Topin Talopalvelut Oy on kysynyt mielipidettäni ongelmissa, jotka ovat heidän ja As Oy Valsteninmäen kesken pahentuneet tilanteeseen missä Valsteninmäki on lopettanut laskujen maksamisen.
Koska urakkasopimusta ei ole lainkaan tehty, perustuu "urakkasopimus" annettuun urakkatarjoukseen, joka mielestäni on yksiselitteisesti suuntaa antava. Eli tulkintani mukaan urakkasumma ei ole kiinteä. Mielestäni As Oy Valsteninmäen tulisi maksaa tähän asti laskutetut laskut välittömästi viivästyskorkoineen. Mikäli neuvonpidossa 16.7 klo 18.00 ei päästä yksimielisyyteen työn jatkamisesta voi taloyhtiö tietysti teetää työn kenellä hyvänsä.
Mitä tulee työn laatutasoon johon nykyinen hallituksen puheenjohtaja puuttui taannoin. Totean vain, että lähtökohtana pidettiin aikaisemmin etupuolelle rakennettuja portaita ja uskoakseni siihen laatutasoon työ olisi päätynytkin mikäli työ olisi saatu valmiiksi viimeistelytöineen ennen sen keskeyttämistä.
Tuntuu vähintäänkin oudolta ettei taloyhtiö hankkinut rittävää rahoitusta hankkeeseen, joka hyvin ilmeisesti tulisi paisumaan vähintäänkin lisätöiden verran.
Minun mielipidettäni kannattaa kuunnella!
13
92
Vastaukset
Tekikö isännöitsijä vain kiusaa yrittäjälle lopettaessaan laskujen maksamisen?
- hullun.ainon.horinaa
Jospa rouva kummallakin nimmarillaan kertoisi missä
tuollainen taloyhtiö sijaitsee ja mistä 80-luvun vuodesta
on kyse?
- wewrtyuio
Kaikille tiedoksi, että lähes kaikki palstan viestit tulevat Juhani H:n IP-osoitteesta.
- sossuun.taas
karva.noppa kirjoitti:
Taloyhtiö sijaitsee Kyröskoskella ja ja tapahtumat ajoittuvat 2010-luvulle.
Mitä sen asiat Ikaalisten sosiaalivuokralaisille kuuluvat?
- rahalla.töitä
feikki.eväsvuoto kirjoitti:
Sen asiat kuuluu tälle palstalle koska sä oot sen isännöitsijä
Minä veloitan töistäni joten laitappa virka-aikana
toimistoon tarjouspyyntöä jos sinulla on asiaa isännöitsijälle. - kresi
tää palsta on suora linja sulle
- aino.kakkasuu
Jarmon tavoittaa normaalisti tältä palstalta noin tunnin-kahden viiveellä. Muualta Jarmoa ei tunnu saavan kiinni mitenkään.
- mikä.kiinnostaa
Juoksetteko te kaikki vajakit Jarmon perässä yrittäessänne
kiinniottoa?
- seppupeksi
Tähänkin olisi auttanut peppuseksi
- opetusta.pojalle
Harrastaako rouva poikansa kanssa peppuseksiäkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268