... mutta kun ikää on jo lähemmäs 30 vuotta ja poikuus on visusti tallella niin tuskinpa ammattiauttajakaan voi mitään konkreettista apua tarjota. Palvelu kuitenkin maksaa vain 90e per kerta joten samapa sitä on kokeilla tässä vaiheessa kun ei enää ole mitään hävettävää tai menetettävää.
Varasin ajan psykoterapeutille...
9
76
Vastaukset
- kaineuvoasaa
Jos se psykopaatti on nainen niin pyydä siltä pillua.
Jos psykologi on nätti ja ystävällinen nainen niin niin ikävästi voi todella käydä että ihastuu.
Itse ihastuin ammatinvalintapsykologiin aikanaan.
- mietitäänpä
Kahdella terapiakäynnin hinnalla saisit jo pillua prostitoidulta. Miksi hoitaa oireita, kun voi parantaa syyn?
- lähestymispelkoinenHCATM
Pitää muistaa että omasta vapaasta tahdostaan alalla toimiva nainen voi valita ja valitseekin asiakkaansa mielensä mukaan. Olen tosiaan lähes kolmikymppinen neitsytsetä joten realistisesti ajatellen en kelpaa edes maksullisen naisen asiakkaaksi.
- Feikki_
Voin antaa sinulle pillua.
- Komanssi
Ei ole myöhäistä millekään, kolmekymppiä ole vielä ikä eikä mikään aloittaa kaikki uudelleen. Eikä kai koskaan ole.
- Feikki_
33 on ehkä paras ikä.
- samanlaista
Itsellä oli aika samanlainen tilanne ja ikä kun kävin psykoterapeutilla jotain 4-5 kertaa.
Tuntui turhalta jolloin lopetin sen.
Terapeutti kyllä mainitsi silloin että en ole ainoa mies joka käy samanlaisen asian takia, mainitsi että joku 35v kokematon miesasiakas hänellä oli..
Se mikä oli hauskinta niin terapeutti ehdotti että oltaisiin menty yhdessä baariin ja hän olisi siellä tukena :D tietenkin korvausta vastaan.- 18plus4
Rumilta on helppo pummia rahaa väittämällä että ovat muka tukena. Ja paskat. Tällaisia tuki naisia on baarit pullollaan. Kun tarjoat viinaa niin ovat vaivautuneena hetken vierellä mutta kun tilaat toisen niin "hei mun kaveri tuli tonne moi" Yhdellekään ämmälle en enään vuosiin ole baarissa tarjoillu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907326- 373887
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402602- 2302585
- 402403
- 1292329
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202015- 451912