaksi vastausta, jotka voisi ottaa edes jotenkin vakavasti? Eli ei nyt ihan viittäkymmentä miestä jonossa.
        Ihmetyttää myös se, että kaikella negailulla ainoastaan sahailee omia jalkojaan, se melko varmasti kostautuu jossain vaiheessa, jos naiset saavat miehistä tällaisen kuvan, itsellä ainakin treffailu innokkuus laskee, ätmien ainakin.

Tuota noin...

Mä luiulen, että jopa palstaätmit tajuavat sen et täältä treffiseuraa hakevassa naisessa on jotain aika pahasti vialla. Siis siinä tapauksessa, että on hakemassa tosissaan eikä ole pilailemassa palstaätmien kustannuksella.

Ja sitten taas palatakseen aloitukseen ja siihen seuranhakutyyliin. Tehdään aloitus minkälainen mies hakusessa, odotukset ja kriteerit yms. ja that's it. Laitetaan miehet "kilpailemaan" siitä, että kuka tulee valituksi. Tuskin monikaan haluaa tulla valituksi sillä tavalla. Minä itse henkilökohtaisesti en ole tavannut ikinä niin erinomaista naista, että sellaiseen missään muodossa mukaan lähtisin. Lähtisitkö sinä, jos tilanne olisi käänteinen ja joku mies tekisi vastaavanlaisen aloituksen? Hirveetä kilpailua muiden naisten kanssa siitä, että kuka tulee valituksi treffiseuraksi... :D

• Ilmeisesti kirjoitti:

Aloittajan tyyli on niin kylmä ja kova, ettei kukaan kiva ja normaali mies vastaisi siihen muutenkaan. Nainen ei myöskään kertonut mitään itsestään, mikä herättää aina epäilyksiä.

• HC-ätmel kirjoitti:

Aloittajan tyyli on niin kylmä ja kova, ettei kukaan kiva ja normaali mies vastaisi siihen muutenkaan. Nainen ei myöskään kertonut mitään itsestään, mikä herättää aina epäilyksiä.

Lisäksi aloittaja tokaisi, että meneekin sitten kaverin kanssa syömään. Fiilis on se, että kuningatar on suvainnut laskeutua tänne meidän tavallisten kuolevaisten joukkoon ja antanut meille luvan viihdyttää itseään. Kukaan fiksu ei lähde sellaiseen mukaan.

• 876
        HC-ätmel kirjoitti:

Lisäksi aloittaja tokaisi, että meneekin sitten kaverin kanssa syömään. Fiilis on se, että kuningatar on suvainnut laskeutua tänne meidän tavallisten kuolevaisten joukkoon ja antanut meille luvan viihdyttää itseään. Kukaan fiksu ei lähde sellaiseen mukaan.

Ilmeisesti ilmeisesti on aloittaja itse. ;D

• jo.on.ennen.kuulumatonta

nyt saan kuvan että kaikki onkin bubbeli poikia jopa täältä tullaan kysymään treffeille eikä mene ei kannata enään valittaa nainen pyytää sinua ulos treffeille etkä mene

• 5235

Sori jos ei napannut, mutta itsestäsi et paljon kertonut. Lista vaatimuksia miehelle käy ehkä luonteesi kuvauksesta, mutta mikään kirjoituksessa ei oikein sytytä. Kierrän kaukaa tuollaiset keski-ikäiset naiset jotka valittelee, että hyviä miehiä ei löydy ja perään lista vaatimuksia miehelle.

• minkäikäistä

Joo, ikä olisi edes hyvä tietää. Veikkaan että aloittaja on lähempänä 40v kuin 30v kun skaala on tuollainen.

• Emmakaisamarjaana

Vapaasti saa kysyä, vastaan jos olen sinusta kiinnostunut. Tässä muuten herää epäily, kun viestejä pukkaa aivan putkeen, että lähettäjänä on joku sama hlö. Joku, jolla ei ole tekemistä ja elämä hieman vajaata.
        No tämä ei tannut nyt johtaa mihinkään. Harmi, olisi ollut kiva tavata joku mukava mies ja käydä syömässä hyvin.

• menifiilis

Vapaasti saa kysyä, vastaan jos olen sinusta kiinnostunut. Tässä muuten herää epäily, kun viestejä pukkaa aivan putkeen, että lähettäjänä on joku sama hlö. Joku, jolla ei ole tekemistä ja elämä hieman vajaata.
        No tämä ei tannut nyt johtaa mihinkään. Harmi, olisi ollut kiva tavata joku mukava mies ja käydä syömässä hyvin.

Taidat olla aikamoinen pullero, kun tuo ruoka tuntuu niin tärkeältä.

• ja.hyvä.niin

Palsta on suht vilkas, ei ole epätavallista että viestejä tulee minuuttien aikavälillä toisistaan.

• TusinaTavara

Tämä ei lakkaa hämmästyttämästä: naiselle pitäisi kelvata ihan kenen hyvänsä kaksilahkeisen? Eivät nuo kriteerit olleet mitenkään kummallisia, oli määriteltynä normaali, terve ihminen.
        Kelpaako miehelle ihan oikeasti kuka tahansa nainen? Tämän palstan perusteella ei ole olemassa tarpeeksi hyvää naista.

• rumamaija
        menifiilis kirjoitti:

Taidat olla aikamoinen pullero, kun tuo ruoka tuntuu niin tärkeältä.

Syödä on kaikkien pakko, oli sitten punkero tai ei, joten ei ole mikään ihme jos välillä tekee mieli hoitaa se nälkänsä pois jossain kivassa ravintolassa ainaisen kotikokkailun sijaan. Itsekin tekisi mieli joku päivä lähteä taas ulos syömään.

• 5235

Sori, mutten ole sinusta kiinnostunut. Jos et osaa itsestäsi mitään kertoa ilman tenttaamista, niin ole mikä olet, ei nappaa.

• 5235
        TusinaTavara kirjoitti:

Tämä ei lakkaa hämmästyttämästä: naiselle pitäisi kelvata ihan kenen hyvänsä kaksilahkeisen? Eivät nuo kriteerit olleet mitenkään kummallisia, oli määriteltynä normaali, terve ihminen.
        Kelpaako miehelle ihan oikeasti kuka tahansa nainen? Tämän palstan perusteella ei ole olemassa tarpeeksi hyvää naista.

Minua ei lakkaa hämmästyttämästä eräiden lukutaito.

• Täytän sun kriteerit, ainakin suuremmalta osin. Muhun saa yhteyttä profiilin kautta tai sähköpostitse (osoitteen voi päätellä nimimerkistä).

• pirkittamaijaleena

Kai sä jo löysit kaffeseuraa? Aamusta asti täällä vaan "keskustelemassa".... No ainakin keräät hirveesti vastauksia. ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1184
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      61
      957
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      77
      871
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      101
      818
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe