Mistä tahansa lännen mediasta voi lukea illan JYP -ottelusta paitsi savolaisen pikkupojan päätoimittamasta keskisomalialaisesta!
P.S.
PIKKU SAVOLAISPOIKA HAISTA ANUS!!!
Onnea, keskisomalialaisem Mekka Pervola
5
86
Vastaukset
- Köhgköhkhclklgc
naiset... Hyi.
- Epäilys-ollut-koko-ajan
Taitaa pikkupoika Mekka Pervola kannattaa Saipaa ja olla Jyväskylässä kulissitoimittajana?
- MEKKA-PERVOLA
Esim. Raksilan joukkueen pää-äänenkannattaja:
http://www.kaleva.fi/urheilu/jaakiekko/sm-liiga/jyp-kaatoi-karpat-jalleen-raksilassa/722141/
"JYP kaatoi Kärpät jälleen Raksilassa"
Keskisomalialainen:
"Salli evästeiden käyttö
Palvelun käyttäminen vaatii evästeiden hyväksymistä. Ole hyvä ja salli evästeet selaimesi asetuksista.
Näin hyväksyt evästeet selaimessasi:
•Google Chrome
•Internet Explorer
•Mozilla Firefox
•Safari"
-----------------------------------------------------
On se ihme, että lännen media osaa tuon ettei tule jotain vitun "salli evästeet" ilmoitusta eteen, mutta tulokset ja ottelutulokset näkyy.
Mekka Pervola vissiin haluaa tietää lukioidensa bokserin käyttöpäivätkin.... - MEKKA-PERVOLA
Me Jyväskyläläiset HÄVETÄÄN SUA savolainen pikkupoika.
- MEKKA-PERVOLA
No niin....nyt toimii:
http://www.ksml.fi/urheilu/kiekko/JYP-varmisti-kotiedun-Outo-trendi-sai-jälleen-jatkoa/742501
Mutta.....AIJAI-JAI.....kaikista omaa joukuetta kannattavista medioista löytyi heti ja jopa Kalevasta kun kunnioitti JYP toista voittoa Raksilassa.
Mekka pervola, kenen leipää syöt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243