Maitotilalliset lähtevät traktorimarssille, koska maatalouden tukimaksujen suoritus on myöhässä.
Tiltut valehtelevat maitotilallisista
8
<50
Vastaukset
- WTiltutvisertää
Washingtonin Tiltujen valeviserrys jatkuu.
Tukimaksujen viivästys on yksi syy. Mutta suurempi syy on EUn pakotelinjaus, jonka seurauksena Venäjä asetti vastapakotteita.
Maidon tuottajahinta on pudonnut yli 20 %.
Titityy, titityy...- Tiltun-valetta-taas
Kyse on maatalouden ahdingosta, joka johtuu alhaisista tuottajahinnoista.
Pakotteet taas johtuvat Venäjän hyökkäyksestä Krimille, jota tiltut ainoina Suomessa kannattavat.
EU:sta saadaan halvalla elintarvikkeita.
- WTiltutvisertää
Heti vaikeni Washingtonin Tiltujen viserrys, kun asian laita heillekin valkeni. Tosin kohta valeviserrystä pukkaa.
Titityy, titityy... - kyllä_jämpti_onnii
Talouspakotteet ovat vieneet kannattavuutta maataloudesta.
- Vain-vähän
Perussyy ovat alhaiset tuottajahinnat, joita tuet eivät riittävästi kompensoi.
Menee yli tiltujen horisontin tämäkin.
- WTiltutvisertää
Iso joukko Moskovan Tiltuja matkalla Helsinkiin traktoreillaan. He ovat sitä mieltä, että Venäjä-pakotteet ovat suurin syy maanviljelijöiden ahdinkoon.
Mittatikkuna on käytetty Washingtonin Tiltujen arviointiperusteita Moskovan Tiltuista.
Titityy, titityy...- Tiltun-valetta-taas
Maanviljelijät eivät todellakaan ole tiltujen kaltaisia maanpettureita, vaan mahdollisimman kaukana heistä.
"He ovat sitä mieltä, että Venäjä-pakotteet ovat suurin syy maanviljelijöiden ahdinkoon."
Eivät ole. Turha valehdella.
- 2plus2
Ryssän vika!
Mitäs lähti laittomiin valloitushommiin että tienasi pakotteet niskaansa?
Sitäpaitsi ryssät ovat Ruplan romahduksen jälkeen rutiköyhiä ettei heillä edes olisi rahaa ostaa suomalaisia huipputuotteita oli pakotteet tai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203