Palasin exäni kanssa yhteen rakastin häntä todella paljon ja hän kysyi multa että haluanko palata yhteen ja tietenkin halusin. Tämä tapahtui siis maanantaina ja olin hänen kanssaan eilen ja kaikki meni hyvin ja meillä oli kivaa. Tänään juttelin hänen kanssaan päivällä normaalisti, mutta noin 30min ex tyttöystäväni sanoi että tästä ei tulee mitään ja jättää minut. Kysyin vitsaileeko hän, mutta hän ei vastannut ja esti mut eikä vastaa puheluihin. Mä en tiiä mitä tein eikä muo enää huvita elää yhtään minuuttia. Minulla on masennus muutenki ja tällä hetkellä en jaksaisi edes nousta ylös sängyltä. Tai ehkä mä vaa jatkan teeskentelyä et kaikki ois hyvin...
Apua en tiedä mitä tein?
8
62
Vastaukset
joo jatka
- naki
vedä käteen
Tervetuloa pari- ja muiden ihmissuhteiden maailmaan...
Itse pidän hyvänä nyrkkisääntönä sitä, että koska siihen on ollut aina joku syy, että exästä on tullut ex, niin myös ne uudet yritykset päätyvät lähes aina samaan lopputulokseen.
Turhaan sinä annat itsesi kärsiä toisen ihmisen tyhmyyden takia. Jos kaikki jätetyt tappaisivat itsensä, niin olisipa aika hiljaista maan päällä.
Pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä! Niitä riittää elämän varrella.- tytsyyyyy
Ja toi loppu osa jotenki rohkas ? :D
ei vaan,
alottaja kyl sä pääset siitä yli ei se ollu sun arvonen tyhmä jos ei muuta.
kyl sä löydät vielä jonkun toisen,juttele jollekkin puhuminen helpottaa,tsemppiä! :) tytsyyyyy kirjoitti:
Ja toi loppu osa jotenki rohkas ? :D
ei vaan,
alottaja kyl sä pääset siitä yli ei se ollu sun arvonen tyhmä jos ei muuta.
kyl sä löydät vielä jonkun toisen,juttele jollekkin puhuminen helpottaa,tsemppiä! :)Se loppuosa vain kertoi totuuden: elämä on täynnä pettymyksiä, varsinkin ihmissuhderintamalla. Joillakin niitä on enemmän ja joillakin vähemmän, mutta kaikilla niitä tulee vastaan. Niiden kanssa on vaan tultava toimeen, jos aikoo selvitä elämän läpi edes suurin piirtein toimintakykyisenä.
- yetyueu
Unohda se vitun ämmä
- nolikset22
........................................................noloo sen toiminta, noliksen kunniasanalla ymmärrän sinuu
- gjkvxcj
Kuulostaa hänen puoleltaan aika epäkypsältä toiminnalta. Sinä et luultavasti ole tehnyt mitään väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502