Kokous alkaa.Hmm kuten,kaikki tietää.Eläkemaksuja pitäisi nostaa.Muminaa SAK -pöydässä.Paperiden kahinaa.Vaivautunutta yskimistä.Niin paljonko?
No jos vaikka 1% ensimmäiset viisivuotta?Muminaa kröhöm köh ,köh.
Puheenjotaja ei me ,tälläiseen voida suostua.Mitä ne työntekijätkin ajattelee?
Ostovoima laskee.Jaha no jos ,nostetaan jotan 0.xx% Kelpaako?
Kröhöm köh,köh.Niin no kai tähän voidaan suostua? Hei , tämän jälkeen jatkoille.
Mä tiedän ,yhden tosi vetävän sussus.Siellä xxxxxxxxxxx ravintolassa.Lyö kokous päättyneeksi.Näin mennään aina------------kunnes koittaa se,paljon puhuttu ja tiedetty
vuosi 2016!
Jos vuonna 1980 olisi .Korotettu eläkemaksuja kerralla 2.0%.Olisi eläkeyhtiö saanut.Sillä
korkoa korolle.Laskien 2,040 kertaisen tuoton!(2%)ja neljällä .4,877 kertaisen tuoton.
Eli aikaa on ,ollut ja tuottaviakin vuosia,mitään ------poliitikot eivät tehneet!
Samat kovapalkaiset,IMBESILLIT hallitsevat .Vuosikymmeniä!
Samat .kovapalkaiset IMBESILLIT ottivat KREIKAN euh:n.Kreikan maksukyvyttömyys
ei ollut .Mikään salaisuus.Kreikka on ,ollut koko olemassaolonsa tai itsenäisyytensä
ajan 60%konkursissa!Samaan ovat kyenneet vai 2-3 Etelä-Amerikan maata.
Joissa joka sunnuntai on vallankumous ja maanantaina pankkikriisi!
Nyt ei taida,riittää edes 5-9% nosto?Itseasiassa taitaa koko .Eläkerahasto olla
20-30%kuralla jo nyt?
on vuosi 1980 eläkeyhtiöiden kokouksessa
zummteufell
1
<50
Vastaukset
- Valtion.menot.kuriin
Jos vuonna 1980 olisi korotettu esittämäsi prosentti niin nekin rahat olisi kyllä saatu tuhlatuksi jonnekin poliitikkojen toimesta. Tämän vuoksi mitkään verojenkorotukset, yhteiskuntasopimukset, jne. eivät milloinkaan riitä, mikään määrä tuloja ei riitä tällaiselle tuhlarivaltiolle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233