Mikseivät naiset käy poistattamassa

rintojaan, jos he eivät edes aio hankkia lapsia? Eikö se pienentäisi rintasyövän riskiä?

17

86

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kallistalystiä

      Kyllä jotkut käykin. Esim. Angelina Jolie.

    • Mikä idea tämä nyt on, olet puhunut asiasta ennekin, kuulostaa vähän..

      Voisi kai sitä ätmitkin syövän pelossa poistella tarpeettomia ruumiinosia?

      Ihan kaikkeen ei varmaankaan tarvii varautua etukäteen, ongelmat kohdataan ja hoidetaan sitä mukaa jos/kun niitä ilmenee?

      • En edes muistanut koko asiaa, mutta nyt kun sanoit siitä, olen tosiaan saattanut tehdä samanlaisen aloituksen joskus aikaisemminkin. Me vanhat sedät kerrotaan aina ne samat jutut. :-/


      • HC-ätmel kirjoitti:

        En edes muistanut koko asiaa, mutta nyt kun sanoit siitä, olen tosiaan saattanut tehdä samanlaisen aloituksen joskus aikaisemminkin. Me vanhat sedät kerrotaan aina ne samat jutut. :-/

        Niin no, ei sitä aina voi kaikkea muistaa.. Parempi dementia kuin pakkomielle, ainakin tässä tapauksessa, luulisin. Tai ehkä tämä on jonkinlainen "Päiväni murmelina" - luuppi .. Jäi vaan asia mieleen kun tuli outoja assosiaatioita.


      • että.silleen
        HC-ätmel kirjoitti:

        En edes muistanut koko asiaa, mutta nyt kun sanoit siitä, olen tosiaan saattanut tehdä samanlaisen aloituksen joskus aikaisemminkin. Me vanhat sedät kerrotaan aina ne samat jutut. :-/

        Kuvitteletko sinä sen olevan ihan simppelin juttun? Parina palana rauhasia ja lihasta vähän ehkä rasvakudosta ja haava kiinni, niin vai? Ei me naisetkaan sentään mitään muovailuvahaa olla, josta josta leikellään mielijohteesta klimppejä pois!
        Ihan vaan varmuuden vuoksi, jottei mitään sattuisi.

        Jollet satu olemaan terveydenhuollon ammattilainen, tuskin kovin monta rintasyöpää sairastanutta tunnet. Aika harvoin kohdalle niitä tapauksia kuitenkin sattuu ja heidät hoidetaan nykyään hyvin säästävillä toimenpiteillä jos mahdollista verrattuna viime vuosikymmeniin. Niin minun on annettu ymmärtää.

        Rintojen magneettikuvaus on yleistynyt mammografiaa ja kaikukuvausta täydentävänä rintasyövän kuvantamismenetelmänä.
        Rintasyöpään sairastuneen ja myöhään hoitoon hakeutuneen leikkaus keinoja on säästävä leikkaus tai poistaa koko rintakudos. Sekä tarkistaa huolella kainalokuoppien imurauhaset.

        Mulla ei ole tarpeeksi tietoa jotta voisin aiheesta luennoida sulle. Mutt joo pienentää kyllä oleellisesti riskiä sairastua rintasyöpään jos rintoja ei edes ole enää;
        näin maalaisjärjellä ajateltuna.

        Netistä varmaan löydät lisää tietoa jos se sinua kovasti kiinnostaa.
        Joku muistaakseni kahvipöytä tentissäni sanoi ettei rintasyövälle löydy yksiselitteistä syytä.
        Jotkut epäilee sen aiheuttajaksi bakteeria joka pitkä aikaisen tulehduksen kautta alkaa kehittää pahalaatuisia soluja jotka leviää ja muodostaa kasvaimia.
        Joku taas jutteli ett vitmiinin liika-annostus saattaisi johtaa ei toivotuun tulokseen... ja nämät on epävirallisia keskusteluja mutu-tuntumalla-
        Ja moniko heistä "pissitti" mua ihan pikkasen piruuntuneena mun ainaiseen kyselyyn...aiheesta jos toisesta: siitä en menis takuuseen. Koska mun kyselyt eivät koskeneet mitenkään mun työtäni.
        Työhöni liittyvät asiat he käsittelivät aina asiallisesti!

        Hyvää yötä!

        yks muffinssi ja hampaiden pesulle...


    • Siksi, koska rintoja on kiva puristella. Lievittää stressiä.

      • Lorina-

        Jess! Toi ätmel on yhtäaikaa vähän totisen oloinen ja lapsenmielinen
        mutta ymmärretään ;)


    • Gclj

      Kives- ja eturauhassyöpää..
      Käy ätmel poistamassa nuo roippeesi. Ei sulla ole niille käyttöä.
      Mieskin voi sairastua rintasyöpään.

    • Sinuako sitten miellyttäisi sellaiset androgyynin näköiset naiset?

      • Emmä halua naista, joka ei halua lapsia.


      • Hojdykå
        HC-ätmel kirjoitti:

        Emmä halua naista, joka ei halua lapsia.

        Ätmeli haluu siittää >8)))


    • naiset.on.ihanii

      tissit naisen tissit ne on niin kauniita oli ne isot tai pienet niin kauniita ovat niitä tekee mieli pussata hieroa leipoa ihanat tissit ja sairaus on eri juttu sitten on pakko poistaa toinen tai kumpikin tosi ikävä juttu naiselle mutta sairaus on eri juttu miehet rakastaa silti heitä en osaa kirjoittaa toivottavasti ei kenellekkään naiselle tule rinta syöpiä niin jos on pakko poistaa niin parantumisen takia on pakko ja silti on kaunis ei sairaudelle mitään voi en ehkä osaa kirjoittaa nyt hyvin enkä tarkoita pahaa niin jos sairastuu niin ei rakkaus siihen kuole tai lopu ja kenellä on niin toivottavasti paranee

      • Vaikka artikulointi oli vähän niin ja näin, niin oli kyllä kauniisti sanottu.


    • Ottaen huomioon että a) mikään leikkaus ei ole riskitön, b) se maksaisi rahaa ja c) kuinka moni nainen loppujenlopuksi sairastuu rintasyöpään (jolle miehetkään eivät ole muuten immuuneja) se olisi aika huono investointi.

      Ja kaikkai paidatkaan ei sen jälkeen istuisi hyvin päällä.

      • No voi apua, leikkaukseen ei voi mennä, kun sitten kaikki tissipaidat eivät enää näytä hyvältä. :-/


    • guiopjh

      Itse en menisi kun jokaiseen leikkaukseen liittyy omat riskinsä. Ja tuottavat ne monille naisille nautintoa, itselläni on tapana joka aamu hieroa rintani.

    • Lopputulema siis on, että naiset ovat turhamaisia ja tykkäävät puristella omia tissejään. Ja että.silleen myös huusi mulle jotain. :-/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      406
      1623
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1308
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1220
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      916
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      844
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      836
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      830
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      189
      759
    Aihe