http://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/ryöstäjä-iski-kahteen-kauppaan-tunnin-sisällä-–-ulkopuolinen-puuttui-rohkeasti/ar-BBqoX9v?li=AAaDcIL&ocid=mailsignoutmd
Neiti Selänne uhkasi paljastaa vittunsa , jos rahoja ei ala kuulumaan, ja kaikki kassat antoivat heti kaikki rahat.
Neiti Selänne ryösti kauppoja
5
<50
Vastaukset
- NeitiPeräEerolaMussuttaa
Mikä perse eeroa riepoo?
- NeitiKaljokiAntaa
Selänteen vitun lutkuttaja tulin taas puolustaamaan jumalaansa.
Miten Irma onko tänään panijoita käynyt ja miten paljon olet panosta maksanut ?
Muistahan nussia Irma Kalajoki Lattapillua Neiti Selänteen kanssa,
- NeitiLauraSalmi
Neiti Selänteen vittu on niin suuri, että kaikki Neidit mahtuu sinne suorittamaan palvelusmenoja.
Neiti Selänteellä on paljon palvoja Neitejä, jotka pitävät häntä Jumalanaan. - djjfjfjfh
Teemu on legenda jota sinunkin tulee nöyränä arvostaa.
- NeitiLauraSalmi
Neiti Selänteen vittu onkin niin kuuluisa että kaikki sitä on viiksen vetäneet.
Neiti Selänteen tampponit roikkuvat hallin katsoksessa muinaismuistona ja palvonta kohteina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181