yhteiskuntasopimukseksi? Demarithan uhosivat tekevänsä hallituksen esitykselle Ihalaisen johdolla oman esityksen, ei vaan ole näkynyt.
Taisi olla samaa tyhjää puhetta kun demujen muutkin puheet.
Saiko demarit/Ihalainen valmiiksi esitystään
8
<50
Vastaukset
- pelkkää.puhetta
Ei saaneet, totesivat kyvyttömyytensä
- Eroa-Sipilä
Pääministeripuolue keskustan kannatus on laskenut kesästä lähtien. Vielä elokuussa keskustan kannatus oli vielä korkeammallla kuin eduskuntavaaleissa (21,1 prosenttia). Elokuun mittauksessa suosio oli 23 prosenttia. Nyt kannatus oli 20,7 prosenttia
- Mitä.horiset.vaalista
Keskutan kannatus mitataan vain vaaleissa.
Ei sellaisia ole ollut kuin keväällä 2015 ja seuraava vaali vasta 2019. - edelleen.unelmahöttöä
Johtuuko se siitä, että demarit evät saaneet mitään järkevän tuntuista aikaan?
- Vain.demokratia.käy
Eiköhän se ole hallitus joka määrää tästä lähtien.
Eikä nämä tyypit. Antaa lakkoilla ,eivät näköjään muuhun pystykkään.
SAK luulotteli, että he on hallitukselle sanelija.- hyväkeskusta
Pitkä lakko saa pyörät pyörimään!
- turkinhihasta
Missä vaiheessa ovat vihreiden ajamat kansalaispalkkaneuvottelut? Palkkaneeuvotteluissa vasemisto on hajallaan ja pahin vihollinen on toveri, joka syö toista toveria. Vihreiden ajatusten perusteella, paras tapa jakaa kakku, kun jakaja saa viimeisen palan. Tällöin maahanmuutajatkin saa tasavertaisen osuutensa hyvinvoinnista. Euroopassa kakku kuuluu maansa kansalaisille ansionsa mukaan, koska siellä on kokemuksia sosialismin passivoivasta vaikutuksista kansalaisiin. Vihreiden ajatusten perusteella kansalaisten pasivoimisella on myöteisiä vaikutuksia ympäristölle, koska kulutus pysähtyy.
- aypamppu
Rinne sönkötti jotain epäselvää, vaatii hallitukselta järjettömiä toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268