Eli olen myyntipäällikkö ja mies on sähköalalla Olemme velkaa 2 autosta (mercedes,opel). Minulla on 3 lasta joista ensimmäinen on kohta 20(autoala) ja etsimässä asuntoa. Toinen 9luokkalainen Tyttö Sanoo että haluaa lukioon (palaan tuohon kohta) ja kolmas 6Luokalainen joka harrastaa nyrkkeilyä. Noh tuo 9luokkakainen haluaa Lukioon lähihoitajaksi kun nuo "maagiset'' laput annetaan että kumpaan "amis" vai "luksa" mutta meillä ei ole varaa maksaa noin 5k 3vuodesta,omemme velassa. Itse sanon että "lähde amikseen koska meillä ei yksin KER-TAISESTI OLE RAHAA SUN LUKIO PELLEILYIHIS!" mutta kyllä amiksestakin pääsee sairaalaalalle
9luokkalainen jankaa että haluaa lukioon
7
62
Vastaukset
- jos_pärjää_niin
sossusta rahat opiskeluun
- Alennuskoodia
Olet ehkä trolli, mutta vastaan sitä. Miksi lukio olisi sen kalliimpi kuin ammattikoulu? Nuori voi mennä töihin ja tienata itse opiskelurahojaan. Jos hän muuttaa pois kotoa, hän voi hakea paremmin tukia.
- fr3gvdc
Älä hanki lapsia, jollei ole varaa niiden koulutukseen
Tuolla kirjoitustaidolla varustettu ihminen ei ole mikään myyntipäälikkö.
- TuaOnTrolli
Tää on joku vitsin jonne joka trollaa. Mutta onhan lukio periaatteessa kalliimpi jos joutuisi esim: ostamaan uudet kirjat,läppäri.yms
- trollion
Trolli, sama ollut muistaakseni Perhe-palstalla
- peikk00
Suomessa koulutus on ilmaista oli sitten kyseessä lukio tai amis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi453696Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4653534Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan302979Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!882095- 1501749
- 1051700
- 1221465
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541410Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401192Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l61085