Kyllä sitä vaan keskustaa lähelläkin olevalla toisinaan paukut hyytyvät. En kuitenkaan jaksanut herätä aamulla heti viiden jälkeen palstaa vahtimaan kapin yhteydenoton varalta kuten suunnittelin. Syynä oli pari ihanaa unta joita näin, enkä millään hennonnut herätä.
Ensimmäisessä unessa Paavo Väyrysestä oli tullut poikkeuslain avulla elin-ikäinen presidentti ja hänen johtamansa yhteiskunta oli ihanan keskustalainen. Oltiin erottu EU:sta ja liitytty Venäjän johtamaan valtioliittoon. Maatalous oli määritelty pakolliseksi oppiaineeksi ja kaikissa kodeissa ja laitoksissa oli pakollista pitää Paavon kuvaa seinällä. Maahanmuuttoviraston nimi oli muutettu Maastamuutonestovirastoksi estämään väestön poismuutto Suomesta ja maaseudulta kaupunkeihin.
Toisessa unessa kuljin käsi kädessä kapin kanssa rannalla ja katselimme välillä toisiamme syvälle silmiin. Unen jatkosta en kehtaa puhua koska siinä siirrytään K-18 puolelle mutta ihania unia olivat molemmat.
No, tässä siis syy miksi en tapani mukaisesti aamulla heti viiden jälkeen kapia etsiskellyt täältä.
Pahoitteluni palstalaisille
16
66
Vastaukset
- JohtajaOnTunteikas
Olipas päivä paras kirjoitus :D
- Homo-Ossin-kurittaja
HOH HOH HOH HOH HOH
- MkarvaJombnRaksJohtaja
Kuvaa Sinä Munakarvaveljeni vain intiimejä paikkojasi. Jätä järkevämmät tekemiset viisaammille.
- MkarvaJombnRaksJohtaja
MkarvaJombnRaksJohtaja kirjoitti:
Kuvaa Sinä Munakarvaveljeni vain intiimejä paikkojasi. Jätä järkevämmät tekemiset viisaammille.
Et kapi pysty pysymään minulta piilossa sillä olen harjaantunut sinun löytämisessä. Tänäänkin olen jo havainnut sinut n.viidessäkymmenessä kirjoituksessa. Ovikello soi aiemmin mutten mennyt avaamaan koska siellä olisit ollut sinä. Eilen kun kävin mielenterveyskuntoutujien keskusteluryhmässä ja kerroin tästä ryhmälle niin terapeuttini oli hyvin myötätuntoinen ja lupasi auttaa minua.
- Kapi_vaari
Muutamaan tuntiin en ole palstaa avannut, mutta kun nyt profiilini kautta pistelehdin palstalle, tänäisistä tärkeistä toimistani taukoa pitäen, ja huomasin sille tulleen tuon viestisi, ihan kiva siihen on vastata
Syy palstan avaamiseen oli vain suunnaton uteliaisuus vielä nähdä, mitä tälle palstalleni on tullut. Olenhan saanut täällä kaikilta suurempaa huomiota kuin puolue, jonka palstan vahtaamiseen olen 15 vuotta elämästäni käyttänyt.
Kun kerran palstalle pistelehdin ja näin tuon avauksesi, enpä viitsisi enempää enää puuttua moiseen, mutta oikaisen kuitenkin tuota viestissäsi esittämääsi toiveunta, sellaiseksihän on tuo käsitettävä. En todellakaan halua kanssasi rannalle harrastamaan tuota meidän oikeiden miesten puuhaa, homoilua, minulle riittää se, että käytän säännöllisesti maissintähkää fantasioideni toteuttamiseen. Olenhan tullut tutuksi maissintähkä-anuksessa aliupseerina jo ammoisina sotilasuran aikoinani, jos jollakin on parempi RUK:n todistus, hän varmaan esittää sen.
En aio tänään tämän enempää enää teidän elämänsisältönänne olla, joten koettakaa rauhoittua ja tyytyä kohtaloonne, mutta jos ette todellakaan pääse unistanne vaan teidän on pakko niistä kertoa tällä palstalla, tehkää toki niin, vaikkei se teitä autakaan. Minä en tule kanssanne homoilemaan, sillä kun nyt poistun tältä palstalta en sitä ihan vähiin aikoihin avaa.
Vain tämän halusin tulla vielä sanomaan.- Kapi_vaari
Kun koneeni oli vielä auki, ja sen vuoksi täällä kerran vielä, ehdottomasti viimeisen kerran, päätin pistelehtiä, niin sanon vaan, että se joka on isomman maissintähkän anukseensa tunkenut,varmaan esittää kuvia siitä täällä.
- MkarvaJombnRaksJohtaja
Kapi_vaari kirjoitti:
Kun koneeni oli vielä auki, ja sen vuoksi täällä kerran vielä, ehdottomasti viimeisen kerran, päätin pistelehtiä, niin sanon vaan, että se joka on isomman maissintähkän anukseensa tunkenut,varmaan esittää kuvia siitä täällä.
HO HOO, HO HOO!
- Poishaureus
Kapi_vaari kirjoitti:
Suurta on kaupunkien haureus kun täälläkin pitää jumalanviljaa pyllyyn tunkea.
- JumalanViljaa
Poishaureus kirjoitti:
Suurta on kaupunkien haureus kun täälläkin pitää jumalanviljaa pyllyyn tunkea.
Kapi sentään oli pyhällä maalla kun tunki maissintähkää peräaukosta sisään.
- MkarvaJombeRakasJohtaja
Tänään olin jo seitsemältä reippaana kapia vahtaamassa täällä. Jotenkin tuntuu tuo uusi mielialalääke auttavan, tosin erektioon sillä tuntuu olevan vaikutusta. Ei värähdäkkään vaikka kuinka tuijotan kapin kuvaa.
- Kapi_vaari
Kun juuri lounaan syötyäni, pakasteesta esiin ottamaani ja Philips merkkisessä mikrossa 2 minuuttia teholla 800 w lämmittämääni kaalilaatikkoa, pikaisesti toisella silmällä palstaa vilkuillessani tuon vastineesi havaitsin, niin täytyy siihen vielä todeta seuraavaa:
Kun minulla on tuon ammoisen sotilasajan jälkeen ollut elämässäni niin paljon muutakin, vaikkeikaan enää munakarvoja, tuo sotilasurani ei ole enää itselleni juuri muuta, kuin siltä saamiani mukavia kokemuksia ja hyviä muistoja, joiden parissa edelleenkin koko ajan viihdyn ja niistä yhtenään teillekin kepulireppanoille valistusta annan. Itselläni edelleenkin "värähtää" jopa kaupassa kun näen maissintähkän, eritoten sellaisen raa'an ja kovan, jollaisen kanssa YK-joukoissa palvellessani totuin touhuamaan. Olen siitä tainnut kuvienkin kera täällä todisteen antaa, todistanhan aina mitä kirjoitan. Mainittakoon, etteivät esikypsennetyt maissintähkät, joita muoviin pakattuna Pakilan Siwassa myydään, sovellu touhuiluihini kovinkaan hyvin
Ja jos jollakulla täällä on parempi RUK:n todistus, hän varmaan näyttää sen.
: - Jombenrakasihkujohtaja1
Kapi_vaari kirjoitti:
Kun juuri lounaan syötyäni, pakasteesta esiin ottamaani ja Philips merkkisessä mikrossa 2 minuuttia teholla 800 w lämmittämääni kaalilaatikkoa, pikaisesti toisella silmällä palstaa vilkuillessani tuon vastineesi havaitsin, niin täytyy siihen vielä todeta seuraavaa:
Kun minulla on tuon ammoisen sotilasajan jälkeen ollut elämässäni niin paljon muutakin, vaikkeikaan enää munakarvoja, tuo sotilasurani ei ole enää itselleni juuri muuta, kuin siltä saamiani mukavia kokemuksia ja hyviä muistoja, joiden parissa edelleenkin koko ajan viihdyn ja niistä yhtenään teillekin kepulireppanoille valistusta annan. Itselläni edelleenkin "värähtää" jopa kaupassa kun näen maissintähkän, eritoten sellaisen raa'an ja kovan, jollaisen kanssa YK-joukoissa palvellessani totuin touhuamaan. Olen siitä tainnut kuvienkin kera täällä todisteen antaa, todistanhan aina mitä kirjoitan. Mainittakoon, etteivät esikypsennetyt maissintähkät, joita muoviin pakattuna Pakilan Siwassa myydään, sovellu touhuiluihini kovinkaan hyvin
Ja jos jollakulla täällä on parempi RUK:n todistus, hän varmaan näyttää sen.
:HOHHOHOHOHOOOOOOOOO
- Anonyymi
Vahda sinisiin, ovat äkäisiä, pitää äkkiä niellä ettei niska jäykisty.
- Kapi_vaari
Kun taas aamutoimeni suoritettuani ja tänäisen Hesarin silmäiltyäni, sekä asioillani kaupungilla pistäydyttyäni, avasin palstan vain tarkistaakseni onko tänne tullut jotain tärkeää minusta kertovaa, ja huomasin ettei teitä reppanoita ole tänäisenä päivänä kiinnostanut urani eikä elämäni, niin lienee paikallaan antaa tietoisku tästäkin aiheesta:
Siltä varalta, etteivät kaikki ole lukeet profiilillani esitämääni, ja kuvienkin kera todistamaani, sanottakoon että olen toimiupseerikapteeni evp, sitä aikaisempi Lapin tukkijätkä ja lopuksi 17 vuotta Valion isännöitsijä. Reservin upseerikin kyllä olen, sillä RUK:n kävin ylikersanttiaikanani 1963-64. Jos jollakin on parempi RUK:n todistus, hän varmaan sen täällä esittää. Olen yksi niistä neljästä toimiupseerita, jotka ylennettiin kapteeneiksi ensimmäisinä puolustusvoimissamme vuoden 1979 alussa, siis korkeimpaan mahdolliseen arvoon.
Kyllä teitä suunnattomasti kiinnostaa se sotilasurani, kun siitä yhtenään kyselette. Varmaan te pidätte sitä uraani hohdokkaimpana, mitä kuvitella voitte, kun olette alkaneet tehdä itsestänne kadettiupseereita ja jopa majureita, vaikka jo pelkkä onneton kirjoitustaito osoittaa, että niillä lahjoilla ei olisi läpäisty sitä rottakoulun pääsytutkintoakaan, saati koulua, jonka priimus minä olen ollut kaikilla kursseillani ja jollainen kaikissa sotakouluissanikin olin, ja joissa opin tämän erinomaisen kirjoitustaidon ja luin myös historiaa, joten tiedän varmuudella, ettei Otto Wille Kuusinen ole koskaan ollut SDP:n puheenjohtaja, vaikka te reppanat niin koetatte väittää.
Tämä riittää tällä erää, enkä aio enää palstaa avata, ellei jotain aivan pakottavaa sanottavaa tule, ei siis ainakaan ennen huomista, joten jääkää te reppanat päivystämään palstaa ja suurta kapia kaipaamaan. - MkarvaJombeRakasJohtaja
Itseäni keskustaa lähellä olevana surettaa keskustapalstan surkea tila. Itseni kaltaista nerokasta keskustelijaa ei oteta todesta vaikka joka päivä löydän täältä kapin useita kertoja.
- MunakarvaJombenBestJohto
Älähän Mr Munakarva höpäjä! Ihan aitoon keskusteluun tarvitaan dialogin taitoja, joita Sinulla ei pienimmässäkään määrin ole.
Ryppyisten papereiden esitteleminen ja tsadilaisen pankkovanhuksen kaalijumi eivät ole keskustelulle eduksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen1605561Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1964563Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1764501Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin54479Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa604358Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas874163Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä153959Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast393854Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL903773Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik1063688