Onko ollut sellaista siunaustilaisuudessa, että kanttori on hoilannut tai siis laulanut oikein lujaa? Niin että tuntuu kuin seinät heiluisivat.
Hoilaako kanttori lujaa?
6
67
Vastaukset
- virsienpauhaaja
Meillä oli isän siunaustilaisuus jossa kanttori hoilasi niin kovaa että korviin sattui.
Pappi huusi kurkku suorana että "pidä turpasi kiinni kanttori", mutta ei saannut ääntänsä kuuluville.
Seinät eivät heiluneet, mutta löysä arkunkansi kolisi.
Hupaisa ja mieltä keventäävä tilanne Hei nimimerkki virsienpauhua
Olen ollut melko monissa hautajaisissa, ikinä ei ole kanttori laulanut oikein lujaa. Miksi ihmeessä laulaisi oikein lujaa? Eihän laulamisessa ole äänen voimakkuus tärkeätä. Mietin miksi kysyt, oletko itse törmännyt tuollaiseen epätavalliseen tilanteeseen? Jos seurakunnan työntekijät toimivat oudosti, jota oikein kovaa laulaminen olisi, voi antaa palautetta ja vaikka kysyä syytä.
Hyvää maaliskuun jatkoa,
Pirkko-pappi- niilohassuttelee
Kyllähän toisilla kanttoreilla on hyvinkin voimakas ääni ja se saattaa lauluasioita tuntemattoman ihmisen korvissa kuulostaa liian lujalta tai huutamiselta, mylvimiseltä. On minusta mielenkiintoista tietää, onko ketään koskaan häirinnyt kanttorin voimakas ääni hautajaisissa. Muistan jonkun sanoneen jotenkin, että jotkut laulaa niin hirveän kovaa. :D
Hei
Olen itse ollut siunaustilaisuudessa, jossa itselleni tuntematon kanttori todella lauloi huomattavan voimakkaalla äänellä ja erityisen hiiitaaaaasti.
Palautteen antaminen ei aina ole helppoa, emme mielellämme tahtoisi loukata ketään.
Mutta rohkaisisin kuitenkin antamaan sekä kiittävää että rakentavaa palautetta. Itselleen ja omille toimilleen ja tekemisilleen tulee helposti sokeaksi. Sen vuoksi on hyvä jos saamme palautetta.
Ystävällisesti,
Pappi Elisabet- matalamartti
Joskus kun on ollut puhetta kauneimmista joululauluista niin jotkut sanovat etteivät halua korkealta kiekuvaa esilaulajaa koska se ei sovi joululauluihin. Vaikka jollain olisi oopperamainen ääni niin ei siitä kaikki kuitenkaan tykkää. Monen varsinkin tavallisen pulliaisen korvaan se voi tuntua kovalta hoilaamiselta tai kiekumiselta jos nainen kyseessä. Vaikka olen klassisen ystävä en pidä minäkään ihan kiekumisesta.
- laarilaaaa
Joillakin on voimakas ääni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1562548Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658