Apua en tiedä mitä tein?

turhapoika

Palasin exäni kanssa yhteen rakastin häntä todella paljon ja hän kysyi multa että haluanko palata yhteen ja tietenkin halusin. Tämä tapahtui siis maanantaina ja olin hänen kanssaan eilen ja kaikki meni hyvin ja meillä oli kivaa. Tänään juttelin hänen kanssaan päivällä normaalisti, mutta noin 30min ex tyttöystäväni sanoi että tästä ei tulee mitään ja jättää minut. Kysyin vitsaileeko hän, mutta hän ei vastannut ja esti mut eikä vastaa puheluihin. Mä en tiiä mitä tein eikä muo enää huvita elää yhtään minuuttia. Minulla on masennus muutenki ja tällä hetkellä en jaksaisi edes nousta ylös sängyltä. Tai ehkä mä vaa jatkan teeskentelyä et kaikki ois hyvin...

8

53

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo jatka

• naki

vedä käteen

• Tervetuloa pari- ja muiden ihmissuhteiden maailmaan...

Itse pidän hyvänä nyrkkisääntönä sitä, että koska siihen on ollut aina joku syy, että exästä on tullut ex, niin myös ne uudet yritykset päätyvät lähes aina samaan lopputulokseen.

Turhaan sinä annat itsesi kärsiä toisen ihmisen tyhmyyden takia. Jos kaikki jätetyt tappaisivat itsensä, niin olisipa aika hiljaista maan päällä.

Pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä! Niitä riittää elämän varrella.

• tytsyyyyy

Ja toi loppu osa jotenki rohkas ? :D

ei vaan,
        alottaja kyl sä pääset siitä yli ei se ollu sun arvonen tyhmä jos ei muuta.
        kyl sä löydät vielä jonkun toisen,juttele jollekkin puhuminen helpottaa,tsemppiä! :)

• tytsyyyyy kirjoitti:

Ja toi loppu osa jotenki rohkas ? :D

ei vaan,
        alottaja kyl sä pääset siitä yli ei se ollu sun arvonen tyhmä jos ei muuta.
        kyl sä löydät vielä jonkun toisen,juttele jollekkin puhuminen helpottaa,tsemppiä! :)

Se loppuosa vain kertoi totuuden: elämä on täynnä pettymyksiä, varsinkin ihmissuhderintamalla. Joillakin niitä on enemmän ja joillakin vähemmän, mutta kaikilla niitä tulee vastaan. Niiden kanssa on vaan tultava toimeen, jos aikoo selvitä elämän läpi edes suurin piirtein toimintakykyisenä.

• yetyueu

Unohda se vitun ämmä

• nolikset22

........................................................noloo sen toiminta, noliksen kunniasanalla ymmärrän sinuu

• gjkvxcj

Kuulostaa hänen puoleltaan aika epäkypsältä toiminnalta. Sinä et luultavasti ole tehnyt mitään väärin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      63
      6956
    2. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      232
      5773
    3. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      71
      4536
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      106
      3782
    5. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      73
      2941
    6. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      66
      2907
    7. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      118
      2613
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      24
      2069
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      62
      1927
    10. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      255
      1831
    Aihe